Miten suhtaudut, jos joku sanoo lastasi tytöksi, vaikka onkin poika tai päinvastoin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:laugh: :laugh: :laugh: On sen verran jämerä jätkä meillä (ks. profiili), ettei tuota ole ikinä kukaan tytöksi erehtynyt luulemaan. Mutta JOS niin kävisi, korjaisin asian ihan neutraalisti; lapsi on ensi sijaisesti ylsikö, sukupuoli on toissijainen asia.

Tässä meidän, ja todella usein tytöiksi luultuja ovat kumpikin. Eivät ole pahastuneet (vielä) ja minä oon vaan korjannut että "ei kun poika" :snotty:

Pistin ihan tahallani provosoivan kuvan, siinä pojilla on ponnarit :D

pari päivää sitten oltiin bussipysäkillä ja siihen tuli hyvin vanha herrasmies ja sanoi 6-vuotiaalle tytölleni (vitsinä ) "Mitäs pojalle kuuluu?" Tyttö meni ihan hämmilleen ja sanoi setälle olevansa kyllä tyttö. Yritin korjata asiaa, että setä vitsaili, mutta poro oli jo mennyt nokkaan =)

Minä olisin mielissäni! Sehän kertoisi, että olemme pääseet eroon sukupuolistavista väreistä ja vaatteista. Meidän pojilla on kaikenvärisiä vaatteita, kirppiksiltä kun ostokset tekee niin ei voi (onneksi) olla kovin värirajoittunut :-)

Meijän yks perhetuttu oli semmoinen et kun olin pieni, sanoi aina että mitäs poika? Vitsinä niinku..minuu ärsytti iha sikana aina se ja sanoin aina että tyttö kyllä oon tai sitten lähdin vaan kävelee..

Kävin joskus noutamassa paketin tuntemattomalta ja hänellä oli kaksi lasta eteisessä... toisella ruskea henkan ja maukan puku ja sanoin lasta (joku 1v) pojaksi koska hiuksetkin oli ihan lyhyet.. äiti veti kauheet herneet nenään, siitä oikeen huomasi :D kun tyttöä pojaksi sanoin..
Meen tyttöä ei pojaksi ole koskaan sanottu mut en sellaisesta väärinkäsityksestä mitenkään suuttuisi tai harmistuisi.

Kuumimmat

Yhteistyössä