Tiukkaa tekee
-lapsien viemisen luistelemaan, hiihtämään, pulkkamäkeen
Ulkoilut kuuluu päivään vähintään aamupäivisin, nämä ehtii silloin kun on vapaapäivä.
-ruuan laitto
Nuoremman päiväuniaikaan tai illalla myöhään kun lapset on jo nukkumassa, tehdään kerralla isompia satseja ruokaa ettei joka päivä tarvitse laittaa.
-ruokakaupassa käynti
Mies käy töistä palatessaan, kun minä olen jo hakenut lapset, tai sitten jompi kumpi käy viikonloppuna päiväuniaikaan. Joskus mies käy kaupassa sillä aikaa kun vien illalla lapsia nukkumaan.
-muut kauppa-asiat, kuten itselle ja lapsille vaatetta
Lasten vaatteet ostetaan pääasiassa ruokaostosten yhteydessä, omia vaatteita ostetaan harvoin, vapaapäivinä ne on hankittava.
-omat harrastukset (3-4 krt vko)
Nämä olen vähentänyt 1-2 krt/vko, lisään niitä sitten kun lapset on isompia. Koiran lenkitän iltaisin lasten mentyä nukkumaan ja työmatkat käytän hyötyliikuntaan.
-puolison harrastukset (3-4 krt vko)
Mies on harventanut omia harrastuksiaan vielä enemmän, käy ehkä 2krt/kk, mutta niihin meneekin sitten monta tuntia kerrallaan.
-lasten harrastukset (yht. 2 krt vko)
Lapset harrastavat samoja lajeja samana päivänä, tosin eri ryhmissä.
-perheen yhteisen ajan
Aamupäiväulkoiluissa vapaapäivinä ja iltaisin kotona yms. olemme useimmiten yhdessä. Lomilla sitten enemmän.
-vapaan leikkiajan
Sitä riittää kyllä päivittäin.
-kyläilyt kavereilla
Harvinaisia ovat.
-kyläily isovanhemmilla
Lähinnä juhlapäivinä, kun on jonkun synttärit tms. Liian harvoin isovanhempien mielestä.
-teillä käyvät vieraat ja heille tarjoomisten teko
Harvoin käy vieraita, tarjoomiset lähinnä valmistuotteita.
-kotityöt
Pakolliset tehdään kun ehditään.
Ulkoilut kuuluu päivään vähintään aamupäivisin, nämä ehtii silloin kun on vapaapäivä.
-ruuan laitto
Nuoremman päiväuniaikaan tai illalla myöhään kun lapset on jo nukkumassa, tehdään kerralla isompia satseja ruokaa ettei joka päivä tarvitse laittaa.
-ruokakaupassa käynti
Mies käy töistä palatessaan, kun minä olen jo hakenut lapset, tai sitten jompi kumpi käy viikonloppuna päiväuniaikaan. Joskus mies käy kaupassa sillä aikaa kun vien illalla lapsia nukkumaan.
-muut kauppa-asiat, kuten itselle ja lapsille vaatetta
Lasten vaatteet ostetaan pääasiassa ruokaostosten yhteydessä, omia vaatteita ostetaan harvoin, vapaapäivinä ne on hankittava.
-omat harrastukset (3-4 krt vko)
Nämä olen vähentänyt 1-2 krt/vko, lisään niitä sitten kun lapset on isompia. Koiran lenkitän iltaisin lasten mentyä nukkumaan ja työmatkat käytän hyötyliikuntaan.
-puolison harrastukset (3-4 krt vko)
Mies on harventanut omia harrastuksiaan vielä enemmän, käy ehkä 2krt/kk, mutta niihin meneekin sitten monta tuntia kerrallaan.
-lasten harrastukset (yht. 2 krt vko)
Lapset harrastavat samoja lajeja samana päivänä, tosin eri ryhmissä.
-perheen yhteisen ajan
Aamupäiväulkoiluissa vapaapäivinä ja iltaisin kotona yms. olemme useimmiten yhdessä. Lomilla sitten enemmän.
-vapaan leikkiajan
Sitä riittää kyllä päivittäin.
-kyläilyt kavereilla
Harvinaisia ovat.
-kyläily isovanhemmilla
Lähinnä juhlapäivinä, kun on jonkun synttärit tms. Liian harvoin isovanhempien mielestä.
-teillä käyvät vieraat ja heille tarjoomisten teko
Harvoin käy vieraita, tarjoomiset lähinnä valmistuotteita.
-kotityöt
Pakolliset tehdään kun ehditään.