Miten sun mies haluais että sä pukeutuisit?

• Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Haluuko se, että olet asiallisen näköinen, vai toivooko lyhyitä hameita?

Mun mies tykkää mun vaatteista ja haluaa mulle mieluusti hameita ja korkokenkiä. Ja mielellään seksikkäitä vaatteita muutenkin.

joku
jos meen ilman sitä jonnekkin, niin mainintaa voi tulla esim liian avonaisesta kaula-aukosta...
Et silleen "normi"vaatteisiin..farkkuihin, kenkiin joissa ees pieni korko, normipaitoihin...silleen ku ite pukeudun

x
Ei toivo lyhyttä hametta, mutta tykkää kovasti jos laitan muunlaisen hameen päälleni. Vaatteiden ei tarvitse hänelle olla seksikkäitä, kunhan ovat muuten hyvännäköisiä ja istuvia.

kuulemma näin miten nytkin.
lyhyistä hameista pitää ja korkkareista. myös sellaset kireemmät paidat on kivoja senmielestä ja pasjastavat toki. itse en tissitpaljastavissa paidoissa lähde kylille paitsi jos vaan ajellaan. mua ahdistaa jos tissit loistaa kaikelle kansalle. seksikäs hyvänmaun rajoissa.

joo, no meilläkään ei kyllä koskaan kuulemma mikään paita ole liian avonainen tai hame liisan lyhyt :D Tykkää, että pukeudun vartalonmyötäisesti ja seksikkäästi. Mutta innostuu kyllä välillä ihan tiukoista farkuista ja t-paidasta. Tahdon siis ajatella, että ei ne vaatteet, vaan se akka niitten sisällä B)
tosin välillä ihan sama mitä päälleen laittaa, niin se ei edes huomaa :D

ööö.. kaikki tähän astiset asut käy. Välillä paljastavaa, välillä peittävää. Aika säähän sidottua tää suomessa pukeutuminen :) ja minähän niitä vaatteita päälläni kannan, olen jo iso tyttö ja osaan itse valita vaatetukseni. :D

vieras
Tykkää, että olen laitettu. Ei väliä onko hame vai housut, mutta meikkiä, hiukset laitettu, koruja, hajuvettä, nätit naiselliset vaatteet. Yleensä noin pukeudunkin, mutta kotona tulee laiskoteltua verkkareissa. Sitten kun lähden kaupungille ihmisen näköisenä, niin mies kiehdää vieressä mielissään.

vieras
Klasissia vaatteita. Tyylikkäitä leikkausia, hillittyjä värejä. Hänellä on kyllä todella hyvä maku, mutta erilainen kuin mulla. Mä ostan paljon värikkäitä vaatteita ja vielä kirppareilta! Mies inhoaa kirppareita yli kaiken.. :D

paksuna
Mun miestä ahistaa kaikenmaaliman legginssit. Se pitää niitä kalsareina, joten ei minultakaan niitä löydy, kuin yhdet. Nekin on toiminut pitkiksinä talvella.. Tykkää että pukeudun nätisti ja kenkinä olis korkkarit. Harmi vaan et näin viimesillään raskaana ne ahdistaa.. Tosin tänään illalla on miehen työpaikan pippalot, johon mennään ja kenkinä mulla on yli 10 cm piikkikorkoiset satiinikorkkarit. Hope so ettei lähdetä jakaantuun sieltä, supistellu on eilisestä lähtien, pää painaa jalkovälissä ja maha toiminu vuorokauden ajan.. jännää.. :)

vieras
Korkokengät, ei tasapohjaisia kenkiä ollenkaan. Sukkahousut tai stay-upit... ei haittaa vaikka olisi farkut päällä, kun vain on sellaiset alla :D

Tyköistuvia paitoja. Usuttaa myös bikineihin, vaikka itse olen arka raskausarpieni suhteen.

Huppareista ei pidä ollenkaan, vaikka tunnen itseni sporttisemmaksi ja kotoisammaksi niissä.

Väriä saa mielellään olla, musta on tylsä hänen mielestään. Hiukset pitkänä.

Mutta ei kuitenkaan mitään playboypupua halua minusta pukea: haluaa että hiukset ovat värjäämättä, kulmakarvatkin kuulemma ovat parhaimmillaan näin (vain hajakarvat nypin) ja muistakaan karvoista ei ole valittanut vaikka sänkeä olisi kurjastikin ollut =)

ilman kuteita tietty .. :LOL: ..ei mut siis lähinnä nauraa et kui pitää pukeutua ja pakkelia läntätä ku postilaatikolla käy ... no mun tyyli on huoliteltu jossain määrin.kevyt meikki , farkut jne..aina vaikka vaan kotosalla oonkin .. mut nyt siis itse kysymykseen äijä tykkäis jos jos ois lyhyttä hametta jne..mut en vaan itte tykkää ja viihdy hameissa/mekoissa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Korkokengät, ei tasapohjaisia kenkiä ollenkaan. Sukkahousut tai stay-upit... ei haittaa vaikka olisi farkut päällä, kun vain on sellaiset alla :D

Tyköistuvia paitoja. Usuttaa myös bikineihin, vaikka itse olen arka raskausarpieni suhteen.

Huppareista ei pidä ollenkaan, vaikka tunnen itseni sporttisemmaksi ja kotoisammaksi niissä.

Väriä saa mielellään olla, musta on tylsä hänen mielestään. Hiukset pitkänä.

Mutta ei kuitenkaan mitään playboypupua halua minusta pukea: haluaa että hiukset ovat värjäämättä, kulmakarvatkin kuulemma ovat parhaimmillaan näin (vain hajakarvat nypin) ja muistakaan karvoista ei ole valittanut vaikka sänkeä olisi kurjastikin ollut =)

Meill sama hiusten suhteen, pitkät pitää olla. Mies ei pidä lyhyistä hiuksista naisilla.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mikään bisneslook ei oo mun miehen mieleen.
Jaa no mutta jos on työpaikassa, jossa edellytetään sellaista pukeutumista, niin ihan sama tykkääkö mies vai ei. Oon kyllä huono vaimo, yleensäkään en mieti yhtään, mistä mies tykkää, vaan mikä sopii kuhunkin tilanteeseen ja minun kropalleni.

Yhteistyössä