Tästä oli Englannissa niin kova "meteli" että uskon olleen suomessakin mediassa ainakin jonkin aikaa. Englannissa tai siis Lontoon lähettyvillä et päässyt tapauksesta eroon vaikka haluaisit. Joka tv- kanavalla haastateltiin vanhempia, lääkäreitä molemmat, mies jopa cardiologisti. Oletteko keskustelleet siitä, luulen että n.55s% pitää vanhempia täysin vastuuttomina kun olivat ravintolassa joka ilta jättäen lapset. Englannissa ollaan myös vihoissaan siitä, että jos Madeleine ei olisi lääkäreiden tytär, olisi sosiaaliviranomaiset ottaneet huostaan myös jäljelle jääneet kaksoset.
Mitä mieltä olette, ovatko Kate Healy ja Gerry McCann syyllisiä? Olisiko heiltä myös ollut mielestänne parempi jos pariskunnalta olisi otettu kaksoset huostaan? Anteeksi jos kyselen samoja aiheita joita täällä on puitu. Kukaan lukenut Katen kirjaa? itse olen, ja se vakuutti minut siitä etteivät vanhemmat ainakaan olleet syyllisiä. Tämä siis minun mielipiteeni kokonaan...
Mitä mieltä olette, ovatko Kate Healy ja Gerry McCann syyllisiä? Olisiko heiltä myös ollut mielestänne parempi jos pariskunnalta olisi otettu kaksoset huostaan? Anteeksi jos kyselen samoja aiheita joita täällä on puitu. Kukaan lukenut Katen kirjaa? itse olen, ja se vakuutti minut siitä etteivät vanhemmat ainakaan olleet syyllisiä. Tämä siis minun mielipiteeni kokonaan...