Miten tämä nestemäinen silmänrajauskynä oikein laitetaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meinaa lannistua kohta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meinaa lannistua kohta

Vieras
Pliis vinkkejä. Olen katsonut kuinka upeita rajauksia ihmisillä on, jotka osaa käytttää tällaista ja kävin ostamassa. Mutta eihän tästä tule mitään... ihan menee miten sattuu.. onko vinkkejä, miten sais onnistumaan!?

no sama täälä mulla on kanssa sellanen ja se leviää ja suttaantuu ihan miten sattuu,no eipä kyllä en mä osaa kunnolla tehä tavallisellakaan kajalilla rajauksia ja jos laitan rajaukset alas ni näytän ihan joltain hutsulta

elä ap alas sitä ainakaan laita ellei oo vedenkestävää. mutta harjottelemalla vaan. vakaa käsi ja semmonen rauhallinen veto ihan ripsien juureen.

ei se mitään suttaannut, kunhan oppii laittamaan. On mielestäni helpompi kuin tavallinen kajalkynä.. :whistle:

Sillai vaan vedetään varovasti, ite aloitain aina keskeltä ulkoreunaan ja sitten sisäreunasta keskelle päin.. Eli kahdella vetäisyllä menee.. Äääh, en oikeen osaa selittää. :snotty:

Minä teen yhdellä vedolla, se kärki vain pitää saada mahdollisimman lähelle ripsiä. Käytin Rimmelin nestemäistä eyelineria, oli hyvä ja edullinen. Paino sanalla käytin, sillä nykyään en paljon rajauksia vetele kuin juhliin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Mä tykkään kaikista eniten tehdä rajaukset nestemäisellä linerillä missä on tussikärki, sillä siveltimellä on hitaampaa.

Miten sä sen teet sillä siveltimellä? Ei haittaa vaikka kestäis puoli tuntia, kunhan onnistuis. Jos liian hitaasti vedän, tulee vaan siksakkia.

Joillekin kuulemma helpompi tehdä niin, että ihan pientä viivaa kerrallaan, vähän kuin pisteitä pisteen perään. Ei ehkä alkuun kannata yrittää pitkää vetoa, siitä tulee helposti liian paksu viiva ja näyttää rumalta. Ihan ripsien tyveen kun tekee ohuen viivan niin on luonnollinen :)

ensin teet ihan ohuesti sinne ripsirajaan sen. Toisella kerralla voit sitten muokata rajauksen muotoa ikäänkuin päälle vetämällä. Jos meikkaat seisten (mun mielestä paras) niin nosta leukaa ylöspäin ja käänny siten että se meikattava silmä on tarpeeksi lähellä peiliä. Toisella kädellä voit kiristää luomen ihoa mikäli tuntuu että se ongelma on siinä. Muista että jos pikkasen epätasainen tuleekin, ei kukaan tule sua katsimaan 10 cm:n päästä. :) Olkapää rentona niin käsi ei tärise. :)

Yhteistyössä