miten te saatte aikaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
ja jaksatte kotona tehsä kotihommia yms....olenko mä vaan laiska vai mikä on kun mieli teksisi tehdä sitä ja tätä ..ensinnäkin siivoilla ja toiseksi laittaa kotia muutenkin sisustaen yms kivaksi....mutta en vaan saa aikaiseksi ....
tympii kun koti ei ole nätti eikä viihtyisä, mutta en vain saa aiakiseksi enkä kyllä hirmuisesti osaakaan sisustaa, mutta kun en edes jaksa yrittää...huoh...mistä te jotkut sen enrgian saatte?

Ei se nyt niin suurta panostusta tarvi, meillä on sisustettu sillon kun on muutettu ja sitten oman mielen mukaan tehty pieniä muutoksia. Siihen on aikaa tässä 8 vuoden aikana mennyt varmasti 3 päivää.

Ei se nyt niin suurta panostusta tarvi, meillä on sisustettu sillon kun on muutettu ja sitten oman mielen mukaan tehty pieniä muutoksia. Siihen on aikaa tässä 8 vuoden aikana mennyt varmasti 3 päivää.

Mä koitan imee energiani ajatuksesta että jos roudaan kaikki ylimääräiset tavarat kirpparille, on koti helpompi pitää siistinä ja tienaan samalla muutaman ylimääräisen euron :D Jos sitä roinaa on joka nurkka täynnä, en pysty viihtymään ja kirpparilta saaduilla rahoilla voin ostaa jotain piristävää.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Mä koitan imee energiani ajatuksesta että jos roudaan kaikki ylimääräiset tavarat kirpparille, on koti helpompi pitää siistinä ja tienaan samalla muutaman ylimääräisen euron :D Jos sitä roinaa on joka nurkka täynnä, en pysty viihtymään ja kirpparilta saaduilla rahoilla voin ostaa jotain piristävää.

no vielä tämäkin...meillä tosiaan on aivan liikaa tavaraa, mutta en raaski luopu mistään....johtaa juurensa lapsuudesta joilloin ei ollut mitään eikä vara ostaa koskaa mitään.

mä saan sisustamisesta virtaa ja otan siitä pienen harrastuksen siis psyykkään itse sihen. virtaa kotihommiin ja siivoamiseen saan ostamalla uusia juttuja vaik uutta pesuainetta uusia astioita yms ja eniten virtaa saan perhekahviloista muiden äitien seurasta .ulkoilun yms jälkeen sitä taas jaksaa

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:

Peesi
:D

Yhteistyössä