elokuu 19,miten meni tänään se sama juttu kuin minulla???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marutzella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marutzella

Vieras
Hei.Miten sinulle meni tämä raskas päivä??
Minä menin keskussairaalan puoli 10 aamulla.2 tablettia emättimeenn ja odottelua 3 tuntia ja myöskin ihmettelyä hoitajien ja omastakin puolesta,että miten kauan tässä menee.Sitten alkoi nipsitely ja supistelun tapainen,mutta ei edelleenkään vuotoa.Hoitja naureskeli,että pitääkö hänen ottaa minut kotiinsa,kun ei mitään ala tapahtua ja poliklinikka menee kohta kiinni.Lääkäri antoi luvan ottaa vielä suun kautta 2 tablettia ja lupasi lähteä kotiin odottelemaan panacod-särkylääkkeet mukana.Samassa kun nielaisin ne 2 tablettia,tuntui paineentunne alavatsalla ja vuotoa alkoi,eli ne suun kautta otettavat eivät ehtineet kunnolla edes alas kun alkoi tapahtua.Hoitaja oli tyytyväinen,mutta ihmetteli,että kylläpäs siinä kesti.Nyt vuoto runsasta kotona.Pelotti enemmän kuin mikä varsinainen kokemus kivusta oli (ainakin tässävaiheessa).Voimakkaita kuukautiskipuja ne lähinnä muistuttivat,vaikka olen omasta mielestä kipuherkkäkin.Toivottavasti nämä eivät tästä voimistu ja kohtu tyhjenee kunnolla.Haikeakin mieli,kun ajattelin ennen joulua,että kun päästään uudenvuoden puolelle,niin enään ei ole kuin 7 kuukautta niin vauva syntyy.Aina ei kylläkään mene niin kuin itse ajattelee.Voimia sinulle,kirjoittele kokemuksia:Terv.Saman kokenut.

Tänään menin sitten sairaalaan osastolle ja poru pääsi heti osaston ovella,kun kuulin vastasyntyneen itkun.Melkein heti osastolle päästyä sain ne kaksi tablettia ja särkylääkkeen,eikä mitään tapahtunut.Sitten kolmen tunnin kuluttua seuraavat kaksi ja taas kolmen tunnin päästä viimeiset kaksi.Eli yhteensä vedin 6 tabua eikä mitään hyötyä.Ei tullut hyytymiä eikä kipuja.Mutta uskonkin että kaikki oli ohi jo eilenillalla...sillä illalla supisteli tiuhaan yli puoli tuntia ja sen jälkeen vuoto paheni.Sairaalassa se sitten oli jo loppumaan päin.Tänään viiden maissa lääkäri tarkisti ultralla,että kohtu oli tyhjentynyt kunnolla,joten sain lähteä kotiin.Tyhjä olo jäi...eikä sitä mikään täytä..mutta eiköhän se tästä ajan kanssa parane.

Pelkäsin koko toimenpidettä aivan älyttömästi,mutta onneksi se olikin "helpompi" kuin osasin kuvitella.

Kaikki meni kuitenkin ihan hyvin,enkä joutunut onneksi kaavintaan...mutta oli kyllä elämäni rankin kokemus..jota en enää koskaan halua kokea.Mies olikin ostanut minulle kultaisen enkeli.riipuksen vauvamme muistoksi :'(

Mutta eiköhän tästä selvitä...me molemmat...ajan kanssa!Toivottavasti sinullakin elämä alkaa mennä parempaan suuntaan.Ja laita yh viestiä jos haluat vielä joskus kirjoitella ja purkaa sydäntäsi...JAKSAMISIA! :hug: :hug:

Ei hyvänen aika,missä hoidetaan keskenmenot samalla osastolla vastasyntyneiden kanssa???Törkeetä mun mielestä!

Mutta hyvä,että teillä molemmilla meni "hyvin".Olitte mielessä koko päivän.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 13:24 sartsu kirjoitti:
Ei hyvänen aika,missä hoidetaan keskenmenot samalla osastolla vastasyntyneiden kanssa???Törkeetä mun mielestä!

Mutta hyvä,että teillä molemmilla meni "hyvin".Olitte mielessä koko päivän.

Oli tuolla synnyttäneiden ja muiden odottavien osastolla vai nyt joulun aikana...mutta aijon kyllä palautetta sairaalalle tästä antaa.Hermostinkin eräälle hoitajalle,kun patisteli käytävälle kävelemään että saisi asian nopeammin etenemään...huusin sille itku kurkussa,että mene ite samassa tilanteessa käytäville kun silä itkee muiden vauvat ja jokapaikassa on vain odottaviaäitejä...hoitaja siihen,että turha nyt on hermostua.

kemissä pitää olla kans samalla osastolla äitien ja vauvojen kanssa todella tylyä eipä tehny mieli mennä käytävälle kävelee sain kuiteski oman huoneen...sitä jos en olis saanu niin olisin kyllä kotiin menny...

ekks hoidetaan ainakin naisten taudit ja synnytäneet samalla osastolla.miusta ainakin tosi törkeetä.jos esim.toinen on lapsetomuushoidossa tai keskeytyksessä...vaavien äänet kuuluu huoneisiin

Yhteistyössä