miten te jotkut ehditte..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Matami

Uusi jäsen
28.03.2005
21
0
1
..niin mahottomasti kirjottelemaan ja vastailemaan siis ylipäänsä hengaamaan täällä (mahollisesti muillaki) palstalla???
Onko teillä joku viiden tunnin kiintiö päivässä...
ihmettelee silloin tällöin harmaana käyvä

Tunnustan hengailevani täällä aika usein... :ashamed: Meillä on netti auki koko ajan ja ohikulkumatkalla saatan käydä vilkaisemassa onko mitään mielenkiintoista. Siis muutaman kerran illassa, mutta ei siihen nyt mene kuin muutama minuutti kerrallaan. Kyllä mä päivisin ihan töissä käyn, mutta iltaisin sitten on aina välillä ylimääräistä aikaa. Nyt on pitänyt supistusten vuoksi levätäkin, joten senkin vuoksi iltaisin on hyvä "syy" joko istahtaa tietokoneen ääreen tai löhötä sohvalla. Jään pian äitiyslomalle, joten vauvan syntymän jälkeen en varmaan paljoa ehdi täällä pyöriä. Esikoinen on sen verran iso, että sen perässä ei tarvi koko aikaa juosta ja mies onkin pääasiassa hoitanut nyt viime aikoina sen homman oman olotilani vuoksi :)

Itse vastailen silloin kun tyttö nukkuu ja kotityöt on tehty. Nyt on ollut aikaa kirjoitella kun mies on pakkolomalla ja itselläni on ollut katkos työsopimuksessa (eihän sijaisilla saa olla kesälomaa).

Minä piipahdan täällä aina kun ehdin ja kotityöt on suht hyvällä mallilla,tosin nyt tuossa oottaa lattioitten pesu, mutta välillä on kiva "hengähtää" ja jatkaa puuhia sitten taas.
Nykyään en kyllä heti aamusta avaa konetta,niin saa jotain tehdyksikin eikä jumiudu koneen ääreen. ;)

Minä taidan lukeutua vakkareihin =) Käyn täällä joka ilta noin 30-45 min sen jälkeen kun lapset on laitettu petiin. Ne on tottuneet nukahtamaan mun näpytystä kuunnellen ja kun joskus olen yrittänyt livistää alakertaan, poika juoksee perään, eli tämä on mulle jokailtaista pakkochattailua suorastaan :laugh: Nyt olen just laittanut tytön päikkäreille ja poika leikkii omassa huoneessaan. Eli pieni hetki liikenee aika usein päivälläkin. Eihän tähän montaa minuuttia mene, kun säännöllisesti käy, on koko ajan perillä mistä puhutaan eikä tarvitse selata kaikkia aloituksia alusta alkaen =) Kirjoitan myös y-viestejä =)

Seuraan keskustelua täällä kaksplussassa ja muutamalla osastolla täällä, mutta en muualla.

Minä käyn täällä kuopuksen päiväuni aikaan ja/tai illalla yleensä päivittäin. Kone päällä usein koko päivän, kun nuo koululaisetkin käyttävät sitä, joten joskus saatan piipahtaa muulloinkin.
Vaihdoin muuten juuri nimimerkkiä, vanha oli Iida M. =)

Joskus ehtii enemmän joskus vähemmän,mutta päivittäin.Päiväunien aikaan tai illalla myöhempään pääsen paremmin.Ei täällä pitkään kerralla jaksa olla,ja pienet pitää huolen ettei mamma ole liian pitkään koneella :)

Aikaa löytyy useimmiten illasta ku muksu mennee nukkuus tai sitten silloin kun on isänsä ja mumminsa kans mökillä ja mie kotona. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 12:00 minna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 10:37 mamma-72 kirjoitti:
Minä hengailen päivisin työajalla. :saint: Eikä se oo kielletty...

Mikä semmonen työ on? nimin. mäkin voisin semmosen työn ottaa

No ihan toimistohommia, mutta luvalla saa tehdä omia juttujaan, kun on hiljasempaa... tää on kyl tosi "luksusduuni"... heh! :D

(Liian) Monena iltana tanne jumitun, kun paiva on pulkassa ja tytot nukkumassa. Otan kupin kahvia ja hengahdan ja rentoudun talla tavoin vauhdikkaan paivan jalkeen. Monesti mies on iltavuorossa, joten ihan rauhassa ja hyvalla omallatunnolla saan koneella olla. Tassa yhtena iltana han kylla jo vahan huomautti, etta ne aidit siella netissa taitavat olla paljon mielenkiintoisenpaa seuraa kuin han...

Yhteistyössä