Miten suhtautuisit, jos mies haluaisi lomamatkalle etelään kahdestaan naispuoleisen ystävänsä kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja törppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Selvennettäkööt vielä, että mies ei ole lähdössä tuonne reissulle naisen kanssa, koska sanoin miehelle suoraan että en pidä ajatuksesta yhtään. Mies ymmärsi onneksi asian heti eikä asiasta ole enää edes keskusteltu. Ja jos mies ottaa asian vielä uudelleen esille, niin sanon varmasti mielipiteeni uudestaan ja vähän voimakkaammin.

Mies on niin äärimmäisen harvoin mustasukkainen, että ei tainnut itse ymmärtää miltä tuo reissu minusta olisi tuntunut. Mies todennäköisesti antaisin minun mennä ihan vapaasti jonkun miespuoleisen ystäväni kanssa vastaavalle reissulle!

Alkuperäinen kirjoittaja no:
No, miehelläni ei ole niin hyviä naispuoleisia ystäviä, joten siksi kai ajatus tuntuu oudolta.

Mutta, jos nyt sattuisi olemaan nainen ystävänä niin hyvä ystävä kuin jotkut miehet, niin tuntuisi todella tyhmältä että hänen kans ei voi mennä, mut miesten kans voi.

Ja toisaalta kun miettii joitain yhteisiä naispuoleisia ystäviä, niin enpä voisi kuvitella kummankaan puolelta olevan yhtään mitään sen kummempaa kuin miehisten ystävienkään kans.

Ja, mikä tärkeintä, minä en anna miehelleni lupaa yhtään mihinkään, hän on aikuinen ihminen ja osaa tehdä itse omat päätökset.

Joten, jos tällainen tilanne olisi, niin tietysti voisi mennä ihan sen kaveri kans kenen kans haluaa.

Fiksu äijä. tekee töitä paljon näköjään ja sitten haluaa lomallaankin irtautua perheestään. Siis mikä perhe??

Onneksi mun mieheni ei tuollaista edes ehdottaisi :). Me lomaillaan koko perheen voimin. Mä en ole ikinä ymmärtänyt erillisiä lomia. Eri asia on, jos toinen on töissä ja toinen sitten lomailee lasten kanssa. Silloin se on ihan ok.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Itse olen ollut miespuolisen ihmisen kanssa ulkomaasnreissussa ja ei meille tullut suhdetta sen kanssa... edes siellä:) !

Minua närästäisi itsekkäästi se, että mies lähtisi hauskanpitoon ja minun pitäisi arkea täällä kotona pyörittää :saint:

Eihän se ole minun asiani "päästää" miestäni mihinkään, it's a free world! Hän on vapaa lähtemään ystäviensä kanssa lomalle, kunhan myös minä pääsen samoin ehdoin lomailemaan niin halutessani. Jos yhdessä ollaan vaikka 50-vuotta niin kyllä siinä varmasti välillä haluaa lomailla itsekseenkin! Ei se suhde siitä kärsi. Ystävän sukupuolella taas ei ole mitään väliä, jos he kerran ovat ystäviä!! Jos näiden ihmisten välille on suhde tulossa niin se varmasti syntyy ihan ilman lomaakaan ennemmin tai myöhemmin... Luultavasti mustasukkaisuuskohtaukset vaan luovat otollista maaperää pettämiselle. Luota mieheesi ja anna aikuisen ihmisen päättää omasta elämästään! Päätäthän sinäkin varmasti omastasi ja käytte välillä reissussa myös perheen kesken?

Alkuperäinen kirjoittaja törppö:
Tilanne on siis tämä: Mies haluaa lähteä viikon lomareissulle etelään rentoutumaan rankan työputken jälkeen jonkun ystävänsä kanssa. Asia on ok eikä haittaa, mutta mies ajatteli pyytää mukaansa naispuoleista ystäväänsä joka olisi innoissaan lähdössä mukaan reissuun. Tämä nainen on sinkku, kaunis ja mukavaa seuraa.

Miten itse suhtautuisit asiaan? Antaisitko "luvan" lähteä tämän naisen kanssa vai sanoisitko, että miehen täytyy pyytää mukaansa joku muu? Miehen ja tämän naisen välillä ei aiemmin ole ollut mitään, ovat olleet muutamia vuosia ihan hyviä kavereita ja viihtyvät hyvin yhdessä.

Miksi hän ei ota sinua(vaimoaan siis) reissuun mukaan????

jos se lähtee sinne reissuun niin seisoisin lentokentällä kattomassa kuka sinne sen kanssa nousee..kuitenkin jäis mulle tunne et se akka lähtis sinne tavalla tai toisella..
hmm..mä tekisin vie kyllä niin et en sanois miehelle tulevani kentälle vaan ilmeistyisin sinne tyhjästä ja sanoisin et pakko oli tulla hyvästeleen jos kone tippuukin tai jotain:)

epäilen että tässä on ollut suhde pitempääkin.tää on vaan tällästä läpän heittoa sulle että ottais naisystävänsä mukaan.nauravat sulle partaansa kun tyhmänä pitävät

Ei luojan kiitos ole noin urpoa miestä, että sillä edes kävisi mielessä lähteä jonkun naisen kanssa etelään!

Sen kerran kun me päästään jonnekin matkalle, niin kyllä sinne lähdetään koko porukalla! :)

Aika outoa, vaikka avarakatseinen olenkin. En kyllä haluisi että mies lähtee. Haluaisiko mies sinun lähtevän jonkun läheisen mies ystäväsi kanssa?

Ja sellanen, että humalassa kaverikin näyttää hyvältä....

Tosiaan, mitenköhän mahtaa olla, ettei vaan kyseinen frendi lopulta kumminkin päädy samaan koneeseen...ihan sattumalta...:whistle:

Anteeksi ap, jos kuulostan kyyniseltä ja epäilevältä, sinä itse tunnet miehesi parhaiten. Oma mieheni ei vaan koskaan ehdottaisi tuollaista (vaikka hänelläkin naispuolisia ystäviä on), eikä varmasti hyvällä katsoisi, jos minä olisin lähdössä viikon reissuun jonkun miespuoleisen ystäväni kanssa. Kuulosti vaan niin oudolta tuo juttu. Mutta, ihmiset ovat erilaisia, samoin parisuhteet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mites miehen kaveri suhtautui, kun ei pääsekään reissuun?

En tiedä, eivät kai ole vielä puhuneet asiasta... luulenpa että mies sanoo tälle naiselle vaan että lähtee sittenkin toisen kaverinsa kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mites miehen kaveri suhtautui, kun ei pääsekään reissuun?

En tiedä, eivät kai ole vielä puhuneet asiasta... luulenpa että mies sanoo tälle naiselle vaan että lähtee sittenkin toisen kaverinsa kanssa.

Ja se nainen sanoo vaan notta "Okei", ja asiasta ei puhuta enää sen jälkeen?

Sanoisin et lähtekää vaan mut allekirjoita tuo avioeropaperi ensin. Oikeesti...kuulostaa törkeeltä! Sinun kai sinne pitäisi lähteä eikä sen ämmän. On sillä ämmällä otsaa tyrkyttää itseään matkalle varatun miehen kanssa! "Ystävyydestä" on moni romanssi alkanut.

Alkuperäinen kirjoittaja saa:
jos se lähtee sinne reissuun niin seisoisin lentokentällä kattomassa kuka sinne sen kanssa nousee..kuitenkin jäis mulle tunne et se akka lähtis sinne tavalla tai toisella..
hmm..mä tekisin vie kyllä niin et en sanois miehelle tulevani kentälle vaan ilmeistyisin sinne tyhjästä ja sanoisin et pakko oli tulla hyvästeleen jos kone tippuukin tai jotain:)

pees

Alkuperäinen kirjoittaja saa:

pees