miten stoppia vuodolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja inhottavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

inhottavaa

Vieras
Miks ihmeessä kävi näin.. kuukautiset tuli normaalisti. Sitten yhtäkkiä aloin vuotamaan taas kp11 nyt on kp14 ja edelleenkin vuodan. Olen syönyt näitä samoja minipillereitä jo reilu 8kk ellei jopa pidempään eikä niistä ole ikinä tullut ylimääräistä vuotoa tai vuotoa väärään aikaan. tosin viimeviikolla unohdin ottaa pillerin ajoissa kahteen kertaan. mistä toi vuoto tulee ja miten saan sen loppumaan???

Itsellä Cerazetit ja kyllä niiden kans meni aikaa ennen kuin elimistö tottui, nykyään ei kuukautisia ole kuin muutaman kertaa vuodessa. Välillä vieläkin käy nii että ensin vuotaa viikon ja heti kohta pari kolme päivää lisää, mut ei koskaan paljon vain tiputtelemalla.

mutta onko normaalia kun olen jo syönyt näitä pillereitä 8kk ja sen aikana ei ole ollut tiputtelua tai välivuotoja ja nyt yhtäkkiä on.. nämä pillerit eivät ole vieneet minulta kuukautisia pois, kuukautiset tulee ihan samaan aikaan kuin luomunakin 30pvän kierrolla.

Ei tässä muuten mitään hätää mutta kun mä olen niin "luulotautinen" että mä teen nyt sitten kaikenmaailman diagnooseja itselleni kaikkea raskauden, kohdunulkoisen ja kohdunkaulan syövän välillä.... :( hirveää jos tää luulotauti alkaa taas :/ hirveä stressi tässä elämässä muutenkin..

Yhteistyössä