Miten tappaa ampiainen?

Oon sulkenut sen huoneeseen, en halua mennä kärpäslätkän kanssa sinne painiin tuon otuksen kanssa. Laitoin kaksi siirappi laatikko ansaa, muttei se kaveri tajua niihin mennä..Taitaa olla liian fiksu :kieh:

Onko ideoita, miten napata kaveri?
 
Hyi hiivatti! \|O Älä avaa sitä ovea.Kipitä kauppaan ja osta raidia ja avaimenreiästä suihkutat huoneen täyteen sitä :whistle: :ashamed: :D
Me kerran juosttin kaverin kans ampparia pakoon niin paniikissa että laitettiin ihan ovikin lukkoon asti.. :ashamed: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 17:31 rva De Maflen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 17:30 vieras kirjoitti:
pääseekö se imurista sitten pois, kun laitan imurin pois päältä? tyhmä olen :ashamed:
Laita teippi putken päähän ja imuroi seuraavan kerran vasta parin päivän päästä. =)
pakko tunnustaa et mä oon tehnyt tota esim jos oon imuroinut hämähäkin elävänä.Teippiä päähän ja imuri kaappiin :LOL: :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 18:07 Twirlerina kirjoitti:
Hyi hiivatti! \|O Älä avaa sitä ovea.Kipitä kauppaan ja osta raidia ja avaimenreiästä suihkutat huoneen täyteen sitä :whistle: :ashamed: :D
Me kerran juosttin kaverin kans ampparia pakoon niin paniikissa että laitettiin ihan ovikin lukkoon asti.. :ashamed: :LOL:
:D :D

Mä vihaan ja pelkään ampiaisia ja jos sellanen sisälle tulee, saa annoksen Raidia. Kauhee, ku se pörrää kauan senki jälkeen, ennen ku tuupertuu.....
 
epetsi
eli minä ja ystävä tässä näin juuri laitettiin ampiainen sellaseen purnukkaan ja paperi päälle. sitten siis suljettiin se sinne sisälle ja laitettiin painoa päälle ettei vaan pääse pois. nyt se on ollut siellä jonkin aikaa... ehkä noin tunnin ja koska purnukka on tehty helmistä, siinä on pienen pieniä reikiä josta se välillä tunkee jalkansa ulos ja sillon me leikataan siltä jalat pois. joo sinne se joskus vielä pökertyy ja heitetään site ikkunasta ulos.
 
"jaa"
Itse pelkäsin paniikkiin asti sisälle tulleita amppareita ja kerran soitin kaverilleni että tulee apuun. Nyt kun lapset pelkää vielä enemmän on ollut pakko niitä metsästää. Sanomalehdellä mätkin. Aika kovaa saa lyödä ainakin noita kuningaria että henki lähtee. Hämikset ja koppikset vien lasin alla ulos, mutta ampiaiset ei saa sääliä. Kimalaisen voisin vielä yrittää säästää.
 
eli minä ja ystävä tässä näin juuri laitettiin ampiainen sellaseen purnukkaan ja paperi päälle. sitten siis suljettiin se sinne sisälle ja laitettiin painoa päälle ettei vaan pääse pois. nyt se on ollut siellä jonkin aikaa... ehkä noin tunnin ja koska purnukka on tehty helmistä, siinä on pienen pieniä reikiä josta se välillä tunkee jalkansa ulos ja sillon me leikataan siltä jalat pois. joo sinne se joskus vielä pökertyy ja heitetään site ikkunasta ulos.
:LOL: :LOL: :ashamed:
 
"Allu"
Ampiainen huoneessa jossa vain rullaavien ja rakoja löytyy vaikka kuinka :( niitä on tullut ikkunoista jo 8 kolmessa päivässä ja nyt ovat ikkunat sitten kiinni... Onko ehdotuksia miten sen saa pois ennenkuin tappaa ittesä? Oon kyllä yhden hoitanut lätkämailalla mutta nyt on niin pieni huone kyseessä että sinne en kyllä jahtiin lähde :(AUTTAKAA
 

Yhteistyössä