Miten suhtautuisit jos poikasi ryhtyisi seurusteleen stripparin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rasvie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ei kiitos:
en hyväksyisi.
jos haluis mun pojan kans olla, sais ettiä kunniallisen ammatin eikä levitellä persettä kaikille.

jos jatkas vielä silti stripparina, sais eukko etsiä uuden miehen, sellaisen jolla äiti antanu löyhän kasvatuksen ja hyväksyy tommoset

ei noin sivistymättömän ja juntin lasta kukaan rehellistä työtä tekevä huolisikaan, älä huoli. saat varmasti mieleisesi toimeentulotuella elävän miniä ja pojan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en hyväksyisi.
jos haluis mun pojan kans olla, sais ettiä kunniallisen ammatin eikä levitellä persettä kaikille.

jos jatkas vielä silti stripparina, sais eukko etsiä uuden miehen, sellaisen jolla äiti antanu löyhän kasvatuksen ja hyväksyy tommoset

ei noin sivistymättömän ja juntin lasta kukaan rehellistä työtä tekevä huolisikaan, älä huoli. saat varmasti mieleisesi toimeentulotuella elävän miniä ja pojan.

eikä tuollaista äitinsä tossun alla olevaa poikaa kukaa halua.

Olen hyvin tarkka isä ja vaadin että poikani tapaisi naisen joka on alansa huippuosaajia oli ala mikä hyvänsä. Niinpä minun tulisi luonnollisesti arvioida miniäehdokkaan ammattitaito henkilökohtaisella työnäytteellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:
en hyväksyisi.

Kerronkin kavereilleni, että heillä on ollut löyhä kasvatus....

taidat olla sinäki venakko tai virolainen???

Alkuperäinen kirjoittaja melizzalle:
en hyväksyisi.

Kerronkin kavereilleni, että heillä on ollut löyhä kasvatus....

taidat olla sinäki venakko tai virolainen???

Ihanko oli taas pakko mennä tälle linjalle... :kieh: alkaa ärsyttämään tän palstan toimet välillä niin paljon |O

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
En tykkäisi. Ei pahemmin eroa huoraamisesta, itseään myy stripparitkin, mutta hiukan eri tavalla.
Itseään se myy konsulttikin mutta hiukan eri tavalla.

Tai ihan kuka tahansa....

Turha tässä on tuolle linjalle lähteä ja leikkiä ( ? ) tyhmää, ihan kuin ette tietäisi, etten tuollaista tarkoittanut. :wave: