Miten suhtauta palautteeseen? (huuto.net)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap-Pa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja AP-pa:
Neutraalin ilman mitään perusteluita. Sitä en ymmärrä että mikä tekee paidasta nuhraantuneen kun ei siinä tosiaan tahroja, reikiä tai mitään muutakaan ole ainostaan normaali pesunukka. Selkeästi kun lukee kohteessa että pesunukkaa on ja ongelmatapauksissa yhteyden otto sähköpostiin ei palautelistan kautta joka ei tässä tapauksessa toteutunut.

Eikös sitä saatua palautetta voi kommentoida? Kirjoita, että kerroit tuotteesta tarkan kuvauksen, ja kurjaa jos tuote ei miellyttänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap-Pa:
Aivan tässä nyt ei tapahtunut sitä mitä olen kirjoittanut toimitusehtoihin eli ongelma tilanteissa yhteydenotto sähköpostiin ei palautelista kautta. Joten yhteydenpito olematonta joten olen tullut siihen tulokseen että annan myös neutraalin koska ostaja olisi voinut olla yhteydessä minuun jolloin olisin voinut palauttaa rahat kuluineen ja ostaja lähettää paidan takaisin. Ja siten korjata ongelma. Se hän tässä on myös hassua että myin samanlaisen paidan mutta kaksi kokoa suuremman toiselle huutajalle ja hän oli palautteen mukaan oikein tyytyväinen paitaa. Katselin ostajan muita palautteita on muiltakin saanut samanlaisesta asiata neutraaleja.

Palautelista on olemassa, jotta Huuto.net toimisi. Sinä et voi "toimitusehdoissa" omavaltaisesti kieltäytyä ottamasta vastaan kriittistä palautetta. Palaute ei ole vain sinun ja ostajan välinen asia, syystä, jonka jo selitin.

Se, että paita pesunukkineen on ollut jonkun muun mielestä moitteeton, ei kerro siitä, että ostajasi olisi väärässä. Se kertoo, että ihmisillä on erilaisia käsityksiä siitä, mikä on nuhjaantunut. Kuinka määrittelit tämän nimenomaisen tuotteen kunnon?

Minä ymmärrän aptä oikein hyvin.
Minulla on samanlainen teksti ilmoituksissa, eli; ELLET OLE KOHTEESEEN TYYTYVÄINEN, OTA MINUUN YHTEYTTÄ SÄHKÖISESTI, EI PALAUTTEEN KAUTTA!

Käsittämätöntä, että ihmiset vinkuu, miten myyjä ei ota vastuuta myymästään tuotteesta ja sitten kun joku yrittämällä yrittää päästä sopuratkaisuun, ollaan niin saamarin älykääpiöitä, että käydään ihan kiusallaankin tuikkaamassa se neutraali tai negatiivinen tuhrimaan toisen listaa vaikka jokainen kai erehtyy ja ne jotka haluaa korjata virheensä, se heille suotakoon!

YMMÄRTÄISIN HUONON PALAUTTEEN JOS MYYJÄ EI OLISI VALMIS KAUPANPURKUUN TAI HINNANALENNUKSEEN, MUTTA KUN IHAN SELVÄSTI ON!! :hedawall:

Itse tutkin huuto.netistä ostaessani myös myyjä antamia palautteita. Paremman vaikutelman itsestäsi annat, kun kommentoit huutajan neutraalia kohteliaasti, mutta selkeästi oman kantasi esiin tuoden, ja annat hänelle palautteen sen perusteella, miten velvollisuutensa ostajana suoritti.

Siis voi itku. Näitä palautehuoria on aina kiva ihmetellä. Ostaja laittoi palautteeseensa "ihan ok", niin mikä on se sun olettama "ongelmatilanne" minkä takia sinuun olisi pitänyt olla yhteydessä? Mutta nythän sun hieno palautehistoria on ihan pilalla eikä kukaan enää osta sulta mitään :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Aivan tässä nyt ei tapahtunut sitä mitä olen kirjoittanut toimitusehtoihin eli ongelma tilanteissa yhteydenotto sähköpostiin ei palautelista kautta. Joten yhteydenpito olematonta joten olen tullut siihen tulokseen että annan myös neutraalin koska ostaja olisi voinut olla yhteydessä minuun jolloin olisin voinut palauttaa rahat kuluineen ja ostaja lähettää paidan takaisin. Ja siten korjata ongelma. Se hän tässä on myös hassua että myin samanlaisen paidan mutta kaksi kokoa suuremman toiselle huutajalle ja hän oli palautteen mukaan oikein tyytyväinen paitaa. Katselin ostajan muita palautteita on muiltakin saanut samanlaisesta asiata neutraaleja.

Palautelista on olemassa, jotta Huuto.net toimisi. Sinä et voi "toimitusehdoissa" omavaltaisesti kieltäytyä ottamasta vastaan kriittistä palautetta. Palaute ei ole vain sinun ja ostajan välinen asia, syystä, jonka jo selitin.

Se, että paita pesunukkineen on ollut jonkun muun mielestä moitteeton, ei kerro siitä, että ostajasi olisi väärässä. Se kertoo, että ihmisillä on erilaisia käsityksiä siitä, mikä on nuhjaantunut. Kuinka määrittelit tämän nimenomaisen tuotteen kunnon?

Hyvä tarkoittaa minulle sitä; Paita ei ole värjääntynyt pesussa, saumat eivät kierrä eli on muodossa vielä, väri ei haalistinut, ei tahroja eikä reikiä. Normaali pesunukka on sallittu mikä tulee väkisinkin kun vaatteita pestään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla on samanlainen teksti ilmoituksissa, eli; ELLET OLE KOHTEESEEN TYYTYVÄINEN, OTA MINUUN YHTEYTTÄ SÄHKÖISESTI, EI PALAUTTEEN KAUTTA!

Käsittämätöntä, että ihmiset vinkuu, miten myyjä ei ota vastuuta myymästään tuotteesta ja sitten kun joku yrittämällä yrittää päästä sopuratkaisuun, ollaan niin saamarin älykääpiöitä, että käydään ihan kiusallaankin tuikkaamassa se neutraali tai negatiivinen tuhrimaan toisen listaa vaikka jokainen kai erehtyy ja ne jotka haluaa korjata virheensä, se heille suotakoon!

YMMÄRTÄISIN HUONON PALAUTTEEN JOS MYYJÄ EI OLISI VALMIS KAUPANPURKUUN TAI HINNANALENNUKSEEN, MUTTA KUN IHAN SELVÄSTI ON!! :hedawall:

Koita nyt dildo tajuta että se oli ostajan mielestä "ihan ok" = varmaan ihan tyytyväinen? Mikä vittu siinä neutraalissa niin sieppaa? Hanki jotain kivoja harrastuksia niin ei tarvi kusi sukassa kytätä jotain NEUTRAALEJA ( = ei negatiivinen) ;)

Katsoin ap Huuto.netin omakuvauksesi ja tuon listauksen "muut toimitusehdot" kohdassa.

Löysytä nyt kuitenkin hiukan. Aika kärkkäästi ja kovasanaisesti lataat tulemaan. Ota hiukan lungimmin, huuto.net ostajia kun on niin erilaisia. Monesti auttaa, kun itse menee puolitiehen vastaan =).

Minua ei hetkauta, jos paljon kauppaa käyvällä myyjällä on pari negatiivista tai neutraalia. Niitä voi tulla kenelle vain melkein mistä väärinkäsityksestä tahansa. Mutta sen sijaan en tekisi kauppaa ihmisen kanssa, joka jo lähtökohtaisesti kieltää "toimitusehdoissaan" huonojen palautteiden antamisen. Se kertoo nimittäin paljon kauppakumppanista.

Mua sitten ärsyttää myyjät, jotka oottaa niin kauan että ostaja antaa ensin palautteen! :kieh:

Jos ostaja on maksanut tuotteen suht nopeaan, ja kaikki ok, niin silloin sinä ap, annat myyjänä palautteen jo heti, etkä jää odottamaan minkä palautteen ostaja sulle antaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Mua sitten ärsyttää myyjät, jotka oottaa niin kauan että ostaja antaa ensin palautteen! :kieh:

Jos ostaja on maksanut tuotteen suht nopeaan, ja kaikki ok, niin silloin sinä ap, annat myyjänä palautteen jo heti, etkä jää odottamaan minkä palautteen ostaja sulle antaa!

+1

Hyvä tarkoittaa minulle sitä; Paita ei ole värjääntynyt pesussa, saumat eivät kierrä eli on muodossa vielä, väri ei haalistinut, ei tahroja eikä reikiä. Normaali pesunukka on sallittu mikä tulee väkisinkin kun vaatteita pestään.

Kyllä minuakin ihmetyttäisi, jos tuotteen kuntoluokitus olisi "hyvä" ja kyseessä olisi selkeästi nukkaantunut tuote. Tahraiset, reikäiset tai pesussa värjääntyneet taas eivät ole tyydyttävänkään kuntoisia. Kannattaa arvioida kunto mieluummin ala- kuin yläkanttiin.

Minua ei hetkauta, jos paljon kauppaa käyvällä myyjällä on pari negatiivista tai neutraalia. Niitä voi tulla kenelle vain melkein mistä väärinkäsityksestä tahansa. Mutta sen sijaan en tekisi kauppaa ihmisen kanssa, joka jo lähtökohtaisesti kieltää "toimitusehdoissaan" huonojen palautteiden antamisen. Se kertoo nimittäin paljon kauppakumppanista.

Kuka tässä mitään KIELTÄNYT on? Toiset haluavat SOVITELLA, ellei ostaja ole tyytyväinen tuotteeseen.
Herää kieltämättä kysymys, jos tuote on niin "ihan ok" ja vaivaudutaan se neutraali tai negatiivinen lykkimään, MIKSI EI HALUTA LOPETTAA KAUPPAA NIIN, ETTÄ MOLEMMILLE OSAPUOLILLE JÄISI HYVÄ MIELI?

Mitä esimerkiksi ostaja häviää siinä, jos myyjä haluaa hyvittää virheensä?
Nämä neutraalin ja negan tuikkijat tejevät jotkut sitä ihan vittuuttaan. Eivät edes viitsi selvittää asiaa.

SILLOIN ON neutraali tai nega ihan paikallaan, ellei MYYJÄ VASTAA SÄHKÖPOSTEIHIN TAI MUIHINKAAN YHTEYDENOTTOIHIN JA KIELTÄYTYY SOVITTELEMASTA KAUPPAA.

Alkuperäinen kirjoittaja uo:
Mikä siitä neutraalista tekee huonon palautteen?

Sinulla ei taida olla yhtään neutraalia tai negatiivista palautelistallasi? Jos olisi, sitten tajuat ;).

Ei kun toisilla on myös oikea elämä ettei tarvitse itkeä jotain neutraaleja :D

Arvasin, ettei ole. Älä sitten vingu siellä.

SILLOIN ON neutraali tai nega ihan paikallaan, ellei MYYJÄ VASTAA SÄHKÖPOSTEIHIN TAI MUIHINKAAN YHTEYDENOTTOIHIN JA KIELTÄYTYY SOVITTELEMASTA KAUPPAA.

Hyvä että valistit, itse kun en ole huomannut tuollaista kohtaa ohjeista.

Alkuperäinen kirjoittaja hf:
Koita nyt dildo tajuta että se oli ostajan mielestä "ihan ok" = varmaan ihan tyytyväinen? Mikä vittu siinä neutraalissa niin sieppaa? Hanki jotain kivoja harrastuksia niin ei tarvi kusi sukassa kytätä jotain NEUTRAALEJA ( = ei negatiivinen) ;)

Sinun kielenkäyttösi jo kertoo sinusta ihan tarpeeksi. Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.

Sinulla ei taida olla yhtään neutraalia tai negatiivista palautelistallasi? Jos olisi, sitten tajuat ;).

Parhaallekin kauppiaalle voi tulla negatiivinen tai neutraali. Yksi tai muutama sellainen ei haittaa mitään. Sen sijaan sellainen asenne, ettei suostu avoimeen palautteeseen, on kokonaisuutena paljon huonompi juttu. Kun se koko homma oikeasti perustuu palautteenantoon.

Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:

Hyvä että valistit, itse kun en ole huomannut tuollaista kohtaa ohjeista.

Ihan normaalia järkeä saa käyttää. Toki on fiksua olla riidankylväjä ja ihan vittuuttaankin tuikata vastapelurille neutraali tai nega vaikka hän tarjoutuisi siirtämään tilillesi 500 ? riihikuivaa kivusta ja särystä, jonka nukkapalloinen paita ostajalle aiheutti.

Ehei, "Kun minä olen päättänyt antaa huonon palautteen, minä myös annan sen!" :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja uo:

Ei kun toisilla on myös oikea elämä ettei tarvitse itkeä jotain neutraaleja :D

Arvasin, ettei ole. Älä sitten vingu siellä.

Voi kuule kyllä on muuta neutraali. Mutta näitä ääliöitä jotka eivät toimi siten miten wedellytän toimituskohta kohdassa toimimaan niin sapettaa. Kun kummiskin lukee että ongelma tilanteissa yhteyden otto sähköpostiin ei palautelistan kautta! Ja tota kohtaa ei ostaja ymmärtänyt.

Parhaallekin kauppiaalle voi tulla negatiivinen tai neutraali. Yksi tai muutama sellainen ei haittaa mitään. Sen sijaan sellainen asenne, ettei suostu avoimeen palautteeseen, on kokonaisuutena paljon huonompi juttu. Kun se koko homma oikeasti perustuu palautteenantoon.

Onko se, että haluaa sovitella kaupan sitä, ettei suostu avoimeen palautteeseen?
Se, että itseäkin harmittaa, jos ostaja on ollut pettynyt tuotteeseen.

on fiksua olla riidankylväjä ja ihan vittuuttaankin tuikata vastapelurille neutraali tai nega vaikka hän tarjoutuisi siirtämään tilillesi 500 ? riihikuivaa kivusta ja särystä, jonka nukkapalloinen paita ostajalle aiheutti.

KIVUSTA JA SÄRYSTÄ :D Ehkä se ostaja ei ota huutoelämää ihan niin tosissaan kuin sinä. JOPA NEUTRAALI OMG !

Yhteistyössä