Miten te suhtautuisitte jos saisitte tietää että miehellänne.....

• Viestiketjun aloittaja todellakin harmaa
  • Ensimmäinen viesti
pepi
Alkuperäinen kirjoittaja Mia:
Alkuperäinen kirjoittaja pepi:
ennenkuin menitte naimisiin,näittehän kirkonkirjat ettei estettä tai muuta ole. Mutta jos sinun miehesi ei ole missään yhteydessä koskaan ollut tuohon lapseen, niin pahasti kuulostaa siltä että se nainen on "ihan itse" halunnut sen lapsen. No joo, sitten kun katumapäälle tulee se lapsen äiti....

Eihän lapsi mikään este naimisiin menolle ole. Tuleekohan edes välttämättä missään ilmi.
Tulee jos on tunnustettu. Mutta elämä jatkuu, enkä minä olisi vihainen jos saisin monen vuoden yhdessä olon jälkeen kuulla että miehelläni olisi lapsi tai ihanaa "lapsillamme on sisarpuolia"

Mia
Alkuperäinen kirjoittaja Mia:
ennenkuin menitte naimisiin,näittehän kirkonkirjat ettei estettä tai muuta ole. Mutta jos sinun miehesi ei ole missään yhteydessä koskaan ollut tuohon lapseen, niin pahasti kuulostaa siltä että se nainen on "ihan itse" halunnut sen lapsen. No joo, sitten kun katumapäälle tulee se lapsen äiti....

Eihän lapsi mikään este naimisiin menolle ole. Tuleekohan edes välttämättä missään ilmi.
Tulee jos on tunnustettu. Mutta elämä jatkuu, enkä minä olisi vihainen jos saisin monen vuoden yhdessä olon jälkeen kuulla että miehelläni olisi lapsi tai ihanaa "lapsillamme on sisarpuolia"
??? Etkö todellakaan ihmettele miksi joku ihminen kieltää oman! lapsensa?

En ymmärrä...

ap
Kieltämättä tulee sellanen olo etä tunnenko tuota ihmistä olleenkaan, onko hän se ketä lulen hänen olevan, mutta kyllä mä tästä selviän...pahaa tekee vaan lasten puolesta, mies kun on kertonut heillekin "kummilapsestaan"??? Mitäköhän se on puhunut tälle salatulle lapselleen.... hänellä kuulemma on ongelmia muutenkin (esim. bulimia)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
no mikä on se syy siihen ettei mies oo halunnu että sä saat tietää ja miks se ei oo halunnu olla tekemisissä tän lapsen kaa? :(
Sen minäkin haluaisin tietää.... mies vaikenee kuin muuri
ja just nyt mä en halua edes yrittää puhua tuon kanssa, pitää selvittää ensiks oma pää

voi ei
huh, olisin vihainen valehtelusta ja salaamisesta. alkaisin epäillä mitä muuta jutusssa on kun ensin piti sanoa että kummilapsi soitti... ja miten on voinut maksaa elareita sun tietämättä?? eikö missään vaiheessa tullut esille että toistuvasti rahaa menee jonnekin?

vieras
Kyllä minunkin mieheni on erään lapsen biologinen isä, mutta ei mitään muuta. Oikeastaan ei ole "isä" ollenkaan, lähinnä kai siittäjäksi voisi kutsua. Lapsella on onneksi hyvä isä ollut syntymästään lähtien. Ihan yhteinen sopimus ollut lapsen äidin kanssa. Muut kuin minä ei miehen lähipiiristä tuosta lapsesta tiedä. Mies ei ole koskaan halunnut olla tekemisissä tuon lapsen kanssa. Meille on siunaantunut lapsia, joille on oikea, hyvä ja rakastava isä. Enkä mä silti pidä miestäni hirviönä!

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
no mikä on se syy siihen ettei mies oo halunnu että sä saat tietää ja miks se ei oo halunnu olla tekemisissä tän lapsen kaa? :(
Sen minäkin haluaisin tietää.... mies vaikenee kuin muuri
ja just nyt mä en halua edes yrittää puhua tuon kanssa, pitää selvittää ensiks oma pää
on tavallaan ihan hyvä..ettei tuu sanottua/tehtyä mitään hätiköityä. :|
:hug:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä minunkin mieheni on erään lapsen biologinen isä, mutta ei mitään muuta. Oikeastaan ei ole "isä" ollenkaan, lähinnä kai siittäjäksi voisi kutsua. Lapsella on onneksi hyvä isä ollut syntymästään lähtien. Ihan yhteinen sopimus ollut lapsen äidin kanssa. Muut kuin minä ei miehen lähipiiristä tuosta lapsesta tiedä. Mies ei ole koskaan halunnut olla tekemisissä tuon lapsen kanssa. Meille on siunaantunut lapsia, joille on oikea, hyvä ja rakastava isä. Enkä mä silti pidä miestäni hirviönä!
Mä pidän sua hirviönä, koska sinulle on ok, että miehesi ei ole halunnut olla tekemisissä "tuon lapsen" kanssa. Ja koska miehesi on "oikea isä" teidän yhteisille, mutta ei ilmeisesti mielestäsi "tuolle" lapselle?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
huh, olisin vihainen valehtelusta ja salaamisesta. alkaisin epäillä mitä muuta jutusssa on kun ensin piti sanoa että kummilapsi soitti... ja miten on voinut maksaa elareita sun tietämättä?? eikö missään vaiheessa tullut esille että toistuvasti rahaa menee jonnekin?
Me ei pidetä kirjaa toistemme tuloista, kumpikin ollaan hyvin toimeen tulevia ja varsinkin hänen tulot vaihtelee paljonkin kuukausittain. Itse haluaisn tavata tämän tytön ja jutella hänen kanssaan, on niin paha mieli hänen puolesta. En tiedä mitä tunne miestä kohtaa nyt, jotenkin sekava olo..... Jos meillä ei olisi lapsia niin kaikki olis helpompaa, jotenkin tää täytyy heillekin selvittää....

pepi
Just tota minä tarkoitin ap

ap
pari päivää oon asiaa sulatellu ja tosiaan ajatukset pyörii sellasta vuoristorataa, en tiedä mitä ajttelisin, tuntuu että pitäis päästä karkuun koko tilannetta. Lasten takia pitää vaan tsempata, en halua töksäyttää heille mitää tyhmää asiasta vihoissani

vieras
Mä pidän sua hirviönä, koska sinulle on ok, että miehesi ei ole halunnut olla tekemisissä "tuon lapsen" kanssa. Ja koska miehesi on "oikea isä" teidän yhteisille, mutta ei ilmeisesti mielestäsi "tuolle" lapselle?
Valitettavasti tämä asia ei kuulu minulle, siis en ole voinut millään tavalla tähän vaikuttaa. Olen mieheni mukana hyväksynyt hänen menneisyytensä, virheensä, tekonsa, päätöksensä ja ratkaisunsa. No mies ei ole miehen itsensä eikä sen lapsen äidinkään mielestä isä sille lapselle - siis isyydellä tarkoitan ihan muuta kuin siittiösoluja.

vieras
Kyllä miettisin ja pitkään. Millainen mies salaa tuommoisen asian 15v ajan. Mitä muuta? Ja millainen mies kykenee hylkäämään oman lapsensa, miettisin varmasti mitä tekisi omille lapsilleni jos tapaisi jonkun muun eukon, oisko hekin sitten ilmaa vaan..?

Mä tapasin "oikean" isäni kun olin 12v.
hänen vaimonsa ei hyväksynyt minua, joten, tapasimme kaikki kaksi vai kolme kertaa, ei ole isää kiinnostanut lapsemme syntymät, ei mun naimisiin meno tai mikään muukaan.

MUN mielestä ois oikein loistavanmahtavanhienoa, jos SÄ haluaisit tutustua tyttöön ja hyväksyä hänet, hän nyt kuitenkin on miehestäs lähtösin, etkä ajaisi häntä pois.
koita se ukkoki saada tajuamaan että tytöllä on oikeus tutustua pikkusisariinsa.

ja sitten siihen asiaan, eli kylläpäs saattaisin ihmetellä jos ukosta moinen paljastuisi, ollaanhan tunnettu teinivuosista asti..

Jos oot rekkautunu niin mulle voi laittaa yytä jos tahtoo keskustella.

Minä en voisi enää elää ihmisen kanssa joka olis salannut jotain noin olennaista koko suhteen ajan, luottamus menisi kokonaan. Myöskään en tykkää siitä ettei mies ole pitänyt lapseensa yhteyttä, syytönhän lapsi siihen on jos vanhemmat ei ole yhdessä jne. Yhtä lailla sillä tytöllä olisi lapsena ollut tarve isälle kuin muillakin lapsilla.

Yhteistyössä