miten te suhtautuisitte jos oma lapsenne tulisi raskaaksi 18v

äiti
Onneksi pääsi edes 18-vuotiaaksi =)
(Itse olin 18-v kun tulin raskaaksi ja olisin halunnut vauvan jo aikaisemmin)
Paljon onnea ja rakkautta toivottaisin ja vauvan toivottaisin tervetulleeksi (jos siis itse ovat samaa mieltä)

Piika-äiti
Kyllä minä vähän katuisin, etten ole pitänyt ehkaisyvälineitä vapaasti saatavissa ja otettavissa kylppärissä.

Paitsi jos lapseni olisi hankkiutunut siunattuun tilaan suunnitelmansa mukaisesti, sittenhän siinä pitäisi ensin kannustaa ja onnitella ja sitten alkaa harkita kiikkustuolin ja sukkapuikkojen ostoa.

t
olisin iloinen uudesta vauvasta ja auttaisin, minkä voisin. samaa mieltä, ettei vauva pilaa nuoruutta jos tyttönen vain itse on tosissaan vauvaa toivonut ja sen haluaa ottaa elämäänsä.

kolmen äiskä
tukisin ja olisin apuna, koska sehän lapsen oma päätös...vaikka olisi muutaman vuoden nuorempikin, ja tietty pitää ymmärtää että siitä tulee paljon vastuuta mukana.

No voivoi. 18-v on vielä ihan liian nuori, mutta on kumminkin täysi-ikäinen. Olis vaan kivempi, että oltais ensin täyspäisiä ennen kuin aletaan lapsia tekemään. (Itse tulin järkiini (=aikuiseksi) noin 26-vuotiaana)

aijaa
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
No voivoi. 18-v on vielä ihan liian nuori, mutta on kumminkin täysi-ikäinen. Olis vaan kivempi, että oltais ensin täyspäisiä ennen kuin aletaan lapsia tekemään. (Itse tulin järkiini (=aikuiseksi) noin 26-vuotiaana)
Eli seksiä voi alkaa harrastamaan jo 15-kesäsenä;mutta vastuu,mikä siitä saattaa tulla,pitäs siirtyy myöhemmälle?

kolmen äiskä
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:

täyspäisiä??? tarkoitat tällä siis mitä?

Yhteistyössä