Miten tämä nestemäinen silmänrajauskynä oikein laitetaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meinaa lannistua kohta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meinaa lannistua kohta

Vieras
Pliis vinkkejä. Olen katsonut kuinka upeita rajauksia ihmisillä on, jotka osaa käytttää tällaista ja kävin ostamassa. Mutta eihän tästä tule mitään... ihan menee miten sattuu.. onko vinkkejä, miten sais onnistumaan!?
 
Tee se rajaus monessa osassa, eli aloita vaik keskeltä silmää ja vedä ikäänkuin lappeellaan sitä ulkonurkkaanpäin, ja sit pieniä vetoja. Ja ihan ripsen tyveen. Vaatii vähän harjoittelua, mutta itse tykkään kovasti. Oon kokeillu monen moisia, semmosia siveltimen tapaisia ja tällä hetkellä käytössä tussimainen pää. Mutta tärkeetä on että rajaus ripsen tyvessä. tee moneen kertaan, niin käsi harjaantuu!
 

Yhteistyössä