Miten te muut totaaliyhärit pääsette joululahjaostoksille ilman lasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Itsellä 4.5v poika ja nyt ongemana, kun enää hän ei nuku rattaissa päiväunia (ei siis rattaita käytössä enää ettei jonkun tarvi siitäkin vetää hernettä nenäänsä :D) niin en tiedä miten ostasin joululahjoja hänelle.... Ei tosiaan ole ainuttakaan ihmistä, joka ottaisi hänet siksi aikaa hoitoon tms... Töistä päästyäni on haettava heti lapsi hoidosta, päiväkoti menee kiinni...

Harmittaa tosi paljon, miten sitä ihminen voikin olla näin yksin :(

Mannerheimin lastensuojeliitto tai joku muu paikkakunnan hoitoapu (ainakin isommissa kaupungeissa monet yksityiset hoivapalveluyritykset tarjoavat myös lastenhoitoapua). Minun on vaikea tajuta, ettei jollain ole yhtään mitään tai ketään hoitajaa katsottuna valmiiksi, jos tapahtuu jotain yllättävää tai suunniteltuakin muulloin kuin päiväkodin aukioloaikana:o

Naurettavinta tässä on se ettei ole rahaa palkata Mll:stä hoitajaa, oma palkka saman verran ja jotenkin pitäisi joulukin järjestää :(

Onhan se varmasti uskomatonta ettei toisilla ole tukiverkostoja, mutta niin vaan on... On minullakin ystäviä, mutta heitä ei vaan kiinnosta auttaa minua... Kysyin tänään olisiko mahdollista, että ystäväni hoitaisi huomenna lastani (olen myös hoitanut hänen lapsiaan) ja olisin mennyt ostamaan alennuksesta legoja, mutta ei sopinut... Joo ymmärrän aikataulu oli TOSI tiukka, mutta en tiennyt asiasta aikasemmin :(

jep, tääkin mamma on todella kunnostautunut nettishoppailija :D se vaan on niin helppoo, ei tarvi lähtee minnekään ja yleensä vielä tavarat saa kotiinkuljetuksella..vielä kun tilaa ulkomailta, niin siinä säästääkin yleensä tosi paljon!! Just laitoin toisen kaverin kanssa ison tilauksen menemään tuonne:
http://www.shoeszoo.com/servlet/StoreFront
Suomess reilut 20€ maksavat nahkatossut maksaa tuola vaan 7-10€ koosta ja mallista riippuen, eikä toimituskulujakaan tule kuin 8€ päälle.
Ei muutakuin van googlaat tavaran mitä etsit, tuotemerkki tms. niin niitä hyviä kauppapaikkoja helpoiten löytää :)

Nykyään monesta kauppakeskuksesta löytyy leikkipaikkoja, joihin lapsen voi jättää hoitajille pariksi tuntia. Eivät ole edes kovin kalliita. Onnistuisiko, jos jättäisit pojan siksi aikaa tälläiseen, tekisit ostokset, veisit autoon piiloon ja hakisit pojan.

kuka teillä totaaliyksinhuoltajilla on sitten varahakija päiväkodista, jos sulle jotain tapahtuu? sosiaalitantta?

Netistä voi tilata leluja anttilasta, ellokselta, hobbyhallista. ja lukematon määrä pienempiä putiikkeja.

Missä sää asut? Mä voin kattoa sun tenavaas sen ajan. En ole yh, mutta meilläkään ei ole ketään ketä pyytää hoitamaan lasta, jos haluaisimme kahdestaan jonnekin päästä. On kavereita, mutta heille ei koskaan käy. On sukua, mutta 200km:n päässä, joten sieltä asti esim leffan ajaksi on vähän typerää tulla.

Tilaan netistä. Aikuisille läheisille voin yhdessä lapsen kanssa askarrella tai ostaa. Silloin kerron, että huijataan hieman ja tehdään oma paketti pukinkonttiin, niin mummu luulee että on pukilta, vaikka oikeastihan se onkin meiltä.

Nykyään monesta kauppakeskuksesta löytyy leikkipaikkoja, joihin lapsen voi jättää hoitajille pariksi tuntia. Eivät ole edes kovin kalliita. Onnistuisiko, jos jättäisit pojan siksi aikaa tälläiseen, tekisit ostokset, veisit autoon piiloon ja hakisit pojan.

Mietin tätäkin vaihtoehtoa, mutta ei ole autoa..Linja-autolla tai pyörillä kuljimme niin piilottaminen hankalaa :(

toi on kyl tylsää ku ei apua saa sillo ku tarvis, mut netissä on pilvinpimein lelumyyjiä eli sieltä vaan sit ostamaan. lelukeisari.fi mainosti just että 15.11. asti tilaukset ilman postimaksuja.

[QUOTE="tipi";22443223]toi on kyl tylsää ku ei apua saa sillo ku tarvis, mut netissä on pilvinpimein lelumyyjiä eli sieltä vaan sit ostamaan. lelukeisari.fi mainosti just että 15.11. asti tilaukset ilman postimaksuja.[/QUOTE]

Täytyy käydä katsomassa. Alko vaan harmittaa, kun soittelin kaverit läpi kun huomenna olisi legoja -50% ja sinne olisi köyhän yh:n mieli tehnyt, mutta tää nyt on niin tätä :(

Mun oli kerran mentävä ostamaan tytölle joululahjaa ja toki tytön kanssa. Mentiin sit Anttilaan ja mä halusin legopaketin ostaa. Olin sen sit jo valmiiks kirjottanu lapulle et mitä tarviin ja miksi :D Etin sit Anttilasta myyjän ja lykkäsin sille lapun kouraa :D Se haki legopaketin, vei sen asiakaspalveluun ja laitto kahteen muovikassiin ettei näy mitä siel on ja sit mä vaan menin siihen ja maksoin sen :D

Mun oli kerran mentävä ostamaan tytölle joululahjaa ja toki tytön kanssa. Mentiin sit Anttilaan ja mä halusin legopaketin ostaa. Olin sen sit jo valmiiks kirjottanu lapulle et mitä tarviin ja miksi :D Etin sit Anttilasta myyjän ja lykkäsin sille lapun kouraa :D Se haki legopaketin, vei sen asiakaspalveluun ja laitto kahteen muovikassiin ettei näy mitä siel on ja sit mä vaan menin siihen ja maksoin sen :D

Aika hyvä!

Missä legoja on -50%? voin kuvitella fiiliksen...

minä olen nykyään uusperheellinen ja lapsen isäkin tapaa poikaa. Mutta me miehen kanssa tykätään ostaa lahjoja yhdessä. Mietitään etukäteen mitä hankitaan, jo pidetään muutama tunti saldosta vapaana, tehdään treffit kauppakeskukseen ja hankitaan lahjat. Saisitko sinä liukumista pidetyksi pari tuntia?

[QUOTE="vieras";22443264]Täytyy käydä katsomassa. Alko vaan harmittaa, kun soittelin kaverit läpi kun huomenna olisi legoja -50% ja sinne olisi köyhän yh:n mieli tehnyt, mutta tää nyt on niin tätä :([/QUOTE]

Itse olen huomenna menossa aamulla jonottamaan, kun on noin hyvä tarjous. Mitä olit ajatellut ostaa? Tuli mieleen, että voisinko minä ostaa samalla reissulla.

Yhteistyössä