Miten tärkeää osaa palsta näyttelee elämässäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Ajattelin vaan, kun lomaltani täällä kävin yhtäkkisesti tuomaan terveisiä, niin kommentoitiin, että säälittävää jos kesken lomankin pitää palstalle tulla B)

Ja yleisesti puhutaan, että se on yks lysti mitä palstalla sanotaan tai mitä mieltä täällä olevat ovat, mutta kuitenkin täällä aika samat ihmiset lähes päivittäin pyörivät... Joten mikä saa sinut palaaman tänne aina uudelleen ja uudelleen? :D

Sosiaalisuuden ja rupattelun tarve saa palaamaan, aiheetkin suurimmaksi osaksi kiinnostavia :D Käyn 3-4 kertaa viikossa, kotiäitinä monen pienen lapsen kanssa, välillä tekee mieli "jutella" hetki muiden äitien kans kun ei meidän lähellä ole edes leikkipuistoa eikä naapureita.

Ajankulua ja huvitusta tämä minulle on, meillä kun ei ole sitä telkkariakaan. Jos olen muualla, en edes ajattele palstaa tai nettiä ylipäätään. Jos meillä on vieraita, en käy koneella tai muuten teen jotain tärkeämpää. Toki kotitöiden lomassa voin piipahtaa palstalla. Nyt menenkin tyhjäämään ja täyttämään tiskikoneen, sitten taas takaisin :wave:

Minusta kukaan joka tämän avauksenkin avasi voi sanoa kenellekään toiselle, että tälle palsta on liian tärkeä, tai palstailunsa on säälittävää. Sitä samaahan se moittija on tekemässä, palstailemassa :)

Palsta on mun elämä :xmas:

...no, ei oo. Kun ollaan vaikkapa mökillä niin ei ole yhtään ikävä tänne, eikä koko paikka käy edes mielessä (paitsi jos uutisissa mainitaan Porvoo tms :D ). Ajankulua tää on, täällä on hyvä notkua kun ei mukamas oo muutakaan tekemistä.

Sitäpaitsi, täältä saa aina vastauksen. Ei ehkä siihen, mitä kysyi, mutta silti :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Ajankulua ja huvitusta tämä minulle on, meillä kun ei ole sitä telkkariakaan. Jos olen muualla, en edes ajattele palstaa tai nettiä ylipäätään. Jos meillä on vieraita, en käy koneella tai muuten teen jotain tärkeämpää. Toki kotitöiden lomassa voin piipahtaa palstalla. Nyt menenkin tyhjäämään ja täyttämään tiskikoneen, sitten taas takaisin :wave:

Katsotko paljon ohjelmia netistä?

Olen elänyt puolet elämästäni virtuaalimaailmassa. Olen varmaankin tunnetumpi online kuin offline. Joskus tv-sarjoissa näkee naapuruksia, jotka piipahtavat toistensa luo kahville tai juoruamaan. Te olette minun naapurini tässä suhteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Sitäpaitsi, täältä saa aina vastauksen. Ei ehkä siihen, mitä kysyi, mutta silti :saint:

Niin juuri :D Minä olin juuri kuukauden reissussa ja eka kertaa oli läppäri mukana ja monessa motellissa ilmainen netti. Tuli iltapäivisin kuumien tuntien aikana käytyä palstallakin, samalla kun seurasi kortin vienoa vinkunaa tilillä. Olin vaan niin väärällä aikavyöhykkeellä, ettei juuri ollut palstalla eloa siihen aikaan. Säälittävää ehkä, mutta tehty mikä tehty :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Hyvin vähän, en edes muista milloin olisin jotain viimeksi katsonut. Heti telkkarista luopumisen jälkeen katselin enemmän, mutta niin se on vaan tässä hiipunut koko ajan :D Kesäaikaan ei aikoinaan tullut katsottua telkkariakaan juuri ollenkaan (tulipas siihen monta -kaan, -naan päätettä yhteen lauseeseen :D ).

Ai niin, ja palstalle mut tuo kiinnostus mielenkiintoisia aiheita kohtaan. Ja uteliaisuuskin on yksi tekijä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Hyvin vähän, en edes muista milloin olisin jotain viimeksi katsonut. Heti telkkarista luopumisen jälkeen katselin enemmän, mutta niin se on vaan tässä hiipunut koko ajan :D Kesäaikaan ei aikoinaan tullut katsottua telkkariakaan juuri ollenkaan (tulipas siihen monta -kaan, -naan päätettä yhteen lauseeseen :D ).

Ai niin, ja palstalle mut tuo kiinnostus mielenkiintoisia aiheita kohtaan. Ja uteliaisuuskin on yksi tekijä ;)

Selvä juttu.
Valillä kanssa huvittaa kun kirjoittaa esim tekstiviestiä niin jotkut sanat tai päätteet tulee moneen kertaan =)

Yhteistyössä