Miten suhtautuisit, jos mies haluaisi lomamatkalle etelään kahdestaan naispuoleisen ystävänsä kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja törppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei todellakaan lähtis.Tai korjaan,jos lähtis,niin lähtis meidän eron jälkeen! Jessus,aivan käsittämätön ajatus mun mielestä :o Ja satavarmana sanon,ettei mun mieskään hyväksyis mun etelänlomaa jonkun miehen kanssa :laugh:
Joo,me lomaillaan yhdessä jos yhdessä kerran ollaan!

Mä loukkaantuisin tosi paljon jos mies ei pyytäis ekana mua lomaseurakseen. Jos mä en haluis tai pääsis lähtemään, sitten vasta vois kysyä muuta matkaseuraa. Ettei sun mies vaan olis ihastunut tähän sinkkuystäväänsä??

Heh heh, ei onnistuisi meillä. Tuun hulluksi ajatuksestakin. Miksi ihmeessä mukaan pitäisi raahata naispuolinen kaveri... tosin vaikea tähän on ottaa kantaa, kun ei tiedä taustoja. Mutta silti..

Hyvä että sain tukea ajatuksilleni... kun aina normaalisti toitotetaan, että suhteessa pitää olla luottoa. Totta kai normaalisti luotan mieheeni enkä ole mustasukkainen hänen naispuoleisista ystävistään (joita on muutamia), mutta tämä menee mielestäni jo liian pitkälle. En kuitenkaan osaa luottaa niin paljoa. Tuo etelänreissu sinkkunaisen kanssa on ihan liian täydellinen tilaisuus pettää, ja kun ajatellaan vielä niitä olosuhteita: aurinkoa, rento lomatunnelma, viinaa... :(

Onneksi mies ymmärsi, että en halua että hän lähtee tämän naisen kanssa. Lähtekööt jonkun miespuoleisen kaverinsa kanssa, se on minulle ok. Vaikka tiedän että ihan yhtä hyvin silloinkin voi pettää halutessaan, mutta eipähän se ole ainakaan ihan niin helposti tehtävissä.

no en ymmärtäs minäkään sitä että kaksin lähtisivät... silleen antaisin kyllä lähtee, et olis porukassa muitakin mukana, mut et kaksin jonku naisen kans nii... no ei... :D

Mun miehellä on sellanen naispuoleinen ystävä, jonka kanssa vois mennä ihan hyvin. Ei oo mitään syytä harkita ees mitään niiden välille. Muuten kyllä oonkin aika varpaillaan..mielummin sen ystävän kaa viikoks etelään ku se mitä se on toteuttamassa kuukauden päästä :( Vaikka ehkä lopussa mullakin on kivaa, jos matkusta perässä, pitkän eron hetken jälkeen.

Onhan niitä erilaisia parisuhteita, erikoisiakin. Jos tuo ois teille molemmille ok (siis myös miehellesi että sä lähtisit miespuolisen kaverisi kanssa etelään jos haluaisit) niin siittä vaan. Meidän parisuhteessa tommoinen tosin ei mahtuisi tapahtumaan. :)

Sais ukko kyllä lähtee mutta ei kotiin olis takasin tulemista! :laugh:

Tuskin mies pitäisi jos itse ehdottaisit lähteväs espanjaan miespuolisen sinkun työkaverin kanssa :o

Meillä mies pitää joskus lomaa 1-2 päivää työreissujen yhteydessä. Joskus jonkun työkaverin kanssa, mut niiden sukupuolesta en tiedä. Ok mulle, mut mäkin haluun lomaa pari päivää kun tuo nuorin vähän kasvaa. Viikon lomat kyllä saa mennä perheen kanssa näin pienten lasten kanssa.

En antais lupaa ja mua loukkais syvästi, et mies haluais lomamatkalle ylipäätää lähtee jonkun muun naisen kanssa. Sit jos kahestaa käytäis muutenki ni ois jollai tapaa eri asia mut siltikin mua loukkais.

Ap, Tiedätkö että tyypillinen pettäminen tapahtuu näillä lomareissuilla? Sen tähden periaatteessa kannattas olla varautunut näihin tyttö- tai poikaporukoidenkin reissuihin..ne on niitä, joissa sattuu ja tapahtuu..varsinkin suomalaisilla (viina). Suomalaiset naiset on ihan tunnettuja siitä, ettei olla ulkomailla jalat ristissä ja miehet taa siitä, et käyvät maksullisissa. Ja jos hän on lähdössä naisystävänsä kanssa, niin mitä nyt oikein oletat?

Ei onnistuis kyllä. Jos ei perheen kanssa kiinnosta oleskelu, niin ei sitten. Meillä ei kyllä kummallekaan tuo sopis..ihan sama vaik lähtis jonku mieskaverin kanssa, pitää se nyt hemmetti rankkoina aikoina yhdessä lomailla tai jotain. Tuo on tosi outoa, et hän lähtee naisystävänsä kanssa eikä sinun. Tai ei halua sinun kanssasi olla. En luottais kyllä, koska tuo on ihan liian helppoa. Sanoisinko, et sinisillä silmillä mennään..voihan se olla, että sillä ei ookkan mitään mielessä..mutta ..sitä paitsi luotatko tähän naiseen?

Häh, mä oon yllättynyt et moni antais miehensä mennä :O

Mä en. Vaikkakin luotan mieheeni, niin mun mielestä sen ei kuulu lähteä jonkun sinkkunaisen kanssa ja viel samaan huoneeseen ei ei... Ja ihan ensin sen pitäis kysyä mua mukaan ja jos jostain syystä ei onnistuisi minun lähtöni niin lähteköön jonkun MIES puolisen kaverinsa kanssa. Musta toi sotii vaan pahasti mun käsitystä parisuhteesta vastaan. Eli en voisi antaa "lupaa", ja jos lähtisi silti niin miettisin hyvin tarkkaan suhteen jatkoa (johtuen ihan siitä ettei kunnioita mielipidettäni ja minun ajatustani parisuhteesta )

me käydään niin harvoin jossain et jos mies edes harkitsisi tuollaista ilman minua niin jo siitä riideltäis viikkokausia. Vieläkö mainitsisi et jonkun naisen kanssa lähdössä niin voin vaan kuvitella mitä siitä seuraisi... En ikinä voisi kuvitella että lähtisin miespuolisten kavereiden tai kaverin kanssa reissuun ja jättäisin mieheni lasten kanssa kotiin, minulle ja miehelleni loma perheen kanssa on parasta rentoutumista.

No, miehelläni ei ole niin hyviä naispuoleisia ystäviä, joten siksi kai ajatus tuntuu oudolta.

Mutta, jos nyt sattuisi olemaan nainen ystävänä niin hyvä ystävä kuin jotkut miehet, niin tuntuisi todella tyhmältä että hänen kans ei voi mennä, mut miesten kans voi.

Ja toisaalta kun miettii joitain yhteisiä naispuoleisia ystäviä, niin enpä voisi kuvitella kummankaan puolelta olevan yhtään mitään sen kummempaa kuin miehisten ystävienkään kans.

Ja, mikä tärkeintä, minä en anna miehelleni lupaa yhtään mihinkään, hän on aikuinen ihminen ja osaa tehdä itse omat päätökset.

Joten, jos tällainen tilanne olisi, niin tietysti voisi mennä ihan sen kaveri kans kenen kans haluaa.