V
väsy äiti
Vieras
Multa tulee oikeesti itku enkä jaksa enää. Ihan joka ainut kerta kun ollaan johonkin lähdössä, kerhoon, kauppaan, ulos leikkimään, ihan sama mihin tarvitsee pukea ulkovaatteet tulee sota. Ei auta vaikka varoitan ajoissa että kohta lähdetään, laitan vaatteet valmiiksi ja pyydän pukemaan ja lupaan autaa tarvittaessa, MITÄÄN EI TAPAHDU! Poika vaan touhuaa omia touhujaan tai tulee eteiseen ja istuu sukka kädessä tai alkaa tuijotella peilistä. Keksii nyt jokatapauksessa jotain muuta kun se pukeminen. Sitten kun yhden sukan saa jalkaa alkaa vinkuminen "mitä seuraavaksi en tiedä en osaa....". Lähtee taas hakemaan jotain pikkuautoa tai muuta.
Mä EN jaksa enää tätä. Joskus kun on tullut tosi kova kiire olen joutunut väkisin pukemaan huutavan ja rimpuilevan pojan. Tämä huutaa niin kovaa kun kurkusta lähtee "äiti äiti älä älä lopeta au au sattuu lopeta"! Varmaan on kohta sossut oven takana.
Pikkuveli 2v pukee reippaasti autettuna ja hänelle tulee sitten aina hirmu kuuma odotella toista.
Keinot on loppu. auttakaa.
Mä EN jaksa enää tätä. Joskus kun on tullut tosi kova kiire olen joutunut väkisin pukemaan huutavan ja rimpuilevan pojan. Tämä huutaa niin kovaa kun kurkusta lähtee "äiti äiti älä älä lopeta au au sattuu lopeta"! Varmaan on kohta sossut oven takana.
Pikkuveli 2v pukee reippaasti autettuna ja hänelle tulee sitten aina hirmu kuuma odotella toista.
Keinot on loppu. auttakaa.