K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Honung:Rasvaa pannulle, perunat sinne ja sit mitä kaapista löytyy, esim. nakkia, sipulia, kananmunaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mä kyselen kans omituisia, pitäiskö perunat olla keitettyjä vai raakoja?
Ne voi tehdä ihan kummin vaan. Yleensä teen keitetyistä, valmistuu tietenkin nopeemmin.Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mä kyselen kans omituisia, pitäiskö perunat olla keitettyjä vai raakoja?
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mä kyselen kans omituisia, pitäiskö perunat olla keitettyjä vai raakoja?
mieluusti kypsiä. raakoja joutuu paistaan niin kauan ja kärähtää helposti.
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Ne voi tehdä ihan kummin vaan. Yleensä teen keitetyistä, valmistuu tietenkin nopeemmin.Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mä kyselen kans omituisia, pitäiskö perunat olla keitettyjä vai raakoja?
Toi on lähinnä pyttäri.Alkuperäinen kirjoittaja Honung:Rasvaa pannulle, perunat sinne ja sit mitä kaapista löytyy, esim. nakkia, sipulia, kananmunaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:Alkuperäinen kirjoittaja Honung:Rasvaa pannulle, perunat sinne ja sit mitä kaapista löytyy, esim. nakkia, sipulia, kananmunaa..
täähän on pyttipannu ainakin meillä, paistinperunat on ihan eri juttu...