Miten te jaksatte olla noin sairaalloisen omistushaluisia vauvoistanne? En tajua.

• Viestiketjun aloittaja tiedän kyllä
  • Ensimmäinen viesti
No, tämä taitaa olla taas niitä ketjuja, jossa on kiva morkata niitä, jotka ovat eri mieltä tai käyttäytyvät eri tavalla kuin mitä itse tekee. Mielestäni ei ole kyse mistään sairaalloisesta omistushalusta jos äiti suojelee lastaan parhaaksi näkemällään tavalla eikä myöskään äiti joka ei huolestu yhtä pienistä, ole mielestäni huono äiti. Sitä vaan on monenlaista suhtaumista asioihin ja jokaiselle meistä on siihen varmasti hyvä syy.

"ulkosuomalainen"
Tervetuloa tänne Espanjaan kaikki lastaan vartioivat äitylit:) Täällä ihmiset ohikulkiessaan saattaa esim. silittää lapsen päätä,hui! ja kahvilla ollessa on ihan normaalia että tarjoilija ottaa mun vauvan syliin ja höpöttelee mukavia

"Katja"
En kyllä anna kenellekään "vieraalle" vauvaani! Lähikaupassakin ne ihastelevat ovat yleensä alkoholisoituneita keuhkosairaita ainakin hajusta ja ulkonäöstä päätellen. Minun vauvani ei ole mikään kiertopalkinto myöskään sukujuhlissa, toki annan miehelleni ja myös anopille jos ei liian kova vierastus ole päällä.

"vieras"
Sen, joka ahdistuu jos sukulaiset pitävät vauvaa sylissä, kannattaisi harkita terapeutin puheille menemistä :D Ihan tosissaan, ei voi olla totta! Ei ole normaalia omistushalua tollanen! Juuri ja juuri ymmärrä sen, että joku ei pidä siitä jos ventovieraat koskee vauvaan, mutta että sukulaiset! :D Ajatus on niin järjetön, että en osaa muuta sanoa, kuin että voi vauva parkaa. :D

"vierailija"
[QUOTE="vieras";25475410]minä olen saanut kauhisteluja siitä miten olen ollut välinpitämätön äiti lapsilleni vauva-aikana(kin) kun en ole hysteerisesti vahdannut vieressä, kävin kaupoilla normaalisti vauvan kanssa enkä pitänyt lasipallossa.... hengissähän nuo ovat selvinneet jo monta vuotta ja ovat sosiaalisia ja reippaita muksuja![/QUOTE]

MITÄ mitä mitä?!!! Et kai nyt oikeasti väitä ottaneesi lapsia kauppareissulle mukaan??!!! Sä taidat olla niitä äitejä, jotka haluaa jatkaa elämää ihan niinkuin mitään vauvaa ei oliskaan! Etkö tajua että lapsi muuttaa kaiken!! Sun kuuluu istua kotona ja mieluiten lapsi kytkettynä suhun kiinni.

Yhteistyössä