Miten suhtaudutte kaupan pikkukärryihin?

  • Viestiketjun aloittaja sähläs
  • Ensimmäinen viesti
sähläs
Meidän mukulat tykkää niistä, mutta niis on niin kova vahtiminen ja riskit, etten tykkää antaa ottaa. Tänään sit annoin, ja koko aika joutuu komentaan ettei se oo rullalauta tms ja varo ja pysähdy, älä juokse, jne. En tykkää siitä komentelusta, varsinkaan kun muitten mukulat näyttää niin sievästi työntelevän kärriään... miks sit meidän juoksee ja törmäilee...
 
Mä sanon, että jos te otatte kärryt, niin sitten te kuljette kävelyvauhtia mun vieressä tai te ette enää käytä niitä. Joka kerta en anna ottaa. Mitään riskejä ei niihin kärryihin mun mielestä kyllä liity.
 
Musta ne on ihan kivoja. Lahjoitin kahdet pikkukärryt paikalliseen ruokakauppaan, kun luovuttiin yhdestä vanhasta liikekiinteistöstä jonka mukana tuli aika paljon kaikkea kauppajuttuja. Hyvin meidän mukelot on oppineet niillä ajelemaan, eikä ajele toisten kantapäillekkään.
 
Mie oon aina kinunnut lupaa saada ottaa sellaiset, kun naapurin rouvan kanssa käydään kyläkaupassa, mutta mie en ikinä saa :eek: :(
Niillä kuulemma voi törmäillä toisiin ihmisiin, ja niiden kanssa pitää muistaa olla varovainen. Niin, ja jos heti alkaa kinuta jotain, kun menee ovesta sisään, niin se ei kuulemma oo hyvää käytöstäkään... :xmas:
 
tero
jaa, meillä on saanut niillä ajella heti kun kunnolla kävellyt, ja ei ole mitään vahtimista enää nyt kun ikää 2,5v
nätisti tulee perässä.

Eipä ne lapset niillä opi menemään jos ei anneta edes harjoitella.
 
vieras
Me otetaan pikkukärryt käyttöön vain silloin, kun poiketaan lähikauppaan ostamaan jotain pientä.Siis silloin kun ne riittävät meidän ostoksille. Lapsi saa työntää ja itse kävelen koko ajan siinä vierellä. Ja kun sinne oikeasti poimitaan ostokset, sillä ei voi lähteä hulluna ajamaan rallia ympäri kauppaa. Isommilla ostoksilla niitä ei oteta, koska haluan kekittyä ostosten tekemiseen, en pikkuhurjastelijoiden vahtimiseen.
 
nappula
Höh. No kyllä meidän taapero 2½ v ihan sievästi niillä menee. Ei ole ikuna laittanut ominpäin mitään kärryyn eikä ajellut mummojen päälle, ei edes juossut niiden kanssa saatikka sitten kiipeillyt, mutta ei meillä vanhemmillakaan ole sellaisia vinkeitä. :)
 
Minä käyn lasten kanssa kaupassa päivällä kun on hiljaisempaa, joten ovat saaneet palloilla pikkukärryjen kanssa. Enemmän inhoan autokärryjä, meillä S-marketissa on vain sellaisia joihin mahtuu yksi lapsi - esikoisen ollessa pieni käytimme autokärryjä, mutta sen jälkeen ei, koska siitä tulisi vain hirveä tappelu kuka niissä saa istua.
 
Tellu
Ei se nyt niin vaikea laji ole! Meillä neiti 1v5kk ja keksi kärryt viikko sitten ja sujuu oikein nätisti. Tottakai pitää auttaa, mutta sitä varten äidit ovat olemassa.
 

Yhteistyössä