Miten tästä selviää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No joo, ai itsekästä kertoa? Mun mielestä se vasta itsekästä onkin, että jätetään kertomatta, täyttä peen jauhantaa väittää, että ajatellaan petetyn parasta. Siinä ei tasan tarkkaan ajatella loppupeleissä sen petetyn fiiliksiä, vaan ihan puhtaasti pettäjä ajattelee omaa napaansa. Hänhän haluaa syödä kakkua ja samalla säästää sitä.

Jos petetyllä on sellainen ajatusmaailma, että uskollisuus on parisuhteen tärkein kulmakivi, niin onhan se nyt ihan takapuolesta salata toiselta se pettäminen. Petetyllä on oikeus tietää, jotta hän voi päättää, haluaako elää loppuelämänsä sen pettäjän kanssa. Kuka oikeasti haluaisi elää esimerkiksi 30 vuotta valheeseen perustuvassa suhteessa kuvitellen, että kaikki on hyvin?

Kyllä mä uskon että ap:lla on paha olla ja kaduttaa mutta ei mulla riitä sympatiaa hänelle :|

Ei ihminen ole mikään tahdoton olio jota vietit vie, jokaisella on aivot ja kyky ajatella niillä aivoilla, järjen käyttö on sallittua.
Kyllä pettäminen on yksi pahimmista asioista joita puolisolle voi tehdä, on ihan kohtuullista että pettäjä myös kärsii ja tuntee pahaa mieltä, toivottavasti ap ottaa myös opikseen.

Koskaan en ole ymmärtänyt näitä se vain tapahtui selityksiä, kyllä ihminen tietää pettäessään tekevänsä väärin. Siihen ei selittelyt auta. Niin makaa kuin petaa.

En puolustele itteeni yhtään, tiedän tasan tarkkaan pilanneeni kaiken. En ymmärrä miten näin tapahtu, heräsin todellisuuteen vasta liian myöhään. Oikeestaan olisin ilonen että mies lähtiskin, oikeen mulle.

Kyllä minä haluaisin tietää jos puolisoni olisi ollut uskoton. :(

Täytyy toiselle antaa mahdollisuus päättää siitä, jatketaanko tällaisen jälkeen parisuhdetta vai mennäänkö eri teille.

Kunnioituksen puutetta on pettäminen ja minusta toisen kunnioittaminen on se kaikista tärkein seikka parisuhteessa. Eikä se, että pääasia että seksi toimii. :(

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Minä olen antanu miehelle anteeks, en tosiaan koskaan ole unohtanu. Mies on erilainen, jotenka ero on varma siitä ei ole epäilystä.

Siis täh? Miehesi on pettänyt sinua?

No siinä tapauksessa anna palaa vaan, potut pottuina. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Minä olen antanu miehelle anteeks, en tosiaan koskaan ole unohtanu. Mies on erilainen, jotenka ero on varma siitä ei ole epäilystä.

Siis täh? Miehesi on pettänyt sinua?

No siinä tapauksessa anna palaa vaan, potut pottuina. :kieh:

Tästä on 10v. aikaa. Ei mikään puolustus mulle tämä jos joku niin ajattelee.

Avaudun tänne nyt kuitenkin vaikkei monikaan aiheesta pidä.
sain kun sainkin miehelle asian sanottua, ja niinhän tässä käy kuten arvelin mutta jotenkin musta parempi näin, ihan kuin olis tipahtunu paino hartioilta.
Asuntoo alkanu ettimään, ja kattoo sitten eteenpäin. Lapsia ajatellen kaikista eniten tilanne harmittaa mutta kai tästä selviää.

Edelleen kaipailen samassa tilanteessa olevia.

Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Eipä riitä sympatiaa huo****ille.
Tosiasiahan on että kyyneleet kuivuvat mutta puolison sydän ei unohda koskaan.

mille perustat väitteesi, kun haukut huoriksi niitä, jotka pettävät? ymmärtääkseni kirjoituksen aloittaja ei ole perinyt maksua
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vingutin:
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Eipä riitä sympatiaa huo****ille.
Tosiasiahan on että kyyneleet kuivuvat mutta puolison sydän ei unohda koskaan.

mille perustat väitteesi, kun haukut huoriksi niitä, jotka pettävät? ymmärtääkseni kirjoituksen aloittaja ei ole perinyt maksua
:whistle:

No en mutta jotenkin kuvittelen ansaitsevani nuokin sanat.

Yhteistyössä