Taiat sekottaa pihvin ja kyljyksen!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mulla on lingvistin koulutus, ja paistan pihvini niin että ostan kaupasta jotkut hyvät pihvilihat ja heitän pannulle muutamaksi minuutiksi niin, että jäävät sopivasti punertavaksi sisältä. Päälle valmista punaviinikastiketta ja lisukkeeksi kermaperunoita tai hyvin maustettuja lohkoperunoita. Olisko se lähellä linquistin hihviä?
Repesin :Alkuperäinen kirjoittaja linda:No taisi olla senmoinen.Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:Ai Lindströmin pihvi vai?
Ehkä hän ei hakemallaan sanastolla saanut yhtään hakutulostaAlkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Loistavaa. Googleta. Eläköön laajakaista!!!
miten voi olla mahdollista että viestejä on kirjotettu kesäkuun lopulla 2009??Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:tää on niin paras!!
Siis täh?! Nythän on heinäkuu -09Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten voi olla mahdollista että viestejä on kirjotettu kesäkuun lopulla 2009??Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:tää on niin paras!!
ei tajuu..
Mut ihan sika hyvä ketju, nauroin vedet silmissä ja pissa tippa housussa!!
No just hitto mä oon sekasinAlkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Siis täh?! Nythän on heinäkuu -09Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten voi olla mahdollista että viestejä on kirjotettu kesäkuun lopulla 2009??Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:tää on niin paras!!
ei tajuu..
Siis... miten se muka sitten ei olisi mahdollista?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten voi olla mahdollista että viestejä on kirjotettu kesäkuun lopulla 2009??Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:tää on niin paras!!
ei tajuu..
Sama henkilö kenties hihvin ohjetta kyseli aikanaan?Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Siis... miten se muka sitten ei olisi mahdollista?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten voi olla mahdollista että viestejä on kirjotettu kesäkuun lopulla 2009??Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:tää on niin paras!!
ei tajuu..