Miten te jotka eronneet,jääneet yh:ksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhä-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhä-78

Vieras
olette tavannut uuden kumppanin(jos olette)
Kauanko olitte sinkkuna ennen uutta suhdetta?
Miten uusi seurustelukumppani on ottanut lapsenne "vastaan"?
Miten ootte uskaltanut luottaa että tyyppi ei oo mikkää pedofiili tms. \|O

pedofiilejä en oikein osaa edes pelätä...

erosta 2 vuotta, edelleen yksin. ei kyllä tunnu niin pitkältä...
luulen, että olen entistäkin valikoivampi nykyään(eikä ihme, täytyyhän ajatella myös lasta), alan pikkuhiljaa vaipua epätoivoon :(

Itse en ole maailman ulospäinsuuntautunein ihminen.
mietinkin, missä voisin tavata elämiäni miehen

B)
baareista en koskaan ole "kunnon miestä" löytänyt.

En myöskään ole montaa miestä tavannut, jotka haluaisi(oikeesti) toisen miehen lapsen.

Eli mä olin aikoinani koko raskausajan (ukko lähti livohkaan ku poika ilmoitti tulosta) yksin aina siihen asti kun poikani täytti 1v3kk. Silloin kun tutustuttiin tän nyk. miehen kans niin illan päätteeksi sanoin että olis yx juttu... Mullon poika mummin luona hoidossa. Mies kertoi että oli ensin luullu että mullon ukko kotona :laugh: Seuraavana päivänä kun tää mies tuli käymään niin oli poikaki jo kotiutunu ja hyvin nuo näytti keskenään tulevan toimeen. Ja vajaa 4kk.tta ku oltiin seurusteltu niin poika sanoi häntä isäksi ensi kerran. Toinen meni hieman noloksi ei osannu oikeen mitään sanoa.. Nyt tuosta on jo kulunut aikaa ja poikaki täytti kesällä 9v. Ja ovat kuin paita ja peppu yhdessä. Heillä on jopa samat harrastukset, kumpikin pelaa lätkää mies harrastus mielessä ja poika joukkueessa. Tämä nyk mieheni ollu pojalle aina se ainoa ja oikea isä. Biologinen isä tavannut poikaansa n5-6 krt.aa joten se kertoo aika paljon. Joten ei ne kaikki miehet "karta" naisia joilla on jo valmiina lapsi/lapsia. Nyt meille tulossa ensimmäinen yhteinen pikkunen ensi helmikuussa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2005 klo 16:52 löllykkä kirjoitti:
Eli mä olin aikoinani koko raskausajan (ukko lähti livohkaan ku poika ilmoitti tulosta) yksin aina siihen asti kun poikani täytti 1v3kk. Silloin kun tutustuttiin tän nyk. miehen kans niin illan päätteeksi sanoin että olis yx juttu... Mullon poika mummin luona hoidossa. Mies kertoi että oli ensin luullu että mullon ukko kotona :laugh: Seuraavana päivänä kun tää mies tuli käymään niin oli poikaki jo kotiutunu ja hyvin nuo näytti keskenään tulevan toimeen. Ja vajaa 4kk.tta ku oltiin seurusteltu niin poika sanoi häntä isäksi ensi kerran. Toinen meni hieman noloksi ei osannu oikeen mitään sanoa.. Nyt tuosta on jo kulunut aikaa ja poikaki täytti kesällä 9v. Ja ovat kuin paita ja peppu yhdessä. Heillä on jopa samat harrastukset, kumpikin pelaa lätkää mies harrastus mielessä ja poika joukkueessa. Tämä nyk mieheni ollu pojalle aina se ainoa ja oikea isä. Biologinen isä tavannut poikaansa n5-6 krt.aa joten se kertoo aika paljon. Joten ei ne kaikki miehet "karta" naisia joilla on jo valmiina lapsi/lapsia. Nyt meille tulossa ensimmäinen yhteinen pikkunen ensi helmikuussa.

Ihana kertomus!Onnittelut teille vauvauutistenkin johdosta :hug:

Ehkä minäkin vielä joskus löydän sen oikeen..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2005 klo 16:03 anutti kirjoitti:
pedofiilejä en oikein osaa edes pelätä...

erosta 2 vuotta, edelleen yksin. ei kyllä tunnu niin pitkältä...
luulen, että olen entistäkin valikoivampi nykyään(eikä ihme, täytyyhän ajatella myös lasta), alan pikkuhiljaa vaipua epätoivoon :(

Itse en ole maailman ulospäinsuuntautunein ihminen.
mietinkin, missä voisin tavata elämiäni miehen

B)

En myöskään ole montaa miestä tavannut, jotka haluaisi(oikeesti) toisen miehen lapsen.

tää oli kun minun suusta,paitsi että minulla on erosta 3 v aikaa ;)

Kyllä se uusi mies tulee kuvioihin kun on sen aika. Itse olin kans tuudittautunut siihen ettei enää miestä minun ja poikani elämään tule. Niin paljon petyin aikoinani pojan biologiseen isään. Mutta sitten kun vähiten sitä osasin odottaa niin silloin se saapui ja vieressä on pysyny. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2005 klo 20:37 Seipääntyöntäjä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2005 klo 16:03 anutti kirjoitti:

Minäpä olen! :wave: :D Vahvistaako poikkeus tässä tapauksessa säännön, mene ja tiedä.. :xmas:

Niin minäkin luulin aikoinaan: että JUU kyllä baareistakin kunnon miehiä löytyy - olenhan minäkin kunnon ihminen ja silti siellä käyn. No, ei se NIIN kunnollinen ollutkaan, vaikka kunnollinen olikin. Ei se onni elämänikää kestänytkään. Tai liitto. Eli ei löydy baareista kunnon miehiä, ei löydy ei.

Minä löysin tämän nyxäni netin sinkkupalstalta. :laugh:
Huipputyyppi.
Baarista en häntä ikinä olisi löytänyt.

Yhteistyössä