Miten te hoidatte rannalla nämä vessakäynnit?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kun usein rannalla ei ole vessaa tai jos on niin ne on tosi likaiset, ovi ei toimi, nurkilla kyttää outoja hyyppiä yms. Jos on tuntikaupalla rannalla niin eikö kaikille tule jossain vaiheessa pissahätä.
 
vierailija
Jos on niiiiiin iso hätä että en voi olla enää muuten rannalla ja olisi pakko lähteä kotiin niin menen lirittämään järveen, en kyllä tykkää tehdä sitä ja hävettää ja kaduttaa mutta jos kotiinlähtö (plus kuset housussa matkalla) on ainoa vaihtoehto niin pieni kyykkuasento järvessä ja olo helpottuu.
 
vierailija
En mä veteen viitsi, tulee vielä levää ja bakteereja sekä kalakuolemia.
Mä vaan hinaudun pois filtiltä, käyn makaan hiekalle selälleen, jalat aika kiinni toisissaan suorana ja päästän silleen pikku tirskahduksia uikkarin läpi. Samalla luen vaikka kirjaa. Menee siinä aika kauan kun en uskalla lujaa päästellä ettei tule ääntä mutta tuolleen voi pissata helposti eikä kukaan näe.
Ja sitten äkkiä hiekkaa sen märän läiskän päälle ja järveen pildenpesulle.

Joskus jos on kaveri mukana tms niin saatan istua siinä muina naisina hiekalla silleen jalat suorana, reidet kiinni toisissaan ja lasken hitaasti salaa hiekkaan uikkarin läpi. Kukaan ei huomaa. Ja sitten taas hiekkaa päälle ja pesulle.
 
vierailija
No mä käyn kusemassa puun viereen. Ja kesällä ei edes kuseta niin paljoo. Oltiin viimeviikolla juomassa bissee biitsillä ja join monta kaljaa ja kävin kahesti kusella monen tunnin aikana kai sitä nestettä menee hikoilun seurana aika paljon. Ja esim viime kesänä oltiin monesti tunti tolkulla uimassa ei kusettanu mua kertaakaan.
 
vierailija
Siis yäk, pisaatteko te veteen tai hiekkaan, missä lapset leikkii ja vettä menee suuhun yms. Nyt oon kyllä järkyttynyt, että AIKUISET ihmiset!!! Menkää pusikkoon pissalle. Anokaa kaupungilta vessa rannalle ja pyytäkää pitämään siitä huolta. EI IHME jos rannat suljetaan ulostebakteerien tai sinilevän takia, kun noin vastuuttomasti käyttäydytte ja ITSE sen aiheutatte!
 
vierailija
Virtsaaminen on kiellettyä yleisillä paikoilla. Yleisillä paikoilla tarkoitetaan tietä, katua, toria, puistoa, uimarantaa, urheilukenttää, vesialuetta, hautausmaata tai muuta vastaavaa aluetta, joka on yleisesti käytettävissä. 40e sakko.
 
vierailija
Käyn kusemassa johonkin puskaan, puuhun tms. mihin voi olettaa ettei ihmiset vahingossa mene. Teen sen täysin näkyvästi. En näe mitään ongelmaa, pissaaminen on luonnollista.
 

Yhteistyössä