Miten Suomen media on uutisoinut Madeleine McCannin tapauksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja newbie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

newbie

Aktiivinen jäsen
25.08.2012
1 101
0
36
Tästä oli Englannissa niin kova "meteli" että uskon olleen suomessakin mediassa ainakin jonkin aikaa. Englannissa tai siis Lontoon lähettyvillä et päässyt tapauksesta eroon vaikka haluaisit. Joka tv- kanavalla haastateltiin vanhempia, lääkäreitä molemmat, mies jopa cardiologisti. Oletteko keskustelleet siitä, luulen että n.55s% pitää vanhempia täysin vastuuttomina kun olivat ravintolassa joka ilta jättäen lapset. Englannissa ollaan myös vihoissaan siitä, että jos Madeleine ei olisi lääkäreiden tytär, olisi sosiaaliviranomaiset ottaneet huostaan myös jäljelle jääneet kaksoset.

Mitä mieltä olette, ovatko Kate Healy ja Gerry McCann syyllisiä? Olisiko heiltä myös ollut mielestänne parempi jos pariskunnalta olisi otettu kaksoset huostaan? Anteeksi jos kyselen samoja aiheita joita täällä on puitu. Kukaan lukenut Katen kirjaa? itse olen, ja se vakuutti minut siitä etteivät vanhemmat ainakaan olleet syyllisiä. Tämä siis minun mielipiteeni kokonaan...

Olen lukenu sen kirjan. Ja eivät ole syyllisiä, mun mielestä.

Uutisoitiinhan siitä täälläkin, ja myös joku haastattelu tuli töllöstä.Nytkin kun se mikäihmemiesseoli, joka oli käyttän y koko omaisuutensa Madden etsimiseen jne, ja joka vakuutti, et ruumis on sielläl katomispaikan lähellä, niin olihan siitäkin juttu jommassakummassa iltapäivälehdessä. Et kyllä sitä media seuraa, on se niin mystinen tapaus.

Henk.koht. olen sitä mieltä, et se paikallinen poliisi ryssi sen jutun tutkinnan, ja siksi siinä' kävi, niin kuin kävi.

Ai siis nyt juuri uutisoitu? Täällä en ole anakaan vielä nähnyt mitään aiheesta.
Mitä ne taas sitä vatvoo....

Mutta mitä kysymykseesi tulee, vanhemmat on idiootteja että jättää lapsen yksin. Se on varma mielestäni.

No englannissa nyt tulee lehdissä vieläkin sellaisia tarinoita että joku olisi tunnistanut väärin. Linkkiä on vaikea löytää mutta kerron heidän tarinansa lyhyesti.. niin lyhyesti kun voin: lääkärit kate ja gerry lähtivät ystäviensä kanssa portugaliin ja ottivat kolme lastaan mukaan lomalle. he olivat lähes nelikymppisiä, ja saivat lapsensa hoidoilla. lapset 4 v madeleine ja kaksoset sean ja amelie 2 vuotiaita. Perhe eli portugalissakin suunnilleen kuin kotona, lasten rutiinit huomioon ottaen

. Hotelli tarjosi ilmaista lastenhoitoa 24/7, mutta kate gerry ja heidän ystävänsä ajattelivat että riittää että aina yksi käy katsomassa kaikkien lasten tilanteen sillä välin kun vanhemmat viettivät illat hotelliin kuuluvassa tapasravointolassa. näin he tekivät joka ilta.viimeisenä iltana piotugalin praia de luzin lomalla Kate kävi katsomassa lapsiaan ja Madeleine oli kadonnut. Vieläkin tyttö on kateissa. Kadotessaan hän oli juuri täyttämässä neljä ja nyt, jos on siis elossa on jo 8v.Englannissa ei kehdata arvostella poliisia kun myös metropolitan scotland yard yms ovat tehneet joidenkin rikosten tutkimisessa oikeita hmm.. emämunauksia..

No ehkä tässä vaiheessa syyttely ei enää auta, mutta ei tulisi mieleenkään jättää noin pieniä lapsia yksin kuin korkeintaan roskien viennin ajaksi. Jos hotellissa olisi tullut vaikka tulipalo, mikä on paljon todennäköisempää kuin kidnappaus, lapset olisivat voineet lähteä hortoilemaan hotellin käytäville tai mitä hullua ikinä. Mutta varmasti vanhemmat kantavat syyllisyyttä loppuelämänsä, ei mun syyttelyitä siihen enää tarvita. Anyway, en tajua vanhempia, jotka luottavat lastensa nukkuvan kuin tukit ja poistuvat paikalta.

Vanhempien syyllisyydestä en osaa sanoa, koska en ole jaksanut tapahtumiin perehtyä yleistä uutisointia enempää. En kuitenkaan ymmärrä mikseivät vanhemmat käyttäneet esimerkiksi itkuhälytintä huoneessa jos samassa rakennuksessa kerran oleskelivat.

Syyllisiä ovat..olihan se isäkin nähty kantavan jotain,rantaan päin oli suunnannut ja tuskin ne kaksi ruumiskoiraa omiaan haistoivat,kun sen perheen auton merkkasivat jne jne..

Eikös tää hotellihuone ollut vielä sellainen, että kadulta pääsi suoraan ovesta sisään. Ja jättivät oven lukitsematta, että lapset pääsevät ravintolaan, jos on asiaa. Saatan kyllä muistaa ihan väärin... Jos muistan oikein, niin täysin idioottimaista!

Näissä tapauksissa on lähes aina se todennäköisin syyllinen oma äiti tai isä. Tuskin tämä tapaus on mikään poikkeus säännöstä. Ja kun ruumiskoiratkin haistoivat jäljen..

Mä luulen että vanhemmat antoivat vahingossa liikaa unilääkettä ja hautasivat ruumiin. Onhan niitä todisteitakin ollut, verijälkiä vanhempien auton takakontissa yms.

Niin ja kuka keksi tuon Pedofiili homman? Kate.Heti kun poliisit saapuivat rupesi kate puhumaan että kuinka pedofiilit ovat tytön käyneet nappaamassa.
Katen asenne ruumiskoiria kohtaan: Hän oli varma että temppuilivat ohjaajien ohjeiden mukaan,vaikka koirat ovat ennen ja jälkeen toimineet puoluettomasti ja löytäneet henkirikosten uhreja ja ruumiita sekä verijälkiä.