Tuon mainoksen blokkaaminen hävitti multa kirjekuoret ja hymiöt... Oliko vika minussa?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus::heart:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Toisessakin asiassa kohtalotoveri.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:En huomannut, tuossa on sellainen syntyneet läpyskä päällä. :kieh: Käyn lukaisemassa. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:Huomasitko rajis postia :wave:
toinenkin yy-viesti jo kolme päivää sitten, ja nyt vasta hokasin sen. Pitäis plokata nuo mainokset pois, mutten saa aikaiseksi... Laiska mikä laiska. :saint:
Nooh... nimeni on Sanna ja vaikutin toisella puolella jokea =DAlkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:* pohtii kuumeisesti kuka oikein olet* =)Alkuperäinen kirjoittaja sanna:[
Oon syntynyt -72. Ja juu, kaikki koulut tuli siellä käytyä...
Auts! Jos mä sn sittenkään blokkaa. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Tuon mainoksen blokkaaminen hävitti multa kirjekuoret ja hymiöt... Oliko vika minussa?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus::heart:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Toisessakin asiassa kohtalotoveri.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:En huomannut, tuossa on sellainen syntyneet läpyskä päällä. :kieh: Käyn lukaisemassa. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:Huomasitko rajis postia :wave:
toinenkin yy-viesti jo kolme päivää sitten, ja nyt vasta hokasin sen. Pitäis plokata nuo mainokset pois, mutten saa aikaiseksi... Laiska mikä laiska. :saint:
voithan sä sen blokkauksen poistaa jos tekee samoin. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Auts! Jos mä sn sittenkään blokkaa. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Tuon mainoksen blokkaaminen hävitti multa kirjekuoret ja hymiöt... Oliko vika minussa?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus::heart:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Toisessakin asiassa kohtalotoveri.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:En huomannut, tuossa on sellainen syntyneet läpyskä päällä. :kieh: Käyn lukaisemassa. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:Huomasitko rajis postia :wave:
Juuri näin! Pienet piirit kaikki tuntevat toisensa entuudestaan eikä ole mitään interssiä tutustua uusiin ihmisiin! Enkä ala itseäni kelläkkään tuputtamaan, yhtä tyyppiä pyysin kahville kun jutut kävi yksiin,mutta eipä ole tähän päivään näkynyt että näin! Olen sitten vissiin yli-ikäinen ja tylsää seuraa!Alkuperäinen kirjoittaja mä:Tosi on,että usein kerhoissa äidit on kaveredensa kanssa ja heillä on niin paljon yhteistä juttua,että uutta äitiä ei kyllä haluta huomioida tai ottaa mukaan porukkaan.
näin täälläkin ikävä kylläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ei mitenkään!
?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ouluun on täältä matkaa, mutta sentään ollaan samassa läänissä.
Eipä siinä vinkit auta, jos ei toisilla ole interssiä tutustua uuteen ihmiseen kerhossa, koska kaveripiiri on jo valmis niin siinä ei vinkit auta. Ja muutenkaan teeskentelmällä muuta kuin on ei kavereita saada. Voithan toki tupata kerhoissa/puistoissa ihmisten puheille ja jos natsaa niin hyvä on!Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Onks tänään kellään hyviä uusia vinkkejä kehissä?
en saanut mistään. kaikilla jo valmiiksi kaverit noissa kerhoissa. ja jos olet yli-ikäisen (yli 3v) kanssa kotona ja muuttanu paikkakunnalle, niin eipä niitä mistään saa.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Ja mistä ihmeestä?
Mä kävin seurakunnan avoimessa päiväkerhossa ja juuri kukaan ei sanonut mulle sanaakaan tai edes moikannut.
Kaverini oli ollut MLL:n vastaavassa kerhossa ja hänellä vähän samanlaiset kokemukset.
Mistä ihmeestä niitä uusia kavereita oikein sais kun palstallakaan ei oo tapaamisia tällä seudulla?
Mutta töihin kun meni, niin sai sosiaalista kontaktia kivoista ihmisistä. Mukavaa juttuseuraa ja piristyi.Alkuperäinen kirjoittaja näin:en saanut mistään. kaikilla jo valmiiksi kaverit noissa kerhoissa. ja jos olet yli-ikäisen (yli 3v) kanssa kotona ja muuttanu paikkakunnalle, niin eipä niitä mistään saa.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Ja mistä ihmeestä?
Mä kävin seurakunnan avoimessa päiväkerhossa ja juuri kukaan ei sanonut mulle sanaakaan tai edes moikannut.
Kaverini oli ollut MLL:n vastaavassa kerhossa ja hänellä vähän samanlaiset kokemukset.
Mistä ihmeestä niitä uusia kavereita oikein sais kun palstallakaan ei oo tapaamisia tällä seudulla?
Miten voi huutiksen kauttaa saada? :OAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Täältä plussalta olen saanut useita kavereita ja sitten myös Huutiksen kautta muutamia.
Ai? oma kokemus päinvastainen. Pienellä paikkakunnalla huomattiin, että on tullut uusi äiti ja haettiin mukaan ja juteltiin kerhoissa ja pyydetiin joukkoon ja käytiin kotonakin.Alkuperäinen kirjoittaja pikkupaikkakunnat on syvältä!:Juuri näin! Pienet piirit kaikki tuntevat toisensa entuudestaan eikä ole mitään interssiä tutustua uusiin ihmisiin! Enkä ala itseäni kelläkkään tuputtamaan, yhtä tyyppiä pyysin kahville kun jutut kävi yksiin,mutta eipä ole tähän päivään näkynyt että näin! Olen sitten vissiin yli-ikäinen ja tylsää seuraa!Alkuperäinen kirjoittaja mä:Tosi on,että usein kerhoissa äidit on kaveredensa kanssa ja heillä on niin paljon yhteistä juttua,että uutta äitiä ei kyllä haluta huomioida tai ottaa mukaan porukkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Ai? oma kokemus päinvastainen. Pienellä paikkakunnalla huomattiin, että on tullut uusi äiti ja haettiin mukaan ja juteltiin kerhoissa ja pyydetiin joukkoon ja käytiin kotonakin.Alkuperäinen kirjoittaja pikkupaikkakunnat on syvältä!:Juuri näin! Pienet piirit kaikki tuntevat toisensa entuudestaan eikä ole mitään interssiä tutustua uusiin ihmisiin! Enkä ala itseäni kelläkkään tuputtamaan, yhtä tyyppiä pyysin kahville kun jutut kävi yksiin,mutta eipä ole tähän päivään näkynyt että näin! Olen sitten vissiin yli-ikäinen ja tylsää seuraa!Alkuperäinen kirjoittaja mä:Tosi on,että usein kerhoissa äidit on kaveredensa kanssa ja heillä on niin paljon yhteistä juttua,että uutta äitiä ei kyllä haluta huomioida tai ottaa mukaan porukkaan.
Mutta kun muutimme pieneltä paikkakunnalta isoon kaupunkiin, ja sellaiselle alueelle, jossa kaikki ovat lähtöisin tästä läänistä, jompi kumpi isovanhempi täällä asuu, niin kaikilla on valmiiksi kaverit.
Samaa ihmettelen minäkin???Alkuperäinen kirjoittaja hm:Miten voi huutiksen kauttaa saada? :OAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Täältä plussalta olen saanut useita kavereita ja sitten myös Huutiksen kautta muutamia.