Jos olet vuosia vuosia sitten tehnyt jotain, joka kaduttaa ja ahdistaa tänäkin päivänä, joskus jopa itkettää, millä helvetillä tästä ahdistuksesta pääsis eroon? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lihapulla:Ei kai muuten kun hyväksymällä tekonsa ja anatamalla itselleen anteeksi, mutta kokemuksesta tiedän että se vie vuosia.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Lihapulla:Ei kai muuten kun hyväksymällä tekonsa ja anatamalla itselleen anteeksi, mutta kokemuksesta tiedän että se vie vuosia.
Niinpä, pitäis vaan todeta etten mä niin paha ihminen olekaan... 17 vuotta tässä jo kärvistelly tän kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Lihapulla:Ei kai muuten kun hyväksymällä tekonsa ja anatamalla itselleen anteeksi, mutta kokemuksesta tiedän että se vie vuosia.
Niinpä, pitäis vaan todeta etten mä niin paha ihminen olekaan... 17 vuotta tässä jo kärvistelly tän kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viertas:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Lihapulla:Ei kai muuten kun hyväksymällä tekonsa ja anatamalla itselleen anteeksi, mutta kokemuksesta tiedän että se vie vuosia.
mikäs asia on niin "vakava", että kiusaa sinua 17v.n ajan.... oletko itse tehnyt jotain, vai onko sinulle tehty jotain... ja en edes odota sinun vastaavaan... mietin lähinnä "ääneen".. kuitenkin jos mahdollista niin on aika myös antaa anteeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:Kirjaa paprulle. Kokeile auttaisko se?
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:Kirjaa paprulle. Kokeile auttaisko se?
Mahtavan hyvä ajatus!
Kirjoittamalla pystyy jäsentämään asioita. Ja kirjoituksensa voi vaikka polttaa, jos tuntee sen auttavan, että näkee asian kirjaimellisesti häviävän tuhkana tuuleen.