Miten suhtautuisit, jos mies haluaisi lomamatkalle etelään kahdestaan naispuoleisen ystävänsä kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja törppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

törppö

Vieras
Tilanne on siis tämä: Mies haluaa lähteä viikon lomareissulle etelään rentoutumaan rankan työputken jälkeen jonkun ystävänsä kanssa. Asia on ok eikä haittaa, mutta mies ajatteli pyytää mukaansa naispuoleista ystäväänsä joka olisi innoissaan lähdössä mukaan reissuun. Tämä nainen on sinkku, kaunis ja mukavaa seuraa.

Miten itse suhtautuisit asiaan? Antaisitko "luvan" lähteä tämän naisen kanssa vai sanoisitko, että miehen täytyy pyytää mukaansa joku muu? Miehen ja tämän naisen välillä ei aiemmin ole ollut mitään, ovat olleet muutamia vuosia ihan hyviä kavereita ja viihtyvät hyvin yhdessä.

No musta toi ois outoa. Ihmettelen, voisiko tämä mukava sinkkunainen lähteä hyvällä omallatunnolla, kun se olisi sinun paikkasi lähteä sinun miehesi kanssa.

:D no ei hitto tulis meillä kysymykseenkään että kumpikaan lähtis vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa mihinkään lomareissuille. mieheen periaatteessa luottaisin, mua vaan vituttais etten ite pääsis reissuun. ite jos lähtisin tietyn ihmisen kanssa kahestaan niin tiedän että petettyä tulis. eli ei-ei tommosille reissuille.

No jos mä olisin vielä exän kanssa, ja se olis lähdössä reissuun naispuolisen kaverinsa kanssa, niin ei olisi mikään ongelma.
Se vetäis vaan viinaa kaksinkäsin, eikä varmaan muistaisi että on kaverin kans liikkeellä :D

jos miehellesi on ok, että teet samat temput ja lähdet jonkin miehen kanssa reissuun niin mikä ettei. Mä tiedän ettei mun mies hyväksyisi minun kohdallani tuollaista joten en minäkään hyväksyisi sitä että mies lähtisi jonkun naisen kanssa ulkomaille. Etenkään kun ei olla edes yhdessä käyty koskaan missään... En tässä elämäntilanteessa kyllä hyväksyisi mitään kaverireissuja muutenkaan sukupuoleen katsomatta ;).

Jos lähtisi avioliitossa olevana eikä ymmärtäisi mun näkökulmaa, palaisi takaisin avioeron 1-vaiheen aloittaneena. En kieltäisi kosk pitäisi itse tajuta tilanne mutta mun mielipiteen tietäisi jo ennen matkallaukkujen pakkaamista :kieh:

Oudolta nimenomaan tuntuisikin ajatus, että olisi tämän naisen kanssa varmasti ihan jo käytännön syistä samassa hotellihuoneessa. Ja varmasti viina virtaisi reissun aikana, en vaan osaa olla ajattelematta mitä mies/tuo nainen voisi saada päähänsä niissä olosuhteissa. Vaikka kuinka olisivatkin täällä Suomessa vaan ystäviä...

Mies itse ei nää tässä mitään ongelmaa, lähinnä naureskeli kun sanoin että ajatus kuulostaa minun mielestäni huonolta...

Kyllä musta olis tosi outoa, että mies lähtis kahdestaan reissuun jonkun naisen kanssa. Vaikka olis sitten meidän yhteinen ystävä.
On mullakin miespuoleisia kavereita, osana isompaa kaveriporukkaa, ja varmasti mies vetäisi herneet jos sanoisin lähteväni matkalle jonkun miehen kanssa.

Oon tosi epäluuloinen näissä asioissa, joskus mennyt luottamus ihmisiin kunnolla. Mies eläköön sillä mallilla, ettei tahallaan mua huolestuta, tai sit eläköön jonkun muun kanssa.