miten iskeä mies ? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZIKI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ZIKI

Aktiivinen jäsen
06.03.2010
1 227
0
36
oon ollu ikuisuuden pois markkinoilta, tai no en ole siellä koskaan ollutkaan oikeastaan, mutten siis koskaan ole "iskenyt miestä". Nyt kovasti haluaisin käydä erään kanssa vaikka edes kahvilla, on niin mukavan oloinen ja syötävän suloinen, mutta miten ? Tilanne siis on se että tämä mies työskentelee lähikaupassa, joka on meidän asunnon alakerrassa. Käyn siellä siis varmaan kolme kertaa päivässä :)
En tiedä hänen nimeään, en mitään. Kun menen kauppaan, hän moikkaa iloisesti ja hymyilee niiiiiiiiiiin ihanasti, mutta eikös asiakaspalvelijan kuulukin ?? Minä menen hyvin usein kysymään häneltä jotain ihan hemmetin typerää, kuten että onkohan tässä tuotteessa sitä tai sitä kun en näe lukea noin pientä tekstiä tai jotain....tosi mautonta, tiedän. Ainakaan hänellä ei ole sormusta. Ajattelin että menisin kauppaan, ja marssisin hänen luokse ja sanoisin vaan että jos joskus huvittaa käydä vaikka kahvilla niin soittele ! Ja työntäisin vaika rintataskuun lapun jossa on miun nimi ja puhelinnumero...? Noloa, tökeröä ? Ainakin oon nyt jokatapauksessa päättäny jotenkin lähestyä tätä miestä, nii voin sitten ainakin lopettaa pakkomielteeni, jos hän ei ole tippaakaan kiinnostunut tai on vaikka varattu. Enhän mie sitä muuten saa tietää. Ja jos hirveen noloks menee niin on tuossa toinenkin kauppa ihan vieressä jossa voin jatkossa käydä nini ei tarvi törmätä tähän kaveriin...

Antaakaa jotain hauskoja ehdotuksia miten lähestyisin tätä miestä !! Mie oon ihan täpinöissäni kun ajattelenkin. Ja ei, en kyllä todellakaan ole ujo, päinvastoin. Kaverit naurais itsensä kuoliaaks jos sanoisin etten uskalla lähestyä miestä :)
Ei minu sydän mene rikki jos ei tämä mies lähde minun matkaan, saanpahan muuta ajteltavaa...nyt olen VUODEN päivät jo miettiny mitä jos...alkaa riittää. Tästä alkaa tulla pakkomielle.

Seuraavalla kerralla kun olet kassalla ja mies kysyy että saisko olla muuta! Niin pyydät puhelinnumeroa taikka ulos syömään... Hieman vanhanaikainen mutta toimiva :D

no ihan ulkonäön takia alunperin kiinnostuin ( tunnustan) mutta on myös sellaista äärimmäisen hymyilevää ja posiitivisen oloista sorttia, ja hurjan palvelualtis,. se vaan ei ole nuorella miehellä kovin yleistä. En tiedäkään onko varattu, mutta jos on niin melkein hyvä, niin pääsen eroon näistä ajatuksista :) Ja ei, en missään nimessä haluaisin edes kahville jos on varattu. Ei näin.

No älä nyt ainakaan ala mitään appuja hänen taskuun työntelemään, sellainen antaa jotenkin ylimielisen kuvan susta, ikään kuin ajattelisit miestä jotenkin itseäsi alempiarvoisena hänen työnsä takia. Ainakin mulle tuli aina sellanen olo kun baarissa työskennellessäni joku mies tunki käyntikorttinsa mulle rahojen seassa maksaessaan juomaa tms.

Mielummin odottelet vaikka sellaista kertaa, että kaupassa, tai ainakaan kassalla ei ole muita asiakkaita, ja kysyt ihan suoraan lähtiskö hän kahville. Voit vaikka mainita että oot pari kertaa hienovaraisesti koittanu ilmaista kiinnostukses, mutta että nyt on pakko ottaa härkää sarvista kun ei herra kerran tajua naisellisia vihjeitäsi. :D Älä kuitenkaan mainitse kuolannees häntä noin pitkään, se kuulostaa friikiltä. Kunhan vaikutat edes jonkin verran itsevarmalta niin et varmasti nolaa itseäs, ja VÄHÄN vaikka huomaiskin sun jännittävän, niin sehän on vaan söpöä. Kunhan nyt et ihan naama punasena ja kädet täristen mee änkyttää jotain epäselvää. :D

Jos nyt ihan pakko on saada sujauttaa sellainen lappu johonkin, niin osta sitten mieluiten joku pikkuasia ja maksa tasarahalla, ja laita se lappu rahojen joukkoon, niin että pääset livistämään ennen kuin hän lukee lapun. Siinä tapauksessa älä edes sano mitään, kirjoitat koko asiasi siihen lappuun. Koska se ainakin on kiusallista jos jäät siihen kassan päähän pönöttämään. Tosin sekin voi olla kiusallista jos saatkin pakit tai mies ei koskaan soita, ja joudut edelleen käymään siinä kaupassa...

Mielummin odottelet vaikka sellaista kertaa, että kaupassa, tai ainakaan kassalla ei ole muita asiakkaita, ja kysyt ihan suoraan lähtiskö hän kahville. Voit vaikka mainita että oot pari kertaa hienovaraisesti koittanu ilmaista kiinnostukses, mutta että nyt on pakko ottaa härkää sarvista kun ei herra kerran tajua naisellisia vihjeitäsi. :D Älä kuitenkaan mainitse kuolannees häntä noin pitkään, se kuulostaa friikiltä. Kunhan vaikutat edes jonkin verran itsevarmalta niin et varmasti nolaa itseäs, ja VÄHÄN vaikka huomaiskin sun jännittävän, niin sehän on vaan söpöä. Kunhan nyt et ihan naama punasena ja kädet täristen mee änkyttää jotain epäselvää. :D

- Tuosta suoraan päin naamaa kysymisestä tuli mieleen, et mitäs jos mies onkin vähä liian supermukava, niin osaako sanoa päin naamaa ei !? Että jos suostuukin vastentahoisesti silkkaa kohteliaisuuttaan, ei se kyllä tunnu mukavalle...tai ehkä mietin liikaa. Miun ei oo kuitenkaan mikään pakko nähdä tuota ihmistä enää ikinä jos oikein kamalaks menee, mut huh. ei sillä, jos se lähteeki miun kanssa johonkin niin sithän mie vasta sekoon !! Eihän niin voi käydä ! Sit mie kirjottelen tänne et voi kääk, mitä mie nyt laitan päälle :)

En mä usko että kukaan suostuu vastentahtoisesti treffeille, tai jos suostuukin, niin varmasti keksii jonkun "muka-esteen" kun treffipäivä alkaa lähestymään. Eli tuskin kuitenkaan joudut vaivaantuneen miehen kanssa kahville. :D

Tosin nyt kun aloin miettimään, niin mun mies joutui melkeen pakottamaan mut meidän ekoille treffeille aikoinaan. Mä olin siis kyllä sopinut ne treffit ihan tosissani, ja olin kiinnostunutkin miehestä, mutta edellisenä iltana päädyttiin kaverin kanssa riipasemaan extempore-kännit (opiskeluajat, aah :D ). Seuraavana päivänä mies sitten soitti että on matkalla hakemaan mua, ja mä olin ihan et WTF, en mä voikaan lähteä. Mies sitten aikansa intti puhelimen toisessa päässä, kunnes suunnilleen käski tulla ulos sieltä kotini rauhasta. :D No minä sitten lähdin hirveessä kankkusessa kahville, täysin räjähtäneenä ja haisinki varmaan hirviölle. Miehellä oli hauskaa mun kustannuksella, mutta tässä sitä ollaan yli neljä vuotta ensitreffien jälkeen, ja hyvin onnellinen oon ollut että mies sai mut ylipuhuttua. :)

Varma keino lähestyä & paljastaa kiinnostus:: kun ostat kahvipaketin, nii
tee ennen sitä viivakoodilapun kokoinen liimattava "vale-viivakoodilappu" johon
kirjoitat esim näin: " olet niin hottis ja komee niin voisit tulla keittää mun kotiin
coffeet.;) Ja sitte perään raapustat sun numeros.....sit liimaat sen "valekoodilapun"
oikeen lapun päälle ( jossakin hyllyjen takana)... kun miäs on koodaamassa sitä pakettii
niin se varmana huomaa sen viestin + saattaa hyvällä tuurilla tulla sun luo ne sumpit
keittämään samana iltana:D

juu.. niinhän se ensikuva on aina niin ihana..mutta se mitä myrkkyä sieltä vuosien saatossa paljastuu onkin toinen juttu. ei kannata miehet on kaikki mulkkuja! se on nyt nähty. helpommalla selvii elämässä kun ei ikinä rakastu!!

Varma keino lähestyä & paljastaa kiinnostus:: kun ostat kahvipaketin, nii
tee ennen sitä viivakoodilapun kokoinen liimattava "vale-viivakoodilappu" johon
kirjoitat esim näin: " olet niin hottis ja komee niin voisit tulla keittää mun kotiin
coffeet.;) Ja sitte perään raapustat sun numeros.....sit liimaat sen "valekoodilapun"
oikeen lapun päälle ( jossakin hyllyjen takana)... kun miäs on koodaamassa sitä pakettii
niin se varmana huomaa sen viestin + saattaa hyvällä tuurilla tulla sun luo ne sumpit
keittämään samana iltana:D

Voiko tuota enää vaikeammaksi tehdä...

Tarjoa pillua. En käsitä mitä iskemistä nainen tarvitsee jos ei ole ihan suohirviön näköinen. Yksinkertaisesti kysyy, että kiinnostaako nussia. Suurimmalle osalle miehistä kelpaa ja sitten olette iskeneet äijän.

Yhteistyössä