miten te jaksatte...

Tam
..päivästä päivään mielistellä toisianne täällä? kaikista vaan hyvää sanottavaa ja kaikki on aina aah niin ihanaa, eikö teitä ikinä v''tuta? en yleistä mutta suurin osa on tollasia, yllättäkää välillä :)
 
Tam
no en kai mä nyt käskeny ketään haukkumaan tarkotin vaan sitä että jos joku esim leipoo piirakan nii sitä ihastellaan ja huokaillaan ja kehuskellaan monen sivun verran lähinnä sitä mitä järkee siinä on :)
 
mulla on palstasta vähän päinvastainen kuva, mutta jos joku laittaa kuvan niin uskon, että suurin osa niistä joita kuva ei syystä tai toisesta miellytä vaan siirtyvät ketjusta poies. aina löytyy kuitenkin muutama joiden on pakko sanoa (yleensä haukkua) jotain.
 
Ken guru
Koskahan kellään olis musta mitään sanottavaa. Pelkkää paskaa sataa niskaan, kirjoitti mitä kirjoitti.

No, en aina jaksakaan tätä menoa.
Katsot tuota aloitusta taas oudosti niinpäin miten sua kommentoidaan, etkä niin miten se oli tarkoitettu, että miten sä kommentoit muita.

Noh, oli miten oli, niin saathan säkin myös positiivista palautetta ja positiivisia kommentteja. Etkö todellakaan näe niitä? Toisinaan tuntuu ettet haluakaan.
 
Katsot tuota aloitusta taas oudosti niinpäin miten sua kommentoidaan, etkä niin miten se oli tarkoitettu, että miten sä kommentoit muita.

Noh, oli miten oli, niin saathan säkin myös positiivista palautetta ja positiivisia kommentteja. Etkö todellakaan näe niitä? Toisinaan tuntuu ettet haluakaan.
Just tätä mä tarkoitan. Vain mussa on vikaa, ei muissa. Koskaan. Niin.
 
Just tätä mä tarkoitan. Vain mussa on vikaa, ei muissa. Koskaan. Niin.
Tästä tulee ihan Ihaa mieleen :D Mutta mun mielestä Ken guru on oikeassa (eikä väittänyt että aina vika olisi sinussa?), käänsit jotenkin oudosti tämän aloituksen itseesi kun piti arvioida itseään ja sitä omaa mielistelyä.

Itse olen yleensä hiljaa jos ei ole hyvää sanottavaa. Tiettyjen mustien aloituksiin en kommentoi mitään ja jätän vaikka kokonaan lukematta niitä aloituksia, kun tiedän jo etukäteen etten halua lähteä väittelemään ja vääntämään turhasta..
 

Yhteistyössä