Miten suhtautuisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sinulle tulee tekstiviesti, oudotsta numerosta, jossa sanotaan näin: "Miehesi on paras rakastaja tähän astisista sänkykumppaneistani". Numeroa ei löydy, tai siis on salainen, ja mies ei tiedä asiasta mitään. Miten suhtautuisit? Mitä tekisit?

Mä nauraisin.

Enkä ottaisi yhteyttä tuohon numeroon. Ihmisellä, joka tekee noin (lähettää ensinnäkin tekstarin ja toisekseen salaisesta numerosta) ei voi olla ihan kaikki inkkarit kanootissa. Tarkoitus on tosiaan tehdä kiusaa ja sitä iloa en antaisi.

Toisaalta...koska mussa asuu pikku piru, niin saattaisin vastat kyllä sittenkin tekstarilla takaisin jotain sen tyylistä että "hieno homma että sinäkin sait vihdoin hyvää seksiä" tjtn.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mä nauraisin.

Enkä ottaisi yhteyttä tuohon numeroon. Ihmisellä, joka tekee noin (lähettää ensinnäkin tekstarin ja toisekseen salaisesta numerosta) ei voi olla ihan kaikki inkkarit kanootissa. Tarkoitus on tosiaan tehdä kiusaa ja sitä iloa en antaisi.

Toisaalta...koska mussa asuu pikku piru, niin saattaisin vastat kyllä sittenkin tekstarilla takaisin jotain sen tyylistä että "hieno homma että sinäkin sait vihdoin hyvää seksiä" tjtn.

Eikö teitä sitten epäilyttäisi, että jos mies on ihan oikeasti kajonnut johonkin toiseen naiseen...

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mä nauraisin.

Eikö teitä sitten epäilyttäisi, että jos mies on ihan oikeasti kajonnut johonkin toiseen naiseen...

En mä kyllä tosissani osaisi moista epäillä...tai siis uskoisin että jos hän minua pettäisi niin hän pettäisi kyllä sitten asteen verran "tasokkaamman" naisen kanssa kuin sellaisen kakaran, joka rupeaisi minulle törkyviestejä lähettelemään sitten perästäpäin.

Yhteistyössä