Miten teidän päivä on mennyt?

"tiipii"
Mulla hyvä mieli, kun olen tehnyt päivän hyvän työn; kävin anoppi-kullalle kaupassa ja istuin hänen kanssaan kaffella juttelemassa mukavia! Anoppini jo reilut 8-kymppinen, eikä voi pakkasella paljon ulkona liikkua, kun on astmaatikko.. Sama ohjelmanumero oli myös ma, ja lupasin viikonlopullekin häntä avustaa! Hienoa auttaa häntä nyt, kun aikoinaan meidän vanhimpien lasten ollessa pieniä, hän oli halukas aina auttamaan kykyjensä mukaan! Nukuin myös ihanasti päiväunet, kun lapset koulussa ja eskarissa, ja itselläni vapaapvä.. Eskarilla ihanaa, kun hainkin hänet jo välipalalta kotiin, ja huomenna saakin pitää vapaapäivän.. Huominen vielä harvinaisen kiva, kun yksi lapsistamme pääsee armeijasta vapaalle!!
 
Koulutuksessa olin. Mukavaa vaihtelua.
Sieltä kaupan kautta hakemaan kuopusta hoidosta. Kotona siivoilua ja palstailua.
Mun vanhemmat toivat esikoisen kotiin. Kahvittelua ja höpötystä.
Nyt pojat nukahtamaisillaan ja mä mietin syönkö ensin suolaista vai makeaa. =)
 
sokdafäps
Työpäivä meni 3h liian pitkäksi (vaativa asiantuntijuus eräässä teknisessä prosessissa), kun kukaan muu ei osannut ratkaista ongelmaa ja minullakin kesti. Nopea lounas jossain välissä. Nyt vapisen vihdoin kotona, ennen sitä kävin lämpimässä suihkussa ja otin yksineljäsosa rauhoittavan pillerin. Odottelen että mies tulisi jo urheiluharkoistaan kotia ja sais halin...
 

Yhteistyössä