Miten suostutella mies toisen lapsen hankintaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vuh

Vieras
Miten ootte saaneet miehenne pään käännettyä toisen lapsen hankintaan, jos mies ei oo aluksi ollut asiasta YHTÄÄN innostunut? Kaikki vinkit otetaan kiitollisuudella vastaan. Alkaa kohta jo pelottaa, kun iän takia ei olis montaa kuukauttakaan aikaa enää miettiä asiaa. :|

meillä mies otti tuon asian puheeksi jo eilen esikoinen 3kk..heh..sanoin että katsellaan pikkasen myöhemmin.. =) eli ei tarvi suostutella.. Puhu asiasta uudemman kerran..eiköhän se ajatukselle kuitenkin pian lämpene..onnea!

No minun ukkoni ei ekaks innostunut ajatuksesta kolmannesta lapsesta. Kerroin sitten oman näkemykseni asiaan ja vähän välillä vihjasinkin et aatteles nyt miten ihanaa ois saada vauva...ja yleensäkkin kaikenmoista. Ilman painostusta ja kauheeta jankutusta tietenkin. Sit sanoin, että miettii rauhassa ja tulee sit kertomaan ja sanoinkin sitten, että jos hän ei halua niin sitten mun pitää vaan tyytyä näihin kahteen mitkä meillä jo on. No se sit pari kuukautta mietti ja sanoi et tämä kolmas on sitten kans viimenen :D :heart:

mutta ei kannata vonkaamalla vongata jos toinen ei ole valmis uuteen lapseen..jää lapsi pian sitten sinun yksin hoidettavaksi ja sitten vikistää kun mies ei hoida yms jos itse oletmelkein pakottanut sen uuteen lapseen

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi miehet pitää pakottaa lapsentekoon? Siis onko se sitten hyvä juttu perheelle? Argh, mitä hommaa!

Samaa mietin...

Aina ei voi tietää, onko miehen vastustelu lopullista vai ei. Mun mielestä voi ihan hyvin koettaa ottaa asiasta selvää. Ja kun kimpassa ollaan, ei mun mielestä ole oikein sekään, että eletään sitten miehen "määräämällä" tavalla, vain yhden lapsen kanssa. Kun lapsenhoidosta suurin osa kumminkin meillä on äidin eli mun vastuulla.

teidän täytyy nyt löytää joku kultainen keskitie, kyllähän sitä miestä täytisi kuunnella kanssa. itse olen vähän niinku päinvastaisessa tilanteessa että mies tahtois ja minä en ja jotenki koen sen ahistavana et se ruikuttaa vieressä että eiks ois ihana ja blaa blaa....

Yhteistyössä