Peesi täältäkin, vaikkei kyllä naurata.Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:En mitenkään!
En ole Porin lähellä, vaan Tampereen naapurikunnassaAlkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:No missä sä oot? Et kuulosta siltä, et olisit mua lähellä. kun täällä ei oo edes noita puistoja kauheesti.Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Onhan se hankalaa... mekin muutettiin uudelle alueelle muutama kuukausi sit ja välillä melkein tippa linssissä, kun tuntuu, että ei ole tällä alueella ketään.. puistoon, kerhoon ym. kun menee, niin kaikilla on jo omat piirit ja jutut. Arkikavereita itsekkin kaipailen..
Minä olen muuttanut pienten lasten kanssa pariinki kertaan ja aina saanu ystäviä sekä päässy juttuihin mukaan se kysyy vaan omaa aktiivisuutta. Oon itse aika puhelias tyyppi.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Tosi on,että usein kerhoissa äidit on kaveredensa kanssa ja heillä on niin paljon yhteistä juttua,että uutta äitiä ei kyllä haluta huomioida tai ottaa mukaan porukkaan.
Ootkos Nokialta? Luurissa oon just Nokialaisen kotiäidin kanssa joka myös haluaa päiväkahviseuraa:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:En ole Porin lähellä, vaan Tampereen naapurikunnassaAlkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:No missä sä oot? Et kuulosta siltä, et olisit mua lähellä. kun täällä ei oo edes noita puistoja kauheesti.Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Onhan se hankalaa... mekin muutettiin uudelle alueelle muutama kuukausi sit ja välillä melkein tippa linssissä, kun tuntuu, että ei ole tällä alueella ketään.. puistoon, kerhoon ym. kun menee, niin kaikilla on jo omat piirit ja jutut. Arkikavereita itsekkin kaipailen..
Ikähän on vain numeroita! Itse olin 29v. kun esikoinen syntyi, eli kerhoissa oli ihmisiä molemmin puolin. Sain hyviä ystäviä joiden kanssa olen päivittäin tekemisissä nykyäänkin ( 10v. sitten) eli ystäväni ovat +-10v. omasta iästäni ja meillä on kivaa yhdessä.Alkuperäinen kirjoittaja moona81:Ja muutenkin tuntuu, vaikka tälläkin alueella on lapsiperheitä. Niin tuntuu, että muut mammat on vanhempia ku mie. Niin ei ossaa niin kaveria olla niiden kanssa.
Musta taas tuntuu että kaikki on nuorempia kuin minä, ja minä olen 27... Mutta tällä alueella on paljon lapsiperheitä ja perhekerho natisee liitoksistaan. En usko, että mahdutaan sinne. Enkä uskalla muutenkaan vielä mennä.Alkuperäinen kirjoittaja moona81:Ja muutenkin tuntuu, vaikka tälläkin alueella on lapsiperheitä. Niin tuntuu, että muut mammat on vanhempia ku mie. Niin ei ossaa niin kaveria olla niiden kanssa.
KangasaltaAlkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Ootkos Nokialta? Luurissa oon just Nokialaisen kotiäidin kanssa joka myös haluaa päiväkahviseuraa:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:En ole Porin lähellä, vaan Tampereen naapurikunnassaAlkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:No missä sä oot? Et kuulosta siltä, et olisit mua lähellä. kun täällä ei oo edes noita puistoja kauheesti.Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Onhan se hankalaa... mekin muutettiin uudelle alueelle muutama kuukausi sit ja välillä melkein tippa linssissä, kun tuntuu, että ei ole tällä alueella ketään.. puistoon, kerhoon ym. kun menee, niin kaikilla on jo omat piirit ja jutut. Arkikavereita itsekkin kaipailen..
Ehkä oon sitten vaan liian arka ottamaan yhteyttä vanhempiin. Tuntuu vaan, ettei kemiat kohtaa. Vaikka mistä sitä tietäisi ennenkuin tutustuu.Ikähän on vain numeroita! Itse olin 29v. kun esikoinen syntyi, eli kerhoissa oli ihmisiä molemmin puolin. Sain hyviä ystäviä joiden kanssa olen päivittäin tekemisissä nykyäänkin ( 10v. sitten) eli ystäväni ovat +-10v. omasta iästäni ja meillä on kivaa yhdessä.Alkuperäinen kirjoittaja moona81:Ja muutenkin tuntuu, vaikka tälläkin alueella on lapsiperheitä. Niin tuntuu, että muut mammat on vanhempia ku mie. Niin ei ossaa niin kaveria olla niiden kanssa.
no mie olen rovaniemeltäAlkuperäinen kirjoittaja moona81:No laitetaan samalla "deittipalsta" tähän (jos se ei ole säännöissä kiellettyä) Eli itse olen kuopiosta. Vaikka empä oo pahemmin kuopiolaisia täältä bongannut. Toisella palstalla kaikki asui väärällä puolella kuopiota. Ja kun ei oo autoo niin ei sinne asti viitsi...
Mä tunnen kaikki mun naapurit täällä, mut iso osa on yli viiskymppisiä. Puistoja täällä on aika harvassa, lähin taitaa olla noin viiden kilsan päässä..
Puistossa kun käy päivittäin, niin siellä kivasti pikkuhiljaa tutustuu suureen joukkoon ihmisiä. Samoin tutustuu hyvin naapureihin, jotka samassa elämäntilanteessa. Kerhossa onkin sitten jo niin paljon puistotuttuja, ettei siellä oikeastaan ihan uusiin ole tullut tutustuttua.
.
Jaa-a. Minä taas tunnen itseni ikälopuksi niiden nuorien, tyylikkäästi pukeutuneiden äitien vierellä. Tuulipuku päälle, niin ehkä uskallan sullekin jutella Että ehkä sitä pelkoa ja epäluuloa on puolin toisin.Alkuperäinen kirjoittaja miimu:omat ystävät entuudestaan mutta ei muuten. olen reilun vuoden asunut täällä ja en ole YHTÄÄN kaveria saanut :/ johtunee kyllä itsestä. ja muut mammat jota on näkynyt leikkipuistossa on reilusti vanhempia niin tuskin niillä kiinnostaa alkaa juttelemaan tai edes kuuntelemaan minua. ajattelevat varmasti mun olevan vielä jollain teini tasolla vaikka ihan aikuisten juttuja osaan jutella vaikka nuori olenkin.
olen jo 3vuotta ollut kotiäiti niin ei edes opiskelujen kautta tule tuttuja. no joo yhden naapurin kanssa aina moikkaamme, siinä se huhhuh, aikas köyhä elämä mulla...
sepäs, meilläkin vauva uinuu ulkoiluhetket onnellisena vaunuissa ja tuntuisi tosi tyhmälle mennä pyörimään alueen hiekkalaatikoille. pihapiirissä asuvilla on jo isommat lapset, useimmat hoidossakin.Alkuperäinen kirjoittaja kiki:ihan vauvaikäisen kanssa ei viitsi puistonlaidalle mennä seiskolemaan.. ja tää on muutenkin niin paska kaupunki !