M
Maamu
Vieras
!-vuotiaan pojan kanssa hanmpaidenpesu on yhtä taistelua. Poju ei halua hampaita pestävän, pitää suuta kiinni, puree harjaa, yrittää estää käsillä harjauksen ja alkaa itkeä kun harjaan "väkisin". Tää on ihan kamalaa, oon nyt jo siirtänyt harjauksen yhteen kertaan päivässä, sen verran ikävää touhua on pojan kannalta. Käytetään hyvän makuista lastentahnaa, mutta poika imee vaan tahnat harjasta ja sen jälkeen alkaa huutaa
Miten muilla sujuu?
Miten muilla sujuu?