Miten suhtautua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja His best friend
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

His best friend

Vieras
Miten muut suhtautuisivat siihen, että seurustelukumppanin (mies) paras ystävä olisi nainen ja tämän aiempi seksikumppani. Minun ei ollut asiaa aivan helppo sulattaa, vaikka ao. suhde olikin ollut silloin, kun mies oli vielä naimisissa ja siitä oli kulunut jo pari vuotta. Tosin mies olisi ollut valmis aloittamaan seurustelusuhteen tämän naisen kanssa eronsa jälkeen, mutta nainen ei sitä halunnut.

Emme enää ole tosin yhdessä, eikä suhteemme häneen kaatunut, vaan miehen tarpeeseen solmia uusi suhde. Hänen mielestään suhteeseemme tuli arki mukaan reilun vuoden yhdessäolon jälkeen! Totta kai tunne muuttuu, eikä ole sama kuin ihastumishetkellä, mutta joidenkin tuntuu olevan vaikea se hyväksyä. Voisin melkein lyödä vetoa siitä, että jos hänen nykyinen nuori naisystävänsä on tavannut tämän hänen parhaan ystävänsä, niin heidän ystävyytensä taustoista ei ole tälle kyllä kerrottu.

No miehen eksä on mieheni hyvä ystävä.

Ei haittaa.

Ei minua, eikä tämän eksän uutta miestä. Just eilenkin oli puhetta, että pitäis taas pyytää nämä ihmiset kylään. Tapailemme kyllä lähinnä nykyään pariskunnittain, siis mies ja eksä eivät tapaile kahdestaan keskenään. Tai mistä mä tiedän ;-D

Mutta en kyllä tiedä, mitä tykkäisin jos siis oikein ymmärsin, ap:n tilanteen, niin ei välttämättä tuohon kuvioon ehkä edes lähtisi..

No minä olen ex miesystäni paras ystävä ja meillä oli 4 vuotta kestänyt suhde.
Miehen nykyinen ei voi sietää minua, tosin itselleen tekee vaan hallaa kun vihaa miehen parasta ystävää.

Meidän ystävyys ei katkea naisen kiukuttelusta, mutta heidän suhde voi hyvinkin katketa. Nainen ei ikinä hyväksyisi, jos mies vihaisi hänen parasta ystäväänsä, oli sitten mies tai nainen.

Minua ei haittaa, vaikka meistä ei kavereita saisi tekemälläkään, eihän tämä nainen mun ystäväpiiriin kuulu eikä tarvikaan kuulua.

Onkos itelläsi uutta miestä, ja miten hän suhtautuu exääsi, ja että olet hänen PARAS ystävä?

Itse luulen, että jos haluaa säilyttää oikein lämpimät välit entiseen, niin silloin samalla kuitenkin sisimmässään toivoo, että mahdollisesti palattaisiin vielä yhteen.

Kyllähän nykyisen kumppanin pitäisi olla se paras ystävä!

On minulla mies ja suhtautuu hyvin ja tulevat exäni kanssa hyvin juttuun!

Varmasti paras ystävä on monella se kumppani. Lasken kuitenkin parhaaksi ystäväkseni exmieheni (nyk olen tuntenut vasta puoli vuotta) ja myös siskoni on paras ystäväni. Molemmat tietää asiani ja molemmille voin puhua asiasta kuin asiasta. Ja tunne on molemmin puolinen.

Mä olen kaikkien exieni kanssa edelleen kaveri, jos en ystävä ihan. Kenenkään kanssa ei ole mennyt välit ikinä poikki, vaikka ehkä jonkin aikaa onkin oltu hiljaisuudessa.

Yleensä seurustelukumppanit on tullut ystävien kautta tai harrastuksien, joten samat kuviot sitä säilyy suhteen jälkeenkin!

Eikä se tarkoita, että haluttaisiin jatkaa suhdetta exän kanssa vaikka ystäviä oltaisiin! Kyllä mekin muistellaan menneitä aikoja kun oltiin yhdessä ja saattaa tulla joskus hetki, että voisi lipsahtaa, mutta näin ei ole käynyt. Joskushan voi käydä, ikinä ei voi sanoa ei ikinä. Ties vaikka 10 vuoden päästä seurusteltaisiin taas!
MUTTA se ei ole tarkoitus eikä halu nyt kummallakaan.

Ainakin sen perusteella, mitä ymmärsin, niin ap:n tilanne oli vähän eri kuin teidän, jotka kommentoitte suhdettanne ex:äänne. Ap:n kertomassa tilanteessa miehen paras ystävä oli hänen seksikumppaninsa - rinnaissuhde- aiemman avioliiton - sis. mahdollisesti myös lapsia - ajalta, eikä siis seurustelukumppani. Silloin varmaan tuo nainen lopetti seksisuhteen, eikä halunnut aloittaa suhdetta uudelleen silloinkaan, kun mies oli eronnut ja ns. vapaa.

Minulla on vähän sama tilanne..

Tapailin naimisissa olevaa miestä useamman vuoden ja meistä tuli parhaat ystävät.

Enää ei tapailla suhteen merkeissä, mutta parhaita ystäviä ollaan kyllä edelleen ja soitellaan ja viestitellään aika useasti monta kertaa viikossa.

Vaimo ei tästä pidä sitten yhtään, ymmärrän kyllä, mutta ehkäpä joskus tottuu tilanteeseen. Tosin ovat eroamassa lopullisesti nyt, mutta ei me silti suhteeseen enää aleta vaikka mies olisi vapaakin.

Yhteistyössä