Miten te kotiäidit saatte uusia kavereita?

Ja mistä ihmeestä?
Mä kävin seurakunnan avoimessa päiväkerhossa ja juuri kukaan ei sanonut mulle sanaakaan tai edes moikannut.
Kaverini oli ollut MLL:n vastaavassa kerhossa ja hänellä vähän samanlaiset kokemukset.
Mistä ihmeestä niitä uusia kavereita oikein sais kun palstallakaan ei oo tapaamisia tällä seudulla?
 
Perhekahvila MLL:stä saanut jo kavereita ja seurakunnan perhekahvilasta ja samat tyypit tossa pihallakin ja niihin tutustunut.
Mä olen varmaan sen verran puhelias ( ? ) että muhun on helppo tutustua ja en varmaan juttele kovin rankkoja juttuja niin ehkä siksi? Uskon että omalla aktiivisuudella on isoin osa.

*pälä pälä :D
 
Minä
Onhan se hankalaa... mekin muutettiin uudelle alueelle muutama kuukausi sit ja välillä melkein tippa linssissä, kun tuntuu, että ei ole tällä alueella ketään.. puistoon, kerhoon ym. kun menee, niin kaikilla on jo omat piirit ja jutut. Arkikavereita itsekkin kaipailen..
 
Eipä noita kauheasti kartu. No miun kohdalla varmaan johtuu siitä, ettei kerhoja tms harrasteta.

Mutta olimpahan onnellinen, kun täältä palstan kautta yks mamma bongas miut ja laittoi sähköpostia :). Niin ompahan ainakin yksi kamu tässä kaupungissa. (juuh säälittävää).
 
esikoisen äiti
muutettiin uudelle paikkakunnalle kun vauva oli noin 1kk. kävin seurakunnan kerhossa alussa, mutta ei sieltä ystäviä saanut. kaikilla tuntuu jo olevan elämässä niin täyttä. ollaan siis tosi tosi yksin, sukulaiset ja entiset opiskelukaverit asuvat satojen kilometrien päässä. lisäksi ollaan entisen opiskelukaveripiirin ensimmäiset, jotka saivat vauvan.... vain 2 ystävää on käynyt vauvaa katsomassa "velvollisuuskäynnillä"
 
mie
Kerhoista MLL, seurakunnan perhekerho ja avoimen päiväkodin kerho sekä leikkipuistot. Näistä kaikista olen löytäny ihan kyläilykavereita ja aikuinen immeinen olen :D on vaan sitte ollu hyvä tuuri ja sattunu samanhenkisiä ihmisiä vastaa :D
 
Tosi on,että usein kerhoissa äidit on kaveredensa kanssa ja heillä on niin paljon yhteistä juttua,että uutta äitiä ei kyllä haluta huomioida tai ottaa mukaan porukkaan.
 
äippis
Mä olen nyt muutaman kerran käynyt seurakunnan kerhossa ja opetustoimen avoimessa pk:ssa lasten kanssa ja kyllä siellä on tullut jo "tuttuja" kun on itse avoimin mielin liikenteessä ;)
Ystäviä olen saanut netin kautta =) että näin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Onhan se hankalaa... mekin muutettiin uudelle alueelle muutama kuukausi sit ja välillä melkein tippa linssissä, kun tuntuu, että ei ole tällä alueella ketään.. puistoon, kerhoon ym. kun menee, niin kaikilla on jo omat piirit ja jutut. Arkikavereita itsekkin kaipailen..
No missä sä oot? Et kuulosta siltä, et olisit mua lähellä. kun täällä ei oo edes noita puistoja kauheesti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja esikoisen äiti:
muutettiin uudelle paikkakunnalle kun vauva oli noin 1kk. kävin seurakunnan kerhossa alussa, mutta ei sieltä ystäviä saanut. kaikilla tuntuu jo olevan elämässä niin täyttä. ollaan siis tosi tosi yksin, sukulaiset ja entiset opiskelukaverit asuvat satojen kilometrien päässä. lisäksi ollaan entisen opiskelukaveripiirin ensimmäiset, jotka saivat vauvan.... vain 2 ystävää on käynyt vauvaa katsomassa "velvollisuuskäynnillä"
harmi!! missä päin asutte?
 

Yhteistyössä