Miten tästä eteenpäin avioliitossa?

• Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
[QUOTE="mama";27106620]Viekää lapset hoitoon viikonlopuksi ja menette itse vaikka hotelliin pariksi yöksi. Ensimmäisen saat sinä nukkua kaikessa rauhassa ja niin pitkään kuin haluat ja seuraavana päivänä/yönä yritätte sitten löytää yhteisen sävelen seksin saralla.

Seksi on kuitenkin tärkeä osa avioliittoa ja muutenkin ihmisen hyvinvointia, että ei sitä nyt kokonaan voi laiminlyödä vaikka kuinka olisi väsynyt yms. Ja voisitkohan myös itse paremmin, jos saisit orgasmin? Auttaa kuitenkin paljon rentoutumiseen ja tuottaa mielihyvähormooneja yms. mitkä auttavat jaksamaan paremmin. :)[/QUOTE]

Hyviä ohjeita, mutta emme saa kaikkia lapsia vielä hoitoon, ehkä vuoden kuluttua, kun vauva on kasvanut. Uskon, että minua auttaisi jos saisin edes muutaman yön nukuttua keskeytyksetöntä yöunta riittävästi. Se ei kuitenkaan poistaisi sitä tosiasiaa, että yhdyntä sattuu minua tällä hetkellä suoraan sanottuna niin h**vetisti ja miestä ei muunlainen seksi tyydytä. Vaikea siinä on lisäksi orgasmia saada, kun sukkapuikkokin tuntuu sisuksissa höyläämättömältä tukilta. Anteeksi karkea kieli, tarkoitus ei ole kiukutella sinulle, sillä asiaahan sinä puhut...

Yhteistyössä