S
sari
Vieras
Tota, kyllä minä häpeisin silmät päästäni jos mun lastenlasten äiti pomppis alastomana, en kehtais kelleen kertoa.....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei kiitos:en hyväksyisi.
jos haluis mun pojan kans olla, sais ettiä kunniallisen ammatin eikä levitellä persettä kaikille.
jos jatkas vielä silti stripparina, sais eukko etsiä uuden miehen, sellaisen jolla äiti antanu löyhän kasvatuksen ja hyväksyy tommoset
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ei kiitos:en hyväksyisi.
jos haluis mun pojan kans olla, sais ettiä kunniallisen ammatin eikä levitellä persettä kaikille.
jos jatkas vielä silti stripparina, sais eukko etsiä uuden miehen, sellaisen jolla äiti antanu löyhän kasvatuksen ja hyväksyy tommoset
ei noin sivistymättömän ja juntin lasta kukaan rehellistä työtä tekevä huolisikaan, älä huoli. saat varmasti mieleisesi toimeentulotuella elävän miniä ja pojan.
Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:Alkuperäinen kirjoittaja ei kiitos:en hyväksyisi.
Kerronkin kavereilleni, että heillä on ollut löyhä kasvatus....
Alkuperäinen kirjoittaja melizzalle:Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:Alkuperäinen kirjoittaja ei kiitos:en hyväksyisi.
Kerronkin kavereilleni, että heillä on ollut löyhä kasvatus....
taidat olla sinäki venakko tai virolainen???
Itseään se myy konsulttikin mutta hiukan eri tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:En tykkäisi. Ei pahemmin eroa huoraamisesta, itseään myy stripparitkin, mutta hiukan eri tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Itseään se myy konsulttikin mutta hiukan eri tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:En tykkäisi. Ei pahemmin eroa huoraamisesta, itseään myy stripparitkin, mutta hiukan eri tavalla.
Tai ihan kuka tahansa....