Miten tärkeää on sinulle lapsesi pituus aikuisena?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Mun mielestä sellainen 170 cm on hyvä mitta, naiset voivat mieluusti olla allekin, miehet yli. Tytöstäni odotan jottain hieman päälle 160 senttistä, vaikka meijän suvussa on yleensä keskimittaisia ja yli. Itsekin olen keskimittainen (168 cm). Mutta tyttöni isä on sitten vain himppasen mua pitempi.
Ja tykkään tietenkin siitä, että miehet ovat kohtuupitkiä jotta on helpompaa käyttää korkkareita. Muttei se ainaakan muutaman minun pituisen miehen kanssa ole ollut onkelma eikä mikkään.
Moni muu asia (lähes kaikki) ajaa kyllä pituuden ohi.

Mutta en ole ikinä edes siinä mielessä miettinyt, että kuinka pitkän haluaisin tyttäreni olevan. Olkoot mikä on!! Tällä hetkellä menee suunnilleen samoissa mitoissa kuin itsekin tuon ikäisenä (eli hieman pitempänä kuin keskimittainen), mutta kertooko nekään sitten paljoakaan. Minustakin povailtiin jopa 180 senttistä, eipä tullut ei. :)
 
"Vieras"
Sanoisin näin, että toivon ettei tyttö olisi ainakaan paljoa yli 180 cm.

Voi itku ja sorry ja anteeksi!! Ja anteeksi vielä sanoa ruma sana päälle. Kaksi tytärtämme on yli 180 ja näyttää että nuorimmaisemmekin siihen poirukkaan menee. Miksi ei saisi olla yli 180 cm? Nykyteinit ja jopa 20-kymppiset ovat todella lyhyitä, mistä johtuu, tupakasta, vanhemmista, mutta en ymmärrä. Onko tytöt niin lyhyitä sen sairaalloisen laihuuden takia, ja aikaisen laihduttamisen äitien ym. takia.Meillä ollaan laihoja ja pitkiä.

Ihanaa, että tyttäret ovat yli 180 pitkiä, he ovat todella kauniita!! Eivät persjalkaisia!
 
Khimaira
[QUOTE="vieras";23227917]Tyttö kasvaa vielä keskimäärin 8 cm kuukautisten alun jälkeen.
Pojista en sit tiedä ;) :D
[/QUOTE]

Onko tämä mistä otettu luku? Hiukan kiinnostaa minkä mittainen tuosta vanhimmasta lapsesta tulee kun hän on nyt jo melkein mun mittainen ( 11-v ja jotain 152cm ).

Nuorimmasta lapsesta ( poika ) saattaa tulla aika hurjan pitkä, toivottavasti ei ainakaan ennusteen mittainen ( 2m )..Kyllä nyt vähän alle tuon toivoisin hänen jäävän..
 
"Hopping"
No mä olen hyväksynyt sen asian jo koulikäisenä, ettei pituuskasvuun voi vaikuttaa, joten en ole asian suhteen ottanut pulttia lapsen pituuden kohdalla. Kovin vaikuttaa lyhyeltä, että tokkopa tuosta juuri pidempi tulee kuin äidistään. :)
 
"Vanessa"
eessi kirjoitti:Victoria’s Secretin tetuotet ovat ihan loistavia lahjoja siskolle, e4idille tai vaikka veljen tyttf6yste4ve4lle! Ihanan tuoksusia, ja varmasti jokatytf6n lemppareita! :)
 
"Äitykkä"
Miten minä olisin voinut vaikuttaa lapseni pituuteen muulla kuin terveellisellä ruualla? Lapsemme, poika, on liki 2-metrinen ja hoikka. Tukkaa hänellä on suvun lailla muhkea pehko, jonka minä säännöllisesti leikkaan, kuten miehenikin haivenet.
 
kurjenkelo harmaana
Miten tärkeää on lapseni pituus aikuisena? No, ei lainkaan tärkeää! Kyllä ne on ihan muut asiat, jotka on merkityksellisiä.

Esikoiseni nyt kasvoi pitkäksi, minä 168 cm ja isänsä 186 cm, poika 195 cm! Kun se nyt vaan kasvoi.... Tyttöni jää minua lyhyemmäksi, tuplista ei tiedä, 5,5 vee nyt, tosin ovat ikäisikseen pitkiä, vaan ei se mikään hyve ole. Esikoinenkin mieluummin olisi hieman lyhyempi! ;)
 
Onko ihan oikeesti olemassa ihmisiä, jotka jaksaa tälläkin asialla päätänsä vaivata? Elämä on varmasti helpompaa, jos on "normi"mittainen, mutta mitä muuta väliä sillä pituudella on? Ja hyvän elmän pystyy kyllä elämään vaikka olisi kääpiö tai jättiläinen. Itse haluan vain, että lapset ovat terveitä ja onnellisia.
Täysin samaa mieltä!
Ja tähän onnellisuuteen ja terveyteen sentään voi jotenkin itsekin vaikuttaa!

Koskeekohan seuraava, "oletko tyytyväinen lapsesi topikki", tissien kokoa tai peniksen pituutta?

Eikö se nyt riitä että lapsi on terveen itsetunnon omaava, ei noilla asioilla ole niin väliä. Erlilaisia ollaan kaikki joka tapauksessa!
 
Viimeksi muokattu:
Täysin samaa mieltä!

Ja tähän asiaan sentään voi jotenkin itsekin vaikuttaa!

Koskeekohan seuraava, "oletko tyytyväinen lapsesi topikki", tissien kokoa tai peniksen pituutta?

Eikö se nyt riitä että lapsi on terveen itsetunnon omaava, ei noilla asioilla ole niin väliä. Erlilaisia ollaan kaikki joka tapauksessa!
Lapsellani on pieni penis, mikä avuksi? :D
 
Kyllä mä toivon, että lapsistani tulisi suht normaalipituisia. Pojista mielummin pitkiä kuin tytöstä. Tytön aikuisiän pituudeksi ennustettiin 168 cm ja isomman pojan 191,4 cm. Poika voisi olla pikkuisen lyhyempikin, kiitos, mutta mielummin pitkä mies kuin pätkä mies.

Ja juu, toivon pojilleni myös normaalikokoista penistä. Elämä mikropeniksen kanssa olisi varmaan aika kurjaa, ja jaksaisikohan nuo mitään puolen metrin halkoakaan kantaa ryhti suorana?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Kyllä mä toivon, että lapsistani tulisi suht normaalipituisia. Pojista mielummin pitkiä kuin tytöstä. Tytön aikuisiän pituudeksi ennustettiin 168 cm ja isomman pojan 191,4 cm. Poika voisi olla pikkuisen lyhyempikin, kiitos, mutta mielummin pitkä mies kuin pätkä mies.

Ja juu, toivon pojilleni myös normaalikokoista penistä. Elämä mikropeniksen kanssa olisi varmaan aika kurjaa, ja jaksaisikohan nuo mitään puolen metrin halkoakaan kantaa ryhti suorana?
:LOL:
 
Ööh, täytyy nyt kyllä myöntää, etten ole tällaista edes tullut ajatelleeksi. Ei ole mitään toiveita lasten pituudelle. Jotain kasvuennustekäppyröitä joskus neuvolassa kysyin, ja jos esikoinen jatkaa kasvua samalla käyrällä kuin millä tähän saakka on suht tasaisesti kasvanut, niin hän olisi 16-vuotiaana 176cm. Nuoremmasta tulisi hiukan lyhyempi. Pituudella ei ole mitään väliä, kunhan mielenkiinnosta nämä kysyin.

Muoks. Meillä on suvussa sekä yli kaksimetrisiä, että alle 130-senttisiä, joten pituudella ei todellakaan ole väliä. Terveyttä toki lapsilleni toivon.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä