Miten suostutella mies pepun hyväilyyn?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Linnea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Linnea

Vieras
Miehelläni on todella kiinteä ja seksikäs takapuoli, jota haluaisin kovasti hyväillä muutenkin kuin silittelemällä. Jos käteni läheneekään pakaravakoa, alkaa kauhea ulina ja kiemurtelu. Haluaisin niin työntää sormeni mieheni peppuun ja hyväillä häntä uudella tavalla! Mutta miten saan ujostelevan ja nolostuvan miehen rentoutumaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Linnea:
Miehelläni on todella kiinteä ja seksikäs takapuoli, jota haluaisin kovasti hyväillä muutenkin kuin silittelemällä. Jos käteni läheneekään pakaravakoa, alkaa kauhea ulina ja kiemurtelu. Haluaisin niin työntää sormeni mieheni peppuun ja hyväillä häntä uudella tavalla! Mutta miten saan ujostelevan ja nolostuvan miehen rentoutumaan?

Kahleet ja Strap-On.. se on ainoa vaihtoehto!
Seriously.. onko tämä asia todellakin sulle noin tärkeä, jos ei halua niin ei halua. Eihän kaikki naisetkaan automaattisesti lämpene anaalileikkeihin ja miesten on vaan se nieltävä.

Suuseksin aikana se on helppo tehdä..rohkeasti vain sormea sisään kun olet ensin saanut sinne luikastetta syljestäsi.

Älä työnnä syvälle heti, vain pikkasen sisälle ja runkkaa. Varmasti tykkää :)

Mksi et kysy suoraan? Ei kai oikeasti voi olla noin vaikeaa suostutella miestä kokeilemaan tuota. Kysäise vaikka kesken suihinoton, luulisi kiinnostavn miestä.

jep vaikkapa 69:ssä ollessa niin aikkapa ihan loppuvaiheessa ennen miehen laukeamista aloita hyväily peppureiän ympäriltä ja sitten kun halut niin hyvin kostutetulla liukkaala sormella varoen sisälle. laukeamin on taattu ja varmasti hyvin " raju "

No, juota mies sopivaan humalaan, ja tee temput. Suuseksin aikana hyvin onnistuu, hiero vaikka ensin vaan sormella peppureiältä, älä paina sormea sisään. Ja voithan nuolaistakin jos reaktiot alkaa edistyä. Kyllä se siitä kun estot kaikkoaa....

Alkuperäinen kirjoittaja kati myös:
Alkuperäinen kirjoittaja mixa:
miten itse regoit muutes jos sua hyväillään pepusta ja vaikkapa vähän sinnekkin sormenpäätä menisi?
Peppuseksi on ihan mielettömän ihanaa. Harmi kun mieheni ei pidä siitä :(

no ei aina voi voittaa mutta olen sitä mieltä ettei kannata luovuttaakaan.
ehkä joskus miehesi huomaa ( tuntee ) ajan olevan oikea sellaiseenkin.
miten muutens harrastat sitä itse? vai nautitko vain ajatuksesta?

Kiitos vinkeistä! Väkisin en halua sitä tehdä (esim. sitoa miestä toimintakyvyttömäksi) vaan suostuttelemalla. Uskon, että hän nauttisi siitä, jos rentoutuisi. Tai ehkä ei, mutta haluaisin ainakin kokeilla. Minua se kiihottaisi. :) Toisaalta en kyllä itse tykkää siitä, että peppuuni kosketaan. Mutta olen ainakin kokeillut. Ja miehillähän on eri juttu, kun on se eturauhanen, jota "kiusata"... ;)

mimmini kiljuu onnesta kun laitan peukalon peppuun takaapäin panon kalkkiviivoilla. itsekin haluaisin kovasti kokeilla, mutta kun... pukamat ovat niin arat, että siitä ei vain tule mitään... onnea teille kaikille, joille sekin on mahdollista!!!

Yhteistyössä