Miten tässä nyt näin kävi?

Meillä on vanhempi poika ollut pidempään hurahtanut Star Warsiin ja pienempi tässä viimeisen vuoden aikana sukeltanut samaan keittoon. Mies hurahti tässä syksyllä ja meikäläinen on vakaasti päättänyt, että minä en moiseen hullutukseen sekoa...hmm, isompi poika sai joululahjaksi SW leffaboxit ja nyt olen nähnyt vihdoin kaksi ensimmäistä ja arvatkaa kuinka kävi...meikäläinen on ihan fiiliksissä :D Ei olisi pitänyt katsoa....

• Tykkää
Reactions: feger ja Lispetti
vier
Mulle kävi samoin, mutta leffa oli Kummisetä. :)

En ajatellut että tykkäisin yhtään, mutta poikaystävän (nyk. EX) mieliksi vuokrattiin eka ja tykästyin siihen ihan hulluna. Sitten katsottiin muutkin osat ja nekin olivat tosi hyviä.

Nykyään poikaystävä on jo siirtynyt uusiin seikkailuihin, mutta edelleen n. kerran vuodessa kaivan leffat laatikosta, raahaudun viltti kainalossa sohvalle, popparit syliin ja nautin mafiamaratonista, yksin. :)

Mulle kävi samoin, mutta leffa oli Kummisetä. :)

En ajatellut että tykkäisin yhtään, mutta poikaystävän (nyk. EX) mieliksi vuokrattiin eka ja tykästyin siihen ihan hulluna. Sitten katsottiin muutkin osat ja nekin olivat tosi hyviä.

Nykyään poikaystävä on jo siirtynyt uusiin seikkailuihin, mutta edelleen n. kerran vuodessa kaivan leffat laatikosta, raahaudun viltti kainalossa sohvalle, popparit syliin ja nautin mafiamaratonista, yksin. :)
Mä muistan kun näin kummisedän elän kerran. Mahtava elokuva.

Yhteistyössä