madeleine

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja venera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

venera

Jäsen
08.08.2007
704
0
16
Kävin tsekkaamassa tiedossa olevat faktat madeleinen katoamisesta ja vaikka se viimeinen kosketus ei olisikaan tullut vanhemmilta niin mun mielestä vanhemmat ovat täysin vastuussa tytön katoamisesta.

He olivat joka ikisenä iltana jättäneet lapset yksin huoneeseen nukkumaan kun itse lähtivät ulos syömään ja juhlimaan. Yläkerrassa asuva täti oli edellisenä iltana kuullut madeleinen itkevän melkein tunnin verran ennenkuin vanhemmat olivat palanneet huoneistoon. Eli toisin sanoen mitään puolen tunnin välein visiittejä lapsia katsomaan ei ole ollut ja vanhemmat ovat jättäneet lapset oman onnensa nojaan useampana iltana. Ovi oli jätetty lukitsematta. Myös muut asukkaat ovat vahvistaneet että vanhemmat jättivät lapsia pitkiksi ajoiksi yksin huoneistoon ja päivisin ovat olleet hotellin omassa lastenhoidossa

Eli toisin sanoen mulle on ihan sama mitä tää pariskunta sanoo, heiltä pitäisi musta ottaa nuo kaksosetkin pois, ei tuolla tavoin käyttäydy normaalit vastuuntuntoiset aikuiset.

muuten löytyi sellaista gossip -tietoa(englantilaisista lehdistä, ystävien suusta) että madeleine ei ollut normaali lapsi vaan hänellä on joku oireyhtymä joka on raskauden aikaista perua eli se erikoinen silmämustuainen on yksi ulkoisia merkkejä siitä, samoin lyhytkasvuisuus (madeleine ei ole kasvanut normaalisti vaan on saman pituinen kuin kaksoset(fakta)lisäksi hän on ollut yliaktiivinen. Jonkun lähteen mukaan madeleine tarvitsee jonkunlaista lääkitystä joten sen tiedon perusteella hän olisi erittäin huonossa kunnossa jos eläisi vielä. Lisäksi mccannien elämää läheltä seuranneet ovat kommentoineet että tämä ryhmä joka portugalissa oli lomailemassa on sellainen joka harrastaa keskenään "vaimonvaihtoa" ja näissä piireissä englannissa on yleistä huumeiden käyttö ekstaasi ja kokaiini" Yleisessä tiedossa on että mccannien ystävä on käyttänyt rauhoittavia lapsensa nukuttamisessa. jotkut lomapaikalla olleista ovat luonnehtineet tän porukan illanviettoja aika riehakkaiksi, mutta nää ei ole mistään poliisiraportista...

Luin sitten räikeämpiäkin juttuja mutta niiden todenperäisyydestä ei voi tietää, mutta yleisesti ottaen mikään taho ei puolustele mccannien vanhemmuutta...lisäksi heidän lähipiirissään on ounasteltu sellaista että madeleine ei ole mr. mccannin oma tytär...mielenkiintoinen yksityiskohta joka ihan faktaa että portugalin lukuisten lapsisieppausten joukossa tämä olisi ensimmäinen ja ainoa kerta kun on siepattu ulkomaalainen lapsi...

niin ja nyt mccannit ovat haastaneet lehden oikeuteen joten eiköhän sitten asiat ala selviämään....

tää madeleinerahasto on muuten yksityinen eikä ole hyväntekeväisyysrahasto. alkuunpanija on uudesta seelannista ja mccannien hyvä ystävä. rahaa on poltettu myytävään krääsään ja kampanjointiin sekä mccannien kuluihin kuten maasta toiseen matkusteluun (kampanjointi) mutta ei esim. yksityisetsivän palkkaukseen vaikka rahaa on kerääntynyt huimasti!

Eli vaikka paljastuisi että madeleine on siepattu tai joku muu on ottanut hengen pois minä syyttäisin hänen vanhempiaan siitä ja heidän pitäisi saada myös rangaistus.

Sanotaan nyt vaikka, että enpä olis kovin hämmästynyt, vaikka nuo kaikki mainitsemasi gossip-tiedot pitäis paikkansa... Jotenkin ikävän vaikutelman olen noista vanhemmista saanu. (siis sen vähäisen tiedon perusteella, mitä olen lehdistä ja TV:sta nähnyt).

Mä olen ollut koko ajan sitä mieltä, jotta vanhemmilla on näppinsä pelissä...tavalla tai toisella :kieh: :kieh: :kieh: .

Kuka idiootti jättää pienet lapset hotellihuoneeseen ja lähtee itse ravintolaan?
Jotain lääkettä antaneet, jotta nukkuisivat pidempään/sikeämpään ja Madeleine saanut yliannostuksen... :'(

Luotan siihen, että oikeus voittaa ja syyllinen/-set saadaan selville ennen pitkää ja toivottavasti rangaistus on pahempi kuin pahimmat painajaiset. Aika pieni taitaa olla toivo siitä, että Madeleinen löytyisi enää elävänä, kyllä hän varmaan on jo jossain paremmassa paikassa.

Vaikka kaikki muu olisi keksittyä, niin jo se minusta on vastuutonta, että jättivät lapset yksinään hotellihuoneeseen nukkumaan ovet auki vieläpä. Outoon paikkaan yksin. Ja useana iltana. Pikku reppanat... :'(

Minä ainakin toivon että mahdollisimman vähän on tyttö joutunut kärsimään! Siksi mulla on pakonomainen tarve joka päivä katsoa uudet uutiset. Se on joka kerta kun kuulen että pieni lapsi on kadonnut...

Minulle se olisi kauhein mahdollinen asia mitä voisi tapahtua että joku lapsistani katoaisi. mietinkin että miten ihmeessä näillä vanhemmilla riittää mielenkiintoa kampanjointiin ja ihmisten parissa liikkumiseeen? Ja miten ihmeessä jaksavat vaivata päätään sillä mitä joku lehti kirjoittelee. jos on puhdas omatunto niin sitä vaan toivoo että tyttö löytyy ja kiitollisena ottaa vastaan joka vihjeen ja vinkin, mutta tää pariskunta vaan suuttuu jos tutkimukset menee eri suuntaan mitä he toivovat.

Ei ole Madeleine ensimmäinen kadonnut ulkomaalainen lapsi tuolla. Samaan aikaan katosi toinenkin lapsi ja jo ennen Madeleinen tapausta oli sen pojan katoamistapaus tuolla (muistaakseni hänet löydettiin. Noihin gossip juttuihin en menisi ihan heti uskomaan, samat tahot kun väittävät että Elvis elää jne..