V
"vieras"
Vieras
Kun aloitin määräaikaisena toimitin verokortin, se hävisi ja palkasta lähti 60%. Minulle ei ilmoitettu, että verokortti hävisi, että pystyisin toimittamaan uuden. Nyt vaihtui pysyväksi, toimitin pari viikkoa sitten uuden verokortin. Tänään sain palkanlaskelman, kappas vaan taas lähti 60%. Soitin ja kysyin minkä takia kun toimitin uuden verokortin aikoja sitten, vastaus oli että se hävisi. Sanoin käyväni verotoimistossa ja toimitan tänään taas verokortin, palkanlaskija vastasi, ettei siitä ole hyötyä kun palkat meni maksuun (palkka maksetaan 31.7.).
Kuitenkin kävin verotoimistossa ja toimitin työnantajalleni uuden verokortin ja vaadin, että palkka laskettaisi uudestaan uudella veroprosentilla koska tämä ei ollut minun vika kun joka ikinen kertaa hävitetään se verokortti.
Onko muissakin työpaikoissa samaa ongelmaa verokortin kanssa?
Kuitenkin kävin verotoimistossa ja toimitin työnantajalleni uuden verokortin ja vaadin, että palkka laskettaisi uudestaan uudella veroprosentilla koska tämä ei ollut minun vika kun joka ikinen kertaa hävitetään se verokortti.
Onko muissakin työpaikoissa samaa ongelmaa verokortin kanssa?