Tämä on sinulle painavat riipputissit omaava nainen ( oikeesti riipparit)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Sillein että rullattu pyyhe menee tissien alle.

Rv 41 + rapiat ja nyt rupesin miettiin että miten teillä on imetys onnistunut.

Meinaan tätäkin imettää, mutta 7 vuoden väli seuraavaan lapseen ja maan vetovoima vetää tisuja puoleensa. Rinnan aluset myös hautuvat herkästi. Kävin oikein liivikaupasta ostamassa imetysliivit, mutta eihän ne tue yhtään, vaikka myyjän avustuksella ostin... Se tisu vaan roikkuu ja siihen koskee oikein. Niin ja mites ne rinnan aluset sitten, kun maitoa mennee tissien alle hautumaan.

Neuvokaa kuinka riipputisseillä, painavilla imetetään, niin ja kuinka huolehtia rinnan alusten hoidosta.

Minä pyyhin jatkuvasti märkiä alusia. Ja tarvittaessa laitoin rasvaa. Pesu ja kuivaus piti kunnossa. Mitään kovin tukevia en kyllä suosittele, sillä ainakin mulla junttaa heti tukoksen:/ Eli rullaa vaan se pyyhe:D

Täällä yksi painavat tisut omaava!!;)

Rinnat toisaan hikoavat alta herkästi ja minun niksi onhin: pesu, hyvä kuivaus ja vauvatalkkia - toimii!!!=)

Imetys onnistui itseltäni vain makuultaan, ei istualtaan..rinta niin painava, että vaikka kädellä tuin, niin tahtoi painua vaavin kasvoja/nenää vasten ja silloinhan imetys ei onnistu: /
Sormella jos hiemankin enemmän painoin rintaa, että ei painu vauvan nenää vasten, tukkeutui maitotiehyeet ja rinnasta ei tullut kunnolla maitoa!

..ongelma tämähin:O..mutta hoitui se imettäminen makuultaanhin, sain silloin itseni rennompaan asentoonhin.:)

Ps. Itse käytän VAIN kaarituellisia liivejä, ne tukevat(eivät litistä)parhaiten!!
..näin myös imetysaikaan..mutta, liivien ON oltava hyvin istuvat.
HUOM! EI liian pienet/puristavat!!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä