Ensimmäinen keskeytynyt keskenmeno rv 12-13 pieni kuoli kohdussa(oli sairas) helmikuussa, no lääkkeellinen tyhjennys ja se tehtiin sairaalassa, koska pienelle tehtiin ruumiinavaus. NOin viikon-2 viikkoa kesti vuoto, ja palauduin nopeasti fyysisesti, siis oli yön yli myös sairaalassa, koska jouduttiin meaanisesti kaapimaan hereillä ollessa illalla vielä jotain ylim kohdusta, sattui, mutta kestin, vuoto oli alussa runsasta ja hyytymiä tuli kotonakin, mutta kaiken kaikkiaan kaikki meni ok, psyykkinen puoli onkin eri juttu....Laskettu aikani oli elikuussa ja olin kauhuissani kun se aika läheni ja en ollut vieläkään raskaana uudelleen, no sitten riemua heinäkuun 30 pv plussasin jälleen, mutta se todettiin rv 7+2 tuulimunaraskaudeksi, sanoin heti TYKS:ssä haluan lääkkeellisen tyhjennyksen ja haluan sen toteuttaa itsekseni kotona, no ma silloin sain sairaalassa yhden käynnistävän tabletin ja ti iltana alkoi vuoto itsekseen ti-ke yön otin ne 6 tablettia 2 aina kerrallaan 3:n tunnin välein, vuoto oli runsainta torstaina, mutta sunnuntaina jo loppu silloiin....
Saimme luvan heti uudelleen yritykseen, koska kaikki oli "silleen hyvin" ja niin sitä innolla toteutimmekin! :heart: Kp 21 oli tämän vkn tiistaina jälkitarkastus, siellä mainitsin lääkärille, että voimakkaat roireet taas alkaneet, no ultralla selvisi , että tmraskaus materiaali oli kaikki poissa, mutta kohtu oudon paksu limakalvoltaan 15mm..eli sitten menin hcg tarkastukseen verestä otettiin, no arvo oli raja arvo, eli ei voinut tietää olenko raskaana vai en..No sanoivat, että voin tehdä rtestin, kun ja jos sellaiselta tuntuu ensi viikolla.....No nyt olen tehnyt eilen illalla toisen merkkisellä, saanut haamun ja yöllä toisen merkkisellä ja siinäkin toinen viiva näyy, eli jotain on tekeillä, mutta miten alkaako menkat vai eivät sitä ei voi vielä tässä vaiheessa tietää! Tänään siis kp 26/32, normaalikierto ollut yleensä tuo 28-29, mutta tmraskauden jälkeen en tiedä milloin ovuloin, esim kp 10, kp 15, kp 18?? Tosin touhuilimme niin usein, että ei väliäkään milloin ovis oli, mahdollisuudet raskauteen olivat hyvät! :heart:
Tälläinen kertomus minulla! :saint:
Niin ja minulla on 3 isoa lasta ennestään ja silloin kaikki mennyt ihan hyvin, tosin sektioilla syntyneet kaikki! :heart: + :heart: + :heart:
Rva Pikkumyy :heart: :wave: