miten tästä eteenpäin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Erottiin puol vuotta sitte miehen kans. mä lähdin, koska ei jaksanu yksin hoitaa pyykkii+siivouksii ja toinen istu vaan pelailemas tietsikal... sit ihastuin toiseen, erosin miehestä mut en pettäny. nyt sit alko uuden kans ahdistaa.. ahdisti kesäkuusta asti ja oon ikävöiny entistä. sovittii miehen kans, että yritetää uudelleen.. molemmilla on ollu joku täs välil ja erottu ollaa niistä. mut miten täst eteenpäin? muilla kokemuksii? ja onks toivoa että sais kipinän takasin?

mä oon miettiny et olin tod. turhautun silloin. kuvittelin et mies ei haluu mua, ei osottanu huomioo tai osallistun perhe-elämään. nyt sit ku piti virallisest erota nii kerto että rakastaa mua ja ei haluu mitää muuta ku olla meijän kans vaa. nyt mitä ollaa hetkii oltu yhes nii ollu erilainen, suukon antanu julkisesti (ei ennen), koskettaa, sivelee jne.. puhuu tunteistaankin..

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
ei tuu mitää enneku tiiät mitä haluut!!!

Naiset eivät määritelmän mukaan tiedä mitä haluavat, joten tuota päivää on turha odottaa. Nainen tarvtisee vahvan miehen pitämään pakan kasassa, ja ap:n tapauksessa näyttää siltä että alkuperäinen mies ei ollut tarpeeksi vahva.
On kuitenkin mahdollista että on ottanut opiksi, joten ap:lle suosittelisin uutta yritystä.

joo, on jotenkii sellain olo että mies ois kasvanu aikuiseks.. toivon sitä. on valmis antamaa anteeksi ja mä sille. molemmat on myöntäny vierheensä ja valmiit unohtamaa viimisen puol vuotta. lähinnä sitä kyselisin, että onko vinkkejä miten löytää sen toisen uudelleen? tai kellää tietoo nettisivuist josta löytyis vinkkejä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo, on jotenkii sellain olo että mies ois kasvanu aikuiseks.. toivon sitä. on valmis antamaa anteeksi ja mä sille. molemmat on myöntäny vierheensä ja valmiit unohtamaa viimisen puol vuotta. lähinnä sitä kyselisin, että onko vinkkejä miten löytää sen toisen uudelleen? tai kellää tietoo nettisivuist josta löytyis vinkkejä.

Toivon teille kaikkea hyvää. Kyse on tahtomisesta, ainahan ei tunnu hyvältä ja parisuhteeseen tarvitaan kaksi. Mutta puhuminen ja avoimuus sekä toisen huomioon ottaminen tärkeää! Mekin erotiin puoleksi vuodeksi ja sen jälkeen oltu jotenkin aikuisempia kuin ennen. Esim mun riippuvuusongelma toiseen ratkesi...

mä haluan jatkaa ja niin haluaa mieskin. ollaa juteltu että lapsen saamisen jälkeen jokin muuttu, oli muuttunu jo varmaan vähä ennenkin lasta. pelottaa et menee ketuiks, mutta haluun yrittää. en oo ikinä nähny tätä puolta miehestä, että pystyy puhumaan tunteistaan. oon itekkii päättäny nyt, että kerron kaikki avoimesti. mietin tuossa syödessäni et mun ahdistus vois johtuu jostain muustakii ku miehestä. mua ei oo nimittäin ikinä ällöttäny sen kosketus tai lähelle tulo. mä niin haluan löytää sen hyvän olon tunteen ja rakkauden takas parisuhteeseen!!! ollaa jo menos juttelee ulkopuoliselle... ootellaa vaa aikaa sinne...

Yhteistyössä