Miten suhtautuisitte? Nettitreffi- ja ihmissuhdeasiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerkele sentään...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kerkele sentään...

Vieras
Olen tapaillut pari kuukautta netissä tapaamaani miestä. Hän asuu hieman kauempana, joten ihan päivittäistä ei tapaaminen ole ollut, mutta olemme joka viikko tavanneet ja mm. tehneet muutaman viikonloppureissun yms. yhdessä...

Nyt kävi niin että ystäväni sai selville, että miehellä ns. haku päällä koko ajan kuitenkin... Tämä mies ei tiennyt naisen olevan minun tuttavani. Ei mitään vakavampaa heidän välillään tapahtunut, mutta mies oli kovasti ollut kiinnostunut ja kysellyt kaikenlaista. Oli mm. sanonut että ei ole vielä onnistunut tapaamaan ketään mielenkiintoista....

No, ystäväni on nyt laittanut viestiä miehelle että "silmukka kiristyy" ja että hän on minulle asiasta vihjaissut. Mies ei vielä ole viestiään lukenut.
Nyt odotankin että mitä tapahtuu. Ottaako mies ihan pokkana yhteyttä kuten ennenkin, tunnustaako heti kättelyssä vai kuulenko enää mitään hänestä... Joka päivä on soittanut tai ainakin useamman tekstarin laittanut aiemmin.

Miten sinä tähän suhtautuisit? Antaisitko hänen edes selittää vai olisiko se tässä? Varsinaista pettämistä ei ole tapahtunut mutta luottamus on kyllä häneen karissut.... Taisi mennä koko kesän tapailut ihan hukkaan :(

Älä lannistu..nyt otat vaa miehen puhutteluun ja teet selväks ett
sinä haluat hänet ja vain hänet ei mitään sekoilua ja deittailua muiden
kanssa!! Kato miten hän suhtautuu...
Meillä kävi hyvin samanlaisessa tilanteessa..mies lopetti muiden perään
haikailun,mentii kihloihin ja nyt oltu 5 .v naimissa ja hyvin menee! :-))
Ei kannata masentua mikäli todella tuon miehen haluat!

Todennäköisesti kyseessä on sellainen tyyppi, jonka tarkoituksena on kalastella useampia kaloja kerralla. Mä en ainakaan jaksaisi moiseen henkilöön tuhlata aikaani, jos itse olisin ns. vakavalla mielellä liikkeellä. Mutta juu, voithan sä ukkelin selitykset kuunnella, jos sua huvittaa, ja hän sellaisia olisi sulle antamassa. Omalla kohdallani ne selitykset eivät kyllä auttaisi mitään.

Tollasia ne on :/ tuolla neteissä ja chateissa - kokemuksesta minäki. Kannattaa jättää tollanen ja jatkaa matkaa, ei ne nimittäin siitä muutu. Kokoajan hakupäällä jos löytyis kuitenki vielä parempi tjtn.

Alkuperäinen kirjoittaja äityli:
Älä lannistu..nyt otat vaa miehen puhutteluun ja teet selväks ett
sinä haluat hänet ja vain hänet ei mitään sekoilua ja deittailua muiden
kanssa!! Kato miten hän suhtautuu...
Meillä kävi hyvin samanlaisessa tilanteessa..mies lopetti muiden perään
haikailun,mentii kihloihin ja nyt oltu 5 .v naimissa ja hyvin menee! :-))
Ei kannata masentua mikäli todella tuon miehen haluat!

Ootko iha satavarma ettei oo vieläki "verkot vedessä"?? Ne ei nimittäin yleensä lopeta. Ja jos lopettaaki ni heti jos suhtees tulee joku ongelmakohta on "kalastelu" taas käynnissä.

Jos te vaan tapailette, niin eihän mies ole mitenkään tilivelvollinen sinulle tapaileeko muita. Mutta sehän nyt on selvää, että ei ole sinusta vakavissaan kiinnostunut, jos et sitä tähän asti itse ole tajunnut.

Mä luulen että ihan mielenkiinnosta kuuntelen selitykset... Kun jotenkin ihmetyttää että voiko olla ns. aidosti kiinnostuneen oloinen kun ollaan yhdessä, kaikki puhelut yms... Mä taidan vaan olla niin sinisilmäinen, pöh...
No, ainakin taukoa pidän yhteydessä. Jos mies oikeesti kiinnostunut ja minut mukamas haluaisi, hän tehköön töitä sen eteen. Tosi sekava olo nyt....

Teillä on vissiin eri käsitys touhuilujenne vakavuudesta. Mies vaan on tapaillut sua hauskanpidon merkeissä, kun taas sinä olet ollut enemmän vakavissasi. Aloituksesi perusteella en usko miehen haluavan sun kanssasi mitään sen vakavampaa.

Toki voi olla aidosti kiinnostunut. Mutta kiinnostunut myös muista.

Eikä ne sitä kerro, että muitakin tapailevat, sehän heti vähentää mahdollisuuksia. :D Ja tää toimii ihan yhtälailla täällä kuin muualla...

Niin ja olemme puhuneet että suhteemme on suhde. Välimatkan vuoksi tapaamiset ei hirmu tiiviisti onnistu. Eli ei ole ollut kyse siitä että vaan ns. hengaillaan. Hän nimenomaan itse halusi että juttumme ei ole ns. avoin suhde. Taisi kylläkin tarkoittaa että mä en ole avoimessa suhteessa, hän ilmeisesti sitten on...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin ja olemme puhuneet että suhteemme on suhde. Välimatkan vuoksi tapaamiset ei hirmu tiiviisti onnistu. Eli ei ole ollut kyse siitä että vaan ns. hengaillaan. Hän nimenomaan itse halusi että juttumme ei ole ns. avoin suhde. Taisi kylläkin tarkoittaa että mä en ole avoimessa suhteessa, hän ilmeisesti sitten on...

Juu juu eikö se ole miesten päiväuni, että on muija kotona jolta irtoo varmasti jos ei yöelämässä käy flaksi :D

Toihan on ihan selvä peli. Jos mies on kerran sanonut ettei ole tavannut ketään mielenkiintoista, niin silloin sä ap et valitettavasti miehelle ole merkinnyt mitään muuta kuin ajankulua. Jos mä oisin sä, niin mua ei edes kiinnostaisi kuunnella yhtään mitään selityksiä. Mä olen paljon enemmän arvoinen, kuin vain pelkkää ajankulua.

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
ystikselläsi myös nettitreffi-ilmoitus ja sitä kauttako he tavanneet/tutustuneet? vai ehtikö jo tavata?

Ystäväni teki oman profiilin ja törmäsi tähän samaan mieheen siellä. En ollut kertonut nimimerkkiä, mutta toki esim. tämän miehen asuinpaikan, iän, ammatin ja jotain harrastuksistaan on kuullut multa. Lopulta oli hänelle välähtänyt mieleen että on sama mies kysessä. Nimimerkki sen nyt on varmistanut...
Ystäväni kertoi oivalluksensa miehelle ja sanoi siinä että vihjaisee asiasta mulle. Olen oman profiilini poistanut jo aiemmin.
Nyt sitten katsellaan miten mies reagoi....

Yhteistyössä